1 mei 2025, 14:55:17

slaapt op 2 pootjes

Gestart door mieke_06, 15 april 2009, 12:07:02

« vorige - volgende »

mieke_06

hoi,

ik heb sinds gisteravond weer 2 nieuwe aanwinsten:
een lutino pop van 4 jaar en een albino van 12 weken

maar mijn lutino pop slaapt verschrikkelijk veel en slaapt op 2 pootjes verder eet en drinkt ze goed en haar ontlasting ziet er ook normaal uit wat moet ik doen???

groetjes Mieke

Kimm

hoi,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

ik zou mij nog niet gelijk druk maken erom. laat haar eerst maar even wennen bij jou en dan kan het zijn dat ze later wel op 1 pootje slaapt.
de veranderingen brengen ook wat slaperigheid met zich mee.
zolang ze niet bol zit en suffer wordt komt het vast wel goed.
het wil niet altijd zeggen dat als een valkje op 2 pootjes slaapt dat deze dan ziek is.
hou het de komende dagen maar even in de gaten ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

mieke_06

ok bedankt ik zie het dan wel even aan

Saar

Sommige valkjes hebben nogal veel last van de stress als ze verhuizen. Kijk het even aan, en zodra ze echt ziek begint te ogen en de ontlasting wordt anders, dan eventjes een vogelarts bellen
Groetjes Saar :-*

christa

hoi
mijn karel(heb ik met de hand grootgebracht)slaapt altijd op 2 pootjes als hij zich verder goed gedraagd lijkt me dat er niet veel aan de hand is.
veel succes christa

Mio

Hey mieke,

Mijn poppetje dat ik nu 1.5 jaar heb slaapt altijd op 2 pootjes heb haar nog nooit op 1 pootje zien slapen in tegenstelling tot het mannetje dat bij haar zit (nog geen koppel).
Dus ik zou me niet meteen druk maken ;)

greetz.

mieke_06

nou het is alweer even geleden maar op den duur gingen al mijn vogels bol zitten gisteren was het toppunt en ben met 2 valkjes naar de va geweest ze heeft ze helemaal onderzocht en mijn man was snel buiten adem en erg suf, gelukkig was de ontlasting ed. goed en ze waren ook niet vermagerd maar toch waarschijnlijk een infectie opgelopen en ze zitten nu allemaal aan de antibiotica.
ik maak me zon zorgen dat mijn lieverds het niet halen, ze zitten allemaal maar suf onder in de kooi en mijn man praat niet eens meer. weet iemand wat ik nog meer kan doen?

groetjes, Mieke

Kaatje

Hoi Mieke,

Heb je een warmtelamp in huis !? Misschien dat je een beetje water met druivensuiker kan geven en knappen ze hier een beetje van op. Heb je je valkjes gewogen en wat wegen ze !?

Je kan wat pap voor ze in huis halen en kijken of ze hierdoor wat aan kunnen sterken. Bah, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik hoop dat ze snel op zullen knappen. Sterkte met alles.

Groetjes, Karin

mieke_06

zie mijn dagboekje hoe het verder afloopt dit is volgens mij niet echt spoed meer