V's Valkenhuis, alle valkjes ondergebracht. Gelukkig!

Gestart door Raymond, 3 mei 2009, 18:56:03

« vorige - volgende »

Raymond

Citaat van: Serita op 23 juni 2010, 14:12:06
Aggguutt kale nekkies en een ennoorrm kuif, wat schatttiigg!!

Zo te zien hebben ze ook geen schrik van je en komen ze lekker bij je!

Ja, we kunnen ze nog steeds laten opstappen in de buitenvoliere. Willen we ook volhouden totdat ze weggaan, om ze zo tam mogelijk te houden. Maar heb straks weer 3 nachtdiensten... :(

Ik heb ook nog even gekeken wanneer ze geboren zijn. 14 en 16 mei zijn ze geboren. En als ik het goed heb opgeschreven is de witmasker van 16 mei, met ringnummer 2.

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Serita

Super hoor, het scheelde bij Jennah ook al zoveel dat ze wel al wat in handen was geweest ondanks dat ze al 3 weken niet meer aangeraakt was.

He bah, nachtdiensten, das ook niet lekker nee, naja sterkte ermee! Ik ben weer gelukkig met de foto's iig! Thnx!!

(oh en ook zonder naam heeft ie alvast een stekkie op mn site hoor 8) http://www.serita.nl/valken/man )

Saar

Anders moet je even bij mij in m'n dagboekje kijken.
Ik heb ook 2 cinnamon jongen liggen. Volgens mij pagina 155.. Je moet in ieder geval de foto's hebben van 19-06 ;)
Maar als ik het zo zie, zijn t idd 2 cinnamonnetjes.

Raymond

Ik zal vanavond even kijken of ik ze kan vergelijken, Saar.

Serita, leuke site zo met die filmpjes! Toppie hoor!

Serita

Thnx raymond! ik heb hem even geupdate met de mutatie gegevens :) Wel zo netjes, zal straks ook wel weer even een up-to-datere handtekening maken, want Jennah heeft meer veertjes, en de witmasker minder op het moment 8)

Saar

Gerdy

hoi hoi..

Zo te zien zijn het cinnamonnetjes..

ik heb ook allemaal van die kale kippies hier..

gr Gerdy

*Yvon

Hoi hoi

Ikga met me voorgangsters mee en zeg ook dat het cinnamonnetjes zijn.  :D
Jammer van het gepluk,wat al bij zovelen gebeurd.  :-\
Maar het blijven toch leuke lieve valkjes.  :D

Groetjesss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Raymond,
Wat een lieve kale kipjes heb je :-* :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Raymond

Dat dacht ik dus ook al, de cinnamons. Vreemdgaanster... foei foei foei..

Achja zo krijg je ook weer eitjes die je niet verwacht, anders krijg ik geen cinnamon jongen. Nu heb ik er twee  ;D
Geel donsje zwarte ogen is dus niet altijd een wildkleur in dit nestje nu  :P

Saar

Caroline

Citaat van: Saar op 24 juni 2010, 13:44:06
Of pa moet split cinnamon hebben...

Ja, daar dacht ik dus ook gelijk aan.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Serita

En Raymond, hoe gaat het met de kleintjes, wil het eten al een beetje lukken?
En heb je zelf de nachtdiensten ook weer overleeft? Is misschien wel lekker met dit bloedhete weer kan je toch amper buiten zijn, ja om stil te zitten dan kan het wel haha.

Raymond

Het is een tijdje geleden, maar dan is de verbouwing ook heel erg opgeschoten.
Inmiddels zijn alle jongen uitgevlogen. De twee 'vreemde snuiters' zijn inderdaad cinnamon jongen geworden! Ze zijn erg mooi geworden al zeg ik hetzelf.

Vandeweek is de cinnamon witmasker opaline opgehaald. Heb toen maar meteen het complete hok een beurt gegeven met detol en coco's geur. Man alsof de voliere weer nieuw was.

De laatste is momenteel aan het uitvliegen. Hij gaat er wel steeds uit maar kan nog niet vliegen, dus plaats haar steeds terug in het blok. Als die definitief is uitgevlogen kan ook het laatste blok worden weggehaald. Dit betreft een albino welke ook al gereserveerd is. De albino heeft wel veel wondjes, ook grove wondjes door het plukken. Maar verder gaat alles prima.

Al met al heb ik alleen nog 2 cinnamon valkjes over/te koop. Hopelijk kan ik daar ook een mooi huisje voor vinden. Ik kan ze niet houden.

Serita kom zaterdag haar witmasker ophalen als vriendje voor haar Jenna.

Volgende week is de verbouwing af en hoop ik weer meer tijd te kunnen steken in de valkjes en het forum met ook foto's.
Ik kan wel wat foto's van de verbouwing laten zien:

Plafond voor de verbouwing, en na de sloop:

Plafond tussenfase:

plafond nu:

Dakraam nieuw erin;

Al met al schiet het aardig op. Maar er moet nog een hoop afgemaakt worden. De sierpleister op de muren en de finishing op het plafond en dan nog eens de vloer erin.
Het knapt er wel van op in ieder geval.

Raymond

Even een berichtje voor MoniqueST, je inbox zit vol en ik kan je dus geen antwoord sturen. Reageer hier even of leeg je inbox zodat we een dag kunnen afspreken voor het ophalen van de bonte witmasker.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes Raymond