13 augustus 2025, 22:33:04

Kieteke & Ko / Snoeffel & Gaffel / KIARA !!!

Gestart door PatrickV, 6 mei 2009, 11:23:54

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

;D ;D ;D ;D ;D ;D  grtjs. Ann

PatrickV

Hoi,

Goed te weten dat het gedrag van Snoeffel & Gaffel niet uniek is en dat we ons daar dus geen zorgen over hoeven te maken.
Ondertussen loopt alles hier op wieltjes.
En de oorspronkelijke reden om enkele tamme valkjes bij ons bestaand niet tam koppeltje te plaatsen begint zo stillaan zijn vruchten af te werpen.  Ko is namelijk eergisteren voor het eerst ook even op mijn schouder komen zitten.  En regelmatig komt hij ook mee met S&G op de tafel spelen als ik op mijn laptop bezig ben.  Echt plezant om ze zo bezig te zien en die evolutie mee te maken.  Zal binnenkort ook nog eens wat foto's plaatsen...

Groetjes,

Patrick.

Dierenfreackske

Hoi, whaaaauuw  ik kijk al uit naar je foto's !! Grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi Patrick, maak jij het bekend of wil je dat ik dat doe ?? Je mag het ook in je boekie zetten, ik stuur je al haar foto's door via E-mail he! Als ik nieuwe maak deze week krijg je ze uiteraard ook he!
Stuur ik je de gegevens door via e-mail of heb je liever dat ik het op een blad doe en je meegeef???    Grtjs. Ann

Dierenfreackske

;D ;D ;D  KIARA

;D ;D :D :D GRTJS. Ann

samantha21

Citaat van: Dierenfreackske op  9 oktober 2009, 16:30:23
;D ;D ;D  KIARA

;D ;D :D :D GRTJS. Ann

wat een schattig valkje! vet leuk die laatste foto :)

Nynke

PatrickV

Ann, die gegevens mogen zeker via mail hoor.

Dag iedereen,

Inderdaad ! Zoals Ann reeds een beetje aangehaald heeft, mag ik jullie melden dat wij haar Kiara-tje zullen adopteren.
Hier alvast de volledige reeks foto's die Ann voor ons gemaakt heeft vandaag :

MOOI VALKJE HE !!!

Vrijdag gaan we ze normaal ophalen.
Ik had het al eerder aangekondigd dat ik wat wou doen aan de balans tussen popjes & mannen in onze kooi, bij deze is de eerste stap gezet.  Misschien later nog één popje erbij en dan zijn we compleet !  ;D

Groetjes,
Patrick.

Caroline

Hoi Patrick, fijn om te lezen dat het goed gaat met de "mannen" en wat gaaf dat Ko met ze mee gaat doen en al vrijer wordt .  :D

Wat een prachtig lief poppetje komt er bij jullie wonen. Leuk hoor!!!!

Gefeliciteerd!!!!  :D

Een heel fijn weekend.

Een knuffie voor Snoeffel & Gaffel, groetjes vanuit Veghel.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi Patrick,

Leuk nieuws!!
Helemaal fijn zeg dat Ko op je schouder kwam zitten, dan heb je juist het gevoel dat je alles niet voor niks doet en dat hij wat vertrouwder wordt met jullie heerlijk zeg!!

Gefeliciteerd met Kiara, wat een schoonheid!
Ondertussen hebben jullie haar al opgehaald, of gaat dat volgende week vrijdag gebeuren?

Fijn Ann, dat je Kiara hier kan blijven volgen  :D

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Patrick, thx. voor het vertrouwen ook. Ik ben zeker dat Kiara het goed zal hebben daar met Kieteke in een kooi samen, hihi!   Tot vrijdag Grtjs.Ann

Hoi Manon , ja he, ik ben heel gelukkig dat ik Kiara nog kan volgen hier, Toppie he! Grtjs

Dierenfreackske

Ik kom er aan hoor, hou je klaar he ( sorry van mijn papsmoeltje)

Hier ben ik dol op

Dierenfreackske

Hoi Patrick , de laatste foto's die ik gisteren en vandaag nam van Kiara

Ik vond het gezellig hoor met jullie, geniet nu maar lekker van jullie nieuwe valkje en hopelijk maakt ze snel vriendjes, sorry, had het even moeilijk maar het viel nog mee he! Hoe is de terugreis verlopen? Kiara was moe hoor, Matthias heeft ze al uit de kooi gedaan om afscheid te nemen deze morgen vroeg, toen om 8.30 u pap gekregen en ook effe met Jago los, en dan met jullie ook weer los, ik denk dat ze van alles een beetje moe is geworden, ik wens jullie en de kids veel plezier met Kiara hoor! Grtjs. Ann

Kiara gisteren na de pap

Hier de foto's met jullie vandaag

Kimm

gefeliciteerd!!
leuke foto's :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Ach, wat leuk!!!!

Gefeliciteerd!!!!  :D

Alles goed met beide Veghelse jongens??

Fijn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.