18 april 2024, 02:57:59

Ondeugend valkje.....of in de war?

Gestart door Barbara, 2 december 2003, 01:44:35

« vorige - volgende »

Barbara

Hallo allemaal,

wat ik nou net zag.... Buffy zat ondeugende spelletjes te doen op een pluche vogel.... ::) Ik gelijk een foto gemaakt natuurlijk! Zie hieronder.... Het is dus echt een mannetje.... op de foto zie je ook goed dat ie steeds meer geel op zijn kopje krijgt, dus ik dacht het al, hij kopieert ook heel veel gedrag van Croky.

Op de foto zie je niet goed dat het een pluche vogel is, maar dat is het wel; een pluche zeearend die ik uit Amerika heb meegenomen, Buffy heeft wel smaak, haha! Ik zet hem voortaan wel rechtop, hij lag op zijn zij en zo leert Buffy het natuurlijk nooit goed ;D

Groetjes,

Barbara

Paul

Hoi Barbara,

Hij leert al behoorlijk zie ik  :D
Zo kom je er toch altijd weer achter wat het geslacht is he :-)
En je lacht je soms echt rot met ze als ze dat soort dingen gaan doen.

Groetjes, Paul

Tara

Hoi Barbara,

hahah wat een gave foto zeg :). Mooi is die Buffy! Nou, echt ondeugend ja, stiekemerd ;D. Maar als je het nou recht zal zetten, zal ie er misschien wel samen mee omvallen :D

Marianne

Hoi Barbara,

Dus je hebt nu 3 mannen als ik het goed begrijp......
Nu nog op zoek naar popjes dan, of wil je geen kleintjes?

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Hermes_Lucy_nest

volgens mij als je een leuk popje voor hem zoekt dat je meteen een leuk nestje kan hebben :)
(en dan ik meteen jaloers ::))
ah ja hopelijk snel een nestje dan ;)
een pluchennestje :D ;D

Barbara

Tja, ik heb dus al 2x een popje aangeschaft dat een mannetje bleek te zijn.... Heb dus 3 mannetjes nu. Ik wil idd dus een nestje, maar ja, het hok is nu vol en voor Buffy heb ik al heel lang moeten volhouden tot mijn vriend het goed vond dat ik een 3de nam... :( Nu zit hij met een 2de lawaaimaker opgescheept, Buffy is net zo erg als Croky (andere mannetje dat ik kocht als popje)! En ik 'mocht' juist een popje omdat ik zei dat ie meestal veel stiller zijn... ::)

Haha, ik zie Buffy al met die knuffel naar beneden vallen, dan wil die nooit meer wipwappen!

Tara

Ahh wat sneu nou,

misschien kan je je vriend toch overtuigen een popje bij te nemen, al zouden de 3 mannetjes mss wel vechten om het popje, dus -> 3 popjes bijnemen :D.

Groetjes, Tara

Hermes_Lucy_nest

waahahah ja ik zie die al vallen en dan zo helemaal in de war rond trippelen op de grond :D
wel jammer troost u ik heb 6 mannetjes en 1 pop :-X
ik had er eens 1 gekocht waar ik mee wou kweken ..man volgende die ik pop wil kopen ...man nu heb ik er 7 ;) :D

Barbara

Hm, 3 popjes erbij past al helemaal niet.... en we hebben geen plek voor een grotere volière ??? Dus ik denk dat m'n mannetjes maar vrijgezel moeten blijven.... arme valkjes ::)

Paul

Hoi Barbara,

Dat je niet kunt kweken nu is minder leuk maar voor de valkjes maakt het denk ik weinig uit.
Ze zijn samen met soortgenoten en voelen zich fijn en zullen niet echt weten dat ze geen popje hebben.
Vaak trekken valkjes van dezelfde sexe ook naar elkaar toe als koppel.
Dus ze zullen er niet minder gelukkig om zijn hoor.

Groetjes, Paul

Barbara

hoi Paul,

lief dat je dat zegt, ik denk ook wel dat het mee zal vallen, maar  ik vind het er toch een btje *piep*lig uitzien als Croky een fluitconcert ten beste geeft tegen Dimi ipv tegen een popje... ::)

Groetjes,

Barbara