V's Valkenhuis, alle valkjes ondergebracht. Gelukkig!

Gestart door Raymond, 3 mei 2009, 18:56:03

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

Jha hoor ik zie alles :D
Mooie website ziet er strak uit hoor ;)
Ben benieuwd naar je voliere :)

Marian


Caroline

Jeps, ik zie nu ook alle foto's inclusief je handtekening.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Raymond

Hey allemaal,

De website begint al aardig te vorderen. Inmiddels is de banner/logo ook af en heb deze meteen als handtekening gezet.  Zie hieronder:


Gezien de website nog niet online is, is die nog niet clickable.
Nu eerst maar weer de tuin in om de afwatering te leggen.

Heb ook van Arno gehoord dat de witmasker een popje is. Wachten op de volgende ronde dus en hopen voor een mannetje!


Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske




Raymond

Thnx Ann & Caroline  8)

Ben er ook erg blij mee. Er moet alleen nog een foutje uit gehaald worden. Kwekerij staat met 2x een r. Maar dat wordt aangepast :p

Vandaag de waterafvoer aangesloten zover mogelijk. De put is wel aangesloten, maar nog niet vast gelijmd.  De buis moet nog dieper in de grond daar en ik weet nog niet precies waar de afvoer komt van de buitenvoliere. maar de rest kan morgen worden vastgelijmd en weer worden begraven.

Kunnen we eindelijk weer veilig door de tuin.
De katten vinden het anders wel enorm leuk om nu door de tuin te rennen en te banjeren :). Tot hijgens aan toe en dat voor een kat :p






Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Anke

Hoi Raymond,
Wat leuk om de bouw van je voliere vanaf het begin te kunnen volgen :)
Het gaat vast heeeel mooi worden ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Je hebt nog aardig wat te doen zo te zien.  :P
Maar het resultaat zal er best mogen wezen en dan wordt het alleen maar genieten genieten en nog eens genieten.  ;D

Groetjesss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Raymond

Ziet er allemaal mooi uit en je website gaat ook zeker een plaatje worden.

Mag ik je een tip geven? Ik zie dat je katten hebt lopen. Ik zou er wel voor zorgen dat ze niet bij de voliere kunnen komen. Zelfs als ze er voor zitten kan het zijn dat de valkparkieten in paniek raken en zich dood vliegen. Of in het ergste geval dat de kat, ondanks de draad, een valkje te pakken krijgt en door de draad probeert te trekken. En ja, dat heb ik zelf meegmaakt dus vandaar dat ik langs de voliere schrikdraad heb gespannen en een lage haag van buxus.

Succes met al je plannen. Ik ga je proberen te volgen.

Groetjes

Mara

☺ Pita ☺

Zoow zow je schiet al aardig op toch?
Je banner ziet er mooi uit hoor :D
Groetjes Petra.

Raymond

Citaat van: Mara op 10 mei 2009, 11:26:57
Hoi Raymond

Ziet er allemaal mooi uit en je website gaat ook zeker een plaatje worden.

Mag ik je een tip geven? Ik zie dat je katten hebt lopen. Ik zou er wel voor zorgen dat ze niet bij de voliere kunnen komen. Zelfs als ze er voor zitten kan het zijn dat de valkparkieten in paniek raken en zich dood vliegen. Of in het ergste geval dat de kat, ondanks de draad, een valkje te pakken krijgt en door de draad probeert te trekken. En ja, dat heb ik zelf meegmaakt dus vandaar dat ik langs de voliere schrikdraad heb gespannen en een lage haag van buxus.

Succes met al je plannen. Ik ga je proberen te volgen.

Groetjes

Mara


Ja we hebben katten, maar deze zijn gewend aan de valkparkieten en andersom. Onze huidige valkjes kijken niet eens meer om naar de katten. In het begin was het nog ff wennen, maar nu doen ze niets meer. Ook al valt er toevallig een valkje op de grond dan blijft het rustig. Maar buiten zijn inderdaad andere katten en komen er nieuwe valkjes.

Ik zal je advies meenemen. zoiezo wordt de achterkant al dicht en komt er onderop een mosrand.

Het schiet inderdaad al op met alles. Vandaag weer 4 pagina's afgemaakt van de website. Ben momenteel bezig met de pagina's over de voliere. Helaas kan deze niet afgemaakt worden aangezien de voliere er nog niet staat  :'(

Maar ik moet zeggen dat ik erg trots ben op me site. De eerste keer dat ik er eentje maak.

Komende week zal er weinig gebeuren denk ik zomaar. Maandaag de 18e zal de eerste verandering zichtbaar zijn, dan wordt de schuur verbouwd  ;D ;D en ben ik 8 dagen vrij.

Deze week zal alleen afgraven zijn van 50m² a 15 cm diep.

@ allen bedankt voor de complimentjes! Ik ga jullie zeker op de hoogte houden!


Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Rianne

Bekend lettertype ;D Hij is net iets anders zeker?



Is niet de huisstijl van de website hoor ;)

Mijn eigen katten hebben geen interesse in de valkjes, de ene loopt de voliere steeds voorbij en de andere kijkt wel eens naar de kwartels. Maar de vogels schrikken allang al niet meer van ze.

Raymond

Hey Rianne,

Jij lijkt toevallig op elkaar, maar is inderdaad iets anders. Dat zie je vooral aan de H en de b's in Hobbykwekerij.

Een maat heeft het gemaakt voor mij. Ik kan dat namelijk niet :(. Kan helaas niet overweg met photoshop.
De website heeft wel een andere opzet hoor ;)


Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Rianne

Ik kan het ook niet hoor, Lin (ook van t forum) heeft t allemaal gemaakt :) Ere wie ere toekomt he? ;)