V's Valkenhuis, alle valkjes ondergebracht. Gelukkig!

Gestart door Raymond, 3 mei 2009, 18:56:03

« vorige - volgende »

Caroline

Ach Raymond .... wat ziet ze er verschrikkelijk uit.  :o

Ik duim heel erg hard voor haar, geef haar maar een kusje van me.  ;)

Fijn dat de ouders nu haar veertjes met rust laten. Kan het allemaal mooi herstellen.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Serita

A gut, deze is wel heul erg zeg!! Arm kind!

•=Bonnie=•

Gerdy

ach gossie..wat ziet ze eruit...heb je haar al naar binnen gehaald?

gek hé dat de arme ziel niet kan vliegen..soms zou je die ouders wel willen toeschreeuwen..heeeeeeeeej blijf eens van de veertjes af.

gr Gerdy

Raymond

Citaat van: Gerdy op 14 juli 2010, 13:43:38
ach gossie..wat ziet ze eruit...heb je haar al naar binnen gehaald?

gek hé dat de arme ziel niet kan vliegen..soms zou je die ouders wel willen toeschreeuwen..heeeeeeeeej blijf eens van de veertjes af.

gr Gerdy

Ik ben erachter gekomen dat het alleen de ouders waren die plukten. Die plukken namelijk niet heel zwaar. De cinnamon jongen waren ook maar zeer gering geplukt. Het is een ander koppel geweest dat het blok in wilde pikken. Nu ze uit het blok is wordt ze netjes gevoerd door pa en ma en wordt ze niet meer geplukt.

Ik zie al weer hier en daar pennen dorkomen. Hopelijk laten ze die zitten. Straks weer even controleren. Vanmorgen was alles nog prima iig!

Ze zit niet binnen helaas.

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Raymond

Zojuist onze kleine stumper weer gecontroleerd. Het kropje zat netjes gevuld.
Het wordt wel een erg tam valkje. Ze weet al wat er gebeurd als ik binnen kom. Ze rent niet meer weg en stapt rustig op me vinger om lekker ingesmeerd te worden. De korsten krimpen vors en andere zijn al compleet verdwenen. Maar vooral de hoeken van de vleugels (ellebogen) moeten nog goed genezen.
het is wel een schatje inmiddels aan het worden. Ze wordt dan ook lekker verwent!

MoniqueSt

Hoi Raymond,

Fijn dat het goed met haar gaat.
Robbin begint bij zijn kopje ook al pennen door te komen.
Het is heel mooi aan het worden.
Robbin begint tam te worden zo lief joh.
Hij slaapt wel heel veel.

Ik ben benieuwd naar dit vogeltje laat je foto zien als ze genezen is?
Groetjes,
Monique.

Serita

Heey Raymond,

hier ook al zo stil, netzoals bij mij. Veel te druk om alles bij te houden 8)

Met Japie gaat het prima hoor, hij trekt ook steeds meer naar mensen toe, en vind kroelen heerlijk. HIj is nu ook lekker aan het rond fladderen, hij heeft net even heerlijk bij me gezeten.
En hij is dollll op Yucca (de plant). Alleen zn gewicht blijft nog altijd rond de 82 gram, erg licht, Jennah is dan wel weer erg zwaar (110 gram :o).

En was jou het wel eens opgevallen dat zijn binneste teentje meestal naar voren staan ipv naar achter?? Is soms wel onhandig voor hem maar hij weet zich steeds beter te reden :D
Groetjes!

Raymond

Hey luitjes,

Ik sta momenteel op een lastig punt. Ik ga waarschijnlijk stoppen met de valkjes van mij, dit vanwege prive omstandigheden.

Ik heb geen directe haast om ermee te stoppen, maar door tijdgebrek en andere omstandigheden wil ik mijn valkjes niet de dupe laten worden van mij. Ik zou graag willen weten of er mensen bereidt zijn om koppels over te kopen en of er mensen zijn die nog een buitenvoliere zoeken?

Als ik er zeker van ben dat alle valkjes goed terecht komen, besluit ik ze om ze weg te doen.
Het klinkt misschien allemaal wat warrig, dat klopt ook wel. Want ik zit nog in twijfel. Maar wilde alvast wat voorinformatie verschaffen/verkrijgen.

Op mijn website staan al mijn koppels/valkparkieten.

groetjes Raymond

Saar

Hoi Raymond,
Wat jammer dat je gaat stoppen als je goede huisjes hebt gevonden. Ik heb helaas helemaal geen plek meer :-\
Sterkte met de situatie....
Groetjes Saar :-*

Caroline

Sterkte met de hele situatie en omstandigen.

En ondanks alles een fijne kerst.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Raymond

Bedankt allen.

Ik hoop dat alle valkjes een goed thuis vinden, maar zolang de voliere niet verkocht is zal ik nog niet alle valkjes weg doen.

Ik zal vooral Kenya en Nessa missen! Een pracht koppel en zo lief.
Ik hoop dat alles goed komt.

Dafrinja

Hoi Raymond

Pas zonet ontdekte ik je boekje :-[ beetje laat he?  :-[ ;D
Maar wel in één keer vanaf pagina 1 uitgelezen...en nu ik dat gedaan heb vind ik het nog jammerder dat je er waarschijnlijk mee stopt... :-\
Helaas kan ik geen valkjes van je overnemen, maar ik wens je wel veel succes met het maken van de beslissing. Ik zou zo die voliere e.d. meenemen hiernaartoe  ::)  maar dat gaat niet he.. ;)
Nogmaals veel succes....

Groetjes van Dafrinja

mariejj

Wat jammer Raymond  :(

Ik zit zelf in twijfel over Nessa en Kenya, toen ze nog bij Karin zaten wou ik ze eigelijk ook al.. ::)
Dizzy staat niet op je site?

Raymond

dat klopt helaas. Die is overleden toen wij op vakantie waren. Diba en Melody zijn nu een koppel.