14 augustus 2025, 16:18:07

Kieteke & Ko / Snoeffel & Gaffel / KIARA !!!

Gestart door PatrickV, 6 mei 2009, 11:23:54

« vorige - volgende »

Jurriaan

Het ziet er prachtig uit allemaal!

:)

maar ook

:-[

Dierenfreackske

Hoi , wat fijn dat de valkjes al zo op hun gemak waren en ze de reis goed hebben doorstaan he!

Ik zie dat Kieteke en Ko , al kennis hebben gemaakt, , leuk zo en fijn dat Gaffel al bij Els op de hand ging zitten, grtjs. Ann

PatrickV

Hoi,

Vandaag was het dus de beurt aan Snoefel & Gaffel om eens op verkenning te gaan buiten hun kooi.
Dit was het resultaat :
Eerst effe Koning en Prins in eigen rijk...

Dan op bezoek bij Kieteke & Ko :

Dan effe wat verder op ontdekkingstocht :

Dan de nieuwe baasjes eens dag zeggen :

Cool hé !!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes,
Patrick.

Kaatje

Hele mooie foto's Patrick!

Ook heel erg leuk voor de kinderen, die er al zichtbaar van genieten. Ook jij kijkt apetrots, super hoor  :D

En zeker heel erg cool  ;)

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Patrick, wat een leuke en lieve foto's zijn dat!
Zalig om zo'n lieve valkjes te hebben he! Leuk dat je ze al op je arm kan laten he! Kan je ze ook kroelen? Of is het nog te vroeg ?? Grtjs. Ann

PatrickV

Hoi Ann,

Neen, kroelen lukt nog niet.  Maar we zijn al super tevreden dat ze zonder problemen bij ons komen.  Ze zijn duidelijk niet bang.
En wat ook zeer sterk opvalt is het "magnetisch veld" tussen die twee.  Als je er één op je hand pakt en je stapt een halve meter achteruit, dan komt de 2de vanzelf op je schouder aanvliegen.
Geweldig gevoel hoor !  Ze hebben duidelijk een sterke band met elkaar. Ook als ze vliegen.  Nooit meer dan 10cm tussen elkaar.  Je zou er haast een show mee kunnen opvoeren denk ik.  Echt wel speciaal die 2 !
Ben wel benieuwd of Kieteke & Ko van hun iets gaan leren.  Ze keken alvast zeer onderzoekend naar ons als we met S&G op onze schouders voor de kooi van K&K gingen staan.  Hopelijk begrijpen K&K dan stilaan dat we met hen geen kwaad willen en komen ze dan ook bij ons zitten.  We zullen zien...

Karin,
Inderdaad onze kids zijn ook helemaal in de ban van S&G.  Ze zijn al helemaal vergeten dat valkjes een scherpe bek hebben.
Echt wel super hoor !

Groetjes,
Patrick.

Hermien

met de komst van Snoefel en Gaffel. Zo te zien gaan ze het superleuk krijgen bij jullie. Fijn dat de overstap zo soepel is verlopen. Toch altijd weer spannend, hè? Het zijn prachtige valkjes, hoor. Geniet maar lekker van het stel.

Groeten van mij en mijn 'Vliegtuig'.

;D  ;D  ;D  ;D

Jacky

Prachtige foto's  :D

En ze zien er super tevreden uit. En inderdaad, je kijkt zo trots als een pauw  ;D

Marian

Hoi Patrick,

Mooie en gezellige foto's hoor :D
Geweldig hoe S&G worden ontvangen en hoe goed het gelijk al gaat!
Ik hoef niet te zeggen "geniet er maar van", want dat is al wel duidelijk ;)

Groetjes, Marian

Anke

Hoi,
Heeee wat leuk dat Snoefel en Gaffel nu bij jullie wonen :)
ze hebben in iedergeval een paradijsje gevonden om te wonen.
Veel plezier met ze!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Wat een leuke foto's, Patrick, lief ook met jullie kindertjes.  :-* :-*

Het gaat helemaal goed komen met de 2 lieve broertjes, en ja close zijn ze zeker, daarom adviseerde ik ook om ze samen te nemen, degene die het overwoog om ze te nemen.  ;) Ik merkte hetzelfde namelijk hier tijdens de 3 weken logeren ook, waar Snoefel zit zit Gaffeltje binnen enkele seconde ook.  :D

En leuk voor je familie fotoboek, Anke, van het berichtje hierboven heeft een albinozusje van Snoefel & Gaffel, Dorith.

Groetjesssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Geweldige foto's Patrick, jullie genieten duidelijk van ze en ze zijn prachtig...  ;D ;D

Groetjes manon

Caroline

Eventjes zomaar.

Ik zat net te googlen en kwam erachter dat Snoefel eigenlijk Snoeffel heet.  ;)

KIJK maar.

Groetjessssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dafrinja

hahahaha, dus ze zijn eigenlijk 2 bandieten ;D ;D ;D
Prachtige foto's hoor Patrick!
Ze hebben het duidelijk naar de zin bij jullie.

Groetjes!

Dafrinja

PatrickV

Dag iedereen,

Bedankt voor de leuke reacties hoor !  :D

Snoeffel en Gaffel zijn echt supervalkjes !  Ze hebben zich verenigd met Kieteke & Ko.  Blijkbaar vinden ze het wel oké met elkaar.
De kooien staan nu naast elkaar en als je ze samen opendoet is dit het resultaat :

Snoeffel en Gaffel zijn echt wel ontdekkingsreizigers hoor.  Daarnet landde ze zomaar op mijn laptop :

En Ko ziet zijn nieuwe kameraden wel zitten.  Hij gaat ze overal achterna :

Momenteel maken Snoeffel en Gaffel een wandeling op de grond door de living en Ko blijft in hun buurt.
Kieteke kan momenteel niet zo goed vliegen omdat ze haar rechter-slagpennen nog steeds kwijt is.  Maar ze neemt genoegen met de observatie van al haar mannen vanaf de top van de kooien.
Wij zijn echt wel verrast hoe vlot het allemaal verloopt.
En uiteraard zeer blij en fier op ons valkjes-kwartet. ;D ;D ;D

Groetjes,
Patrick.