V's Valkenhuis, alle valkjes ondergebracht. Gelukkig!

Gestart door Raymond, 3 mei 2009, 18:56:03

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Raymond,
Wat leuk dat jullie bij Nanda een extra valkje hebben meegenomen :)
Zo gaat dat he met het valkjesvirus ;D

Jafar heeft de volgende mutatie:
bont split voor witmasker {X1:  gepareld} {X2: lutino}
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Tries

Hihi, ja Anke, bij ons (Raymond voornamelijk :P) slaat het virus ook toe  ;D

Nou verder even een schriftelijke update omdat de foto's die ik gemaakt heb net op de een of andere manier allemaal erg wazig zijn.. Kan aan onze camera liggen want die is wat oud en ik heb niet zo een luxe telefoon als Raymond :D

Nou, Lola en Boes vermaken zich uitstekend op hun nieuwe plekkie.. Lola zit graag tussen de wilgentakken en Boes zit eigenlijk de hele dag bij haar in de buurt :)
Ze eten goed want we zien ze constant bij de voederbakken zitten..
Onze oude valkjes hebben we alleen nog niet zien eten. Maar mag toch wel aannemen dat die ook gewoon eten. Toch ga ik het maar even goed in de gaten houden!

Timon is eindelijk tot rust gekomen en heeft zijn plekkie bovenin de kooi op de ringen weer helemaal terug gevonden ;)
Cici, Stitch en Snowy zijn nog wat de kat uit de boom aan het kijken maar dat komt wel goed :)

Morgen gaan we kijken of we het buitengedeelte helemaal in kunnen richten en hoe we ons luikje van het binnen naar het buitenverblijf het beste kunnen vastmaken als we die open willen zetten.
Aanstaande week gaan we ergens onze witmaskers ophalen want die mogen eindelijk onze anders valkjes vergezellen :D :)

Dan is het verder alleen nog even wachten op Jafar ;)

Voor een sluis moeten we nog even kijken wat we willen maar die gaat er zeker weten komen!

Tries

Zojuist heb ik even in de voliere gestaan. Ik dacht, daar moeten ze op een gegeven moment toch wel aan wennen. Dus dan kan je het beste maar vroeg beginnen he :D

Morgen neem ik de camera mee en misschien dat ik dan wat leuke kiekjes kan maken :)

Morgen gaan we het buitengedeelte inrichten en maandag krijgen we de rest van de spullen voor erin :D

Dinsdag gaan we nu zeker weten Stamper en Splinter ophalen! Heb er zin in  ;D

Anke

Hoi,
Goed idee foto's maken ;D ;D
Leuk dat je maandag twee valkjes mag gaan halen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Leuke bezigheid hé, even de voliere in  :D :D :D Ik ben benieuwd naar de foto's  ;)

Veel plezier dinsdag met het ophalen van de twee valkjes  ;D

Groetjes Manon

Tries

@ Anke: Vond ik zelf ook wel een goed idee inderdaad, foto's maken.. Wilde ze daar alleen vandaag nog even niet mee lastig vallen.. Het was al heftig genoeg hoe ik daar bij ze stond natuurlijk :)

@ Manon: Inderdaad een leuke bezigheid! ;D Moet zeggen dat ik zelf ook wel uitkijk naar leuke foto's omdat ik ze er nog niet echt mooi op heb gekregen in de nieuwe voliere :)

En valkjes ophalen is altijd leuk he :D
Dan hebben we er 8!! :D :D

Gerdy

Hoi Tries..

Stamper of Splinter is echt een lieverd...alle twee hoor.
maar hun kleine vriendinnetje is gewond en een van de twee was haar zo lief aan het troosten ..

tot dinsdag
groetjes Gerdy

Tries

Aaah wat lief  :-*

Wat is er dan met hun kleine vriendinnetje? Hoop niets ergs in ieder geval!

En tot dinsdag! :)

Dierenfreackske

Hoi hoi ....... hopelijk niets ernstigs ??  :o  Grtjs Ann

Gerdy

hun dinnetje heeft problemen met haar snavel..er zit een scheurtje in en de punt staat nu scheef..het staat verder beschreven bij gewond/ziek.

groetjes gerdy

Caroline

Ach wat ene lieve foto van Splinter of Stamper.  :-*

Veel plezier dinsdag met het halen.  :D

Groetjesssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Aaaaaaaaaarch..... :-\ :-\   ik ga kijken bij gewond en ziek snel, grtjs Ann

Gerdy

Hoi raymond..

ik heb net een aantal foto's van Splinter en stamper bij mijn verhaal geplaatst..ik heb ze net gemaakt de foto's.

gr gerdy

Raymond

Hoi allemaal,

helaas zijn gisteren onze spullen niet binnen gekomen doordat er een artikel niet voorradig was. Ik heb vernomen dat de spullen vandaag worden verzonden, dus dan hebben we het morgen hopelijk in huis. Het is dus nog eventjes afwachten daarop.

Inmiddels wel al de buitenvoliere ingericht met takken. De vader van onze buurman was een kronkelwilg aan het kappen. Geweldig nieuws dus. Ik daarheen gereden en de hele auto vol gepropt met takken. Deze heb ik nu gedeeltelijk in de buitenvoliere geplaatst. Moet zeggen het ziet er al meteen een stuk gezelliger uit. Tevens een spiraal verbouwd tot zittouw. Bel eraf gehaald en de spiraal helemaal omgebogen tot eenr echt touw. We krijgen namelijk genoeg andere zittorens. Dit was een mooi lang touw waar ze nu mooi op kunnen zitten.

Nu nog even wat waterbakjes halen en daarna zal ik wat foto's maken en hier plaatsen. De valkjes mogen dan ook naar buiten. Ben dus erg benieuwd hoe ze het gaan ervaren. In de schuur is het namelijk fris en dat zijn ze niet echt gewend nog.

@ gerdy, ik had de foto's gespot ja!! Wat een snoepers zijn het toch. We komen vanavond naar je toe om de valkjes op te halen. Hebben we toch maar even besloten!!  :D :D

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Gerdy

hoi Raymond..dat is goed hoor..de koffie staat dan klaar.

groetjes Gerdy