19 april 2024, 09:38:24

* Always look.. Zoo park *

Gestart door Always look.., 13 mei 2009, 16:00:28

« vorige - volgende »

Always look..

16 mei 2009, 17:40:06 #15 Last Edit: 18 mei 2009, 11:03:49 by Always look..

Ja het leventje kan heel erg hard zijn maar ik heb me best gedaan voor die kleine hummel meer kan je niet doen he..

Net voor mijn eigen toekomstige kuikens opfok meel gehaald want je weet maar nooit he wanneer ze uit het eitje kruipen.
en dan moet je natuurlijk wel het nodige in huis hebben!

Ook zwommen daar een aantal erg mooie vrouwen guppen dus heb ik er een aantal mee genomen  ;) en een van mijn eigen jongen heeft kleur gekregen.. het is een jonge man zijn staartje is gif geel en er om heen een randje zwart.. ben benieuwd tot wat voor een mooie man hij uitgroeit ;D

en Hilde hoe jij die zoo van jou moet gaan noemen... tja goede vraag want ook die van jou is erg groot..
Zou ook wel veel meer willen.. helaas zit dat er niet in zolang ik thuis woon... Mam wil geen beesten meer  :-\
ondertussen zijn er 18 eitjes die moeten uitkomen, net nieuwe guppen erbij gehaald en over een tijdje komt Levi er bij.. sssst niks tegen mam zeggen hoor haha (wees niet bang dit is allemaal in overleg gegaan)
En... Als ik weg ga gaan de kippen, kat, vogels, vissen met me mee dan heeft ze er geen last meer van ;)

xxx

Always look..

18 mei 2009, 11:06:44 #16 Last Edit: 18 mei 2009, 13:28:44 by Always look..
  ;D ;D ;D
Even snel een kleine UPDATE ik ben net bij de kippen wezen kijken en ze liggen goed op schema hoor!
Hebben een heel stel jongen die tikken en 4 die enorm hard piepen door een gaatje  ;) :D
Ook kon ik zien door het gaatje dat er (bij mij thuis) voor het eerst een geel kuikentje bij zit... Jippie!!

xx

hilde

fijn he sanne
hier lopen de kuikentjes al buiten bij mama kloek rond je moet ze zien lopen die gekke kuikentjesssssss



groetjessssssss

Always look..

Ja ze zijn zo lief die kleintjes!
hier nog even wachten en dan komen de eerste 2 uit.. of naja dat denk ik.. hoop dat de kuikens die uitkomen allemaal gezond zijn! en anders de kooi van hummel staat nog..

xx

Sally

HOi

Lief al die kuikentjes e.

Bij n vriendin van me hebben ze ook een kip met 4 kleine kuikentjes van eind vorige week.
Wat zijn die al snel lekker zacht.

Always look..

18 mei 2009, 19:29:09 #20 Last Edit: 20 mei 2009, 09:52:57 by Always look..

Welkom op deze grote wereld!
Vanmogen zaten er in 2 eitjes barstjes en zoals vaker als je denkt dat die dan als eerste komen was er een kuiken nog sneller...  ;D TADAAAA



Ik heb een tijdje terug een kip mee willen nemen van een boerderij ik vond haar echt heel mooi.. uiteindelijk niet gedaan omdat je dan pikorde gevechten krijgt en dan wil ik liever niet..
Maar na een tijdje heeft die kip wel eieren gelegt en dit is het resultaat..
Het eerste kleine hummeltje..
Dit is de gene uit het grootste ei van allemaal en vind deze al heel klein.. ben erg benieuwd hoor naar de rest..

Er liggen er nu nog 4 te piepen..

xx




Saar

Spannend :D :D :D
Gefeliciteerd met je eerste kuiken!
Groetjes Saar :-*

Always look..

heb net de laatste controle gehouden van vandaag en het zijn nu 4 kleine kuikentjes echt heel erg schattig :D
Foto's komen morgen als ze droog zijn ;)

xx

hilde

ahhh fijn zo chiep chiep chiep   ;D

Always look..


Always look..

19 mei 2009, 11:33:09 #25 Last Edit: 20 mei 2009, 13:50:23 by Always look..

Zo ziet mijn schapje in het kippenhok er momenteel uit...



En al deze HUMMELTJES liggen heerlijk onder mamma's te drogen, Soepkip en Punk zijn super trots!



Dit is het eerst uitgekomen kuikentje, gister morgen lag het er al.
Deze is van een roodbruine mamma Een erg mooie kip (maar hier uitgebroed)



Kuiken 2 is een Chabo krieltje, is gister middag/avond geboren.



Kuiken 3 is denk ik een Baardkrieltje, is ook gister middag/avond geboren.

/
Kuiken 4 is een twijfel gevalletje, ik vermoed een Chabo krieltje, ook gister middag/avond geboren.



Kuiken 5 is een Chabo kriel en is vanmorgen vroeg geboren.

xxx
 

Saar


Always look..

;D Er is net nog zo'n klein zwart hummeltje geboren  ::)
vanavond even navragen of de jongen van de chabo geel geboren worden of dat zwart ook mogenlijk is.. 

jeroenn

ahh wat schattig.
ik heb een vraagje bij ons loopt er steeds een haan en die zit er nu al 3  dagen en we weten niet van wie die is wat kunnen we het beste doen?
ik dacht dat jij het wel wist.

Always look..

Ik denk dat de gene van wie hij was erg blij is dat hij nu weg is, hanen zijn niet zo gewild normaal gesproken..
je zou een briefje op kunnen hangen of er iemand um kwijt is en anders zou ik het niet weten helaas..