Mijn Belgische valkjes - Nog steeds 2 jonkies te koop.

Gestart door Guinevere, 10 mei 2009, 22:32:25

« vorige - volgende »

Kimm

hoi lotte,

zo even jouw boekje induiken! mooie valkjes heb je hoor, leuk!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Yvon

Hoi hoi

Wat een mooie foto's kan jij maken !!  ;D
Maar met zulke mooie valkjes is dat vaak ook niet zo moeilijk.  ;) :D
Geniet nog van de donsjes,voordat je het weet zijn ze de gremlin-tijd alweer voorbij.  ;) ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Guinevere

Hoi Kim,

Dank je !

Hoi Yvon,

Ja, ik heb mijn klein compactje vorig jaar ingeruild voor een digitale reflex en de resultaten zijn er merkbaar op vooruit gegaan !  ;D

Romy

Hoi Lotte

Ik wacht inderdaad op de tweede ronde omdat het qua timing beter uit komt. Momenteel heb ik het namelijk heel erg druk : binnenkort heb ik mijn eindexamens. Daarna gaan we 14 dagen op reis (de eerste 14 dagen van juli) en daarna verhuis ik samen met m'n vriend naar ons nieuwe stekje  :) De bedoeling is dat begin augustus alles in orde is en dan kan het nieuwe valkje naar ons toe komen!

Groetjes
Romy

Guinevere

Hoi Romy,

Ik dacht het al.Als het zo beter uitkomt kan je idd beter wachten. Wij halen ergens midden juni onze nieuwe aanwinst op.
Het wordt een man voor Ella.
Zijn naam is CASPER en ik stel hem graag aan jullie voor !



Met dank aan Mandy voor de foto !

Dit wordt mijn 6de valkje en dan komt er een slotje op de voliere  ;D

Kimm

Oh maar casper is mooi!!!!
en het is zo midden juni hoor  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Guinevere

Dank je Kim  ;D Ik vind hem ook heel mooi.
Ik ben vooral blij dat het snel juni zal zijn voor Ella. Zijt zit momenteel alleen in de binnenvoliere om ma en pa en de jonkies niet te storen.
Is best wel zielig ...

Vanavond ga ik nog eens proberen om de jonge te ringen. Hopelijk blijven ze nu wel zitten die ringen !

Dierenfreackske

Hoi  hoi, whaaaauuuw mooi mooi mooi ! Gefeliciteerd met Casper hoor! Leuke naam. Grtjs Ann



Guinevere

Hoi iedereen,

Vandaag nieuwe foto's !



Je ziet dat de pennetjes er door komen evenals de GELE kuifjes ! Twee bontjes dus !





DIKKE GEEUW !  ;D



Ik sta er echt van versteld hoeveel ze weer gegroeid zijn op een paar dagen !

Zoals jullie kunnen zien is ook het ringen gelukt. Ik ben rechtshandig (behalve om te eten), maar vond het toch makkelijker om ze links te ringen  :)


Marian

Hallo Lotte,

Ben ook nieuwschierig naar jouw valkjes :)
Leuk hoor een volière buiten en en nu je eerste nestje, gaaf! :D
Je hebt mooie, scherpe foto's gemaakt van de donsjes, haha, de MONSTERTJES.
Ik ben het helemaal met je eens Romy, het zijn gewoon gedrochten ;D Ik ben blij dat ik het eens kan zeggen ;)
En Casper is erg mooi! 8), alleen nog eventjes op wachten :P

Groetjes, Marian

Guinevere

Citaat van: Chico op 22 mei 2009, 15:08:33

Je hebt mooie, scherpe foto's gemaakt van de donsjes, haha, de MONSTERTJES.



Hoi Marian ! Fijn dat je even langskomt.
Jah, mooi kan je ze niet echt noemen hé  ;D
Maar   S  C  H A T  T  I  G    wel hé !  ;D ;D ;D ;D ;D

Marian


Dierenfreackske

Hoi hoi, hihi   nu nog niet maar wacht maar tot ze veertjes en pennetjes krijgen en zo'n leuk minikuifje,  ;D ;D ;D grtjs Ann



Guinevere

Hoi iedereen,

Alles goed met de valkjes.
Hier een paar fotootjes van vandaag !

Links Jong 2, rechts Jong 1 wat 1 dagje ouder is.


JONG 1


JONG 2


En samen


Vandaag zijn ze 2 weken oud. Ik kan niet wachten om meer pennetjes te zien en te kunnen inschatten wat voor kleur en tekening ze hebben !


Guinevere

Kleine update :

Vandaag de jongen nog eens bij me genomen om ze te laten wennen. Het valt me op dat jong 1 veel rustiger is dan jong 2.
Hij was al snel op zijn gemak in mijn handen en keek nieuwsgierig rond. Jong 2 bleef veel langer blazen en zag er onrustiger uit. Daar moeten we dus nog wat aan werken.

Er zijn al heel wat pennetjes doorgekomen en jong 2 heeft veel meer grijs dan jong 1.

Dit weekend ben ik 2 dagen weg dus ik ben heel benieuwd hoe ze er maandag gaan uitzien.

Dan ook nieuwe foto's !