Licht in de voliere - lamp op batterijen ?

Gestart door Guinevere, 9 mei 2009, 14:33:58

« vorige - volgende »

Guinevere

Hoi iedereen,

Mijn buitenvoliere is aan mijn tuinhuis gebouwd. Er is ook een binnenstuk/nachthok aan dat toegankelijk is via het raam van het tuinhuis.
Mijn vogels gaan er bijna nooit in. Nu zou ik graag hebben dat ze dat wel doen, zeker in de winter als het vriest.
Nu wil het binnenstuk nog een beetje vergroten en aanpassen.
Ik denk dat ze er misschien sneller in zullen gaan als het er ook een beetje licht is ('s avonds dan)

Nu heb ik geen electriciteit in mijn tuinhuis en ben dus op zoek naar een lamp op batterijen die ik kan ophangen ?

Heb al een beetje gezocht op internet, maar niet direct iets bruikbaars gevonden.

Hoe doen jullie het met licht ? Iemand een idee wat ik zou kunnen gebruiken ?

Bedankt !

Rianne

Als je vogels maar beschut zitten in de winter zou ik me geen zorgen maken dat het te koud wordt. Mijn vogels hebben namelijk geen binnenhok en dit gaat nog altijd prima :)

Guinevere

Het is niet dat ik me zorgen maak hoor. Ze hebben deze winter bij -15 ook overleefd.
Ik wil gewoon sowieso licht in het binnenhok. Ook makkelijker als ik ze 's morgens of 's avonds eten ga geven en het is nog donker.

Vandaar dat ik graag van een paar mensen hun licht-systeem had geweten  :)

Rianne

Zijn er geen lampen op zonne-energie? Of heb je daar 's winters niet zo veel aan?

Guinevere

Het is in het binnenstuk van de voliere, in het tuinhuis, dus denk niet dat dat een oplossing is...