2 mei 2025, 11:12:15

mijn lievelingen. UPDATE!!!

Gestart door mieke_06, 28 april 2009, 17:32:31

« vorige - volgende »

Kaatje

Ik ben ook wel erg benieuwd moet ik zeggen, ze groeien namelijk zo snel, Bikkeltje zal al een hele metamorfose hebben ondergaan denk ik  ;)

mieke_06

Hallo allemaal,

Morgen komen er foto's ;D ;D ;D ;D

met Bikkeltje gaat het uitstekend ik heb sinds vandaag een bakje zaden bij hem in de doos gezet.
hij kijkt er nog niet naar maar dat komt nog wel.

ook groeit hij als kool na de voeding woog hij al 60 gram :o :o

ook zit hij bijna in de veertjes maar ik vind hem nog erg klein van stuk maar ik weet zeker dat dat ook wel goed komt.

offtopic. in mijn priveleven gaat het ook goed ik woon weer bij mijn ouders en heb een jongen ontmoet. in nieuw lekkerland.

dus hermien ik kom vaak in jou buurt :P

van mijn ex hoor of zie ik gelukkig nix meer en ik heb het goed kunnen verwerken en erachter gekomen dat het eigenlijk geen liefde was in vergelijking van wat ik nu voel.

maar goed met de rest van mijn lievelingen gaat het ook goed en ik ga van de week Lucky bij de rest zetten en die kooi schoonmaken voor Bikkeltje straks.

tot morgen

groetjes, Mieke

☺ Pita ☺

Fijn voor je Mieke dat je weer lekker in je velletje zit :D
Ben benieuwd naar de foto's van Bikkeltje en de rest :D

mieke_06

Hallo allemaal,

helaas kan ik de foto's op 1 of andere manier niet op photobucket zetten dus nog helaas geen foto's

ik heb alleen 1 vraagje bikkel weegt nu 's morgens 50 gram dus heb toen de voeding weer wat afgebouwd naar om de 4 uur voeden alleen nu valt hij af moet ik dan weer meer gaan voeden? ik heb het namelijk wel gedaan.

Kaatje

mieke_06

nee Photobucket doet het nog steeds niet helaas. ik probeer nu een andere site te vinden waar ik mijn foto's kan uploaden het gaat ook niet via hyves, dus ik denk dat het aan de internetverbinding ligt.

verder met Bikkeltje gaat het uitstekend alleen wil hij nog geen zaadjes eten. vanmorgen woog hij 62 gram maar hij krijgt nog wel 5 voedingen op een dag omdat hij anders afvalt weet iemand wat ik kan doen om toch de pap af te bouwen? ik heb de pap al dikker gemaakt nu 1 deel pap op 2 delen water.

groetjes, Mieke

*Manon*

Hoi Mieke,

Fijn dat het goed gaat met je valkjes, Bikkeltje doet zijn naam eer aan en super dat het goed gaat met jou... je kunt weer vooruitkijken...  :-*

Groetjes Manon

Marian

Hoi Mieke,

Wat fijn te lezen dat het hier goed gaat :D
Zowel met jou als met Bikkeltje!!
Helaas geldt dat niet voor het uploaden van je foto's :-\
Op je vraag over de voeding kan ik je geen antwoord geven. Kun je er hier op het forum geen info over vinden? Een soort van voedings schema of zo??
Succes :D

fijne dag, groetjes Marian

mieke_06

hoi Marian,

Ja dat is er wel maar als ik daaraan houd dan valt hij af. maar ja ik ga het gewoon steeds proberen.

hij woog vanmorgen voor de voeding 68 gram :o :o :o
ook slaapt hij niet meer zoveel en begint zich als een echt valkje te gedragen (piepen enzo)

jullie horen nog van me

groetjes, Mieke

mieke_06

Hallo Allemaal,

Photobucket doet het eindelijk weer ;D ;D Dus dat betekent FOTO TIJD!!!!!!

eerst even weer wat oudere dan kunnen jullie het verschil zien

Dit waren de foto's

Bikkel woog vanmorgen voor de voeding alweer 71 gram. ook begint hij nu eindelijk van zijn zaadjes te snoepen.

groetjes, Mieke

Marian

Hoi Mieke,

Och wat een krummeltje zeg :D
Met een lekker papbekkie ;D, wie weet nog maar even nu hij zaadjes gaat eten ;)

Groetjes, Marian

Caroline

Hoi hoi!!!!

Ik heb net eventjes terug gebladerd en terug gevonden dat je kleine Bikkeltje nog niet eens 6 weken oud is ....

Daarbij opgeteld dat het ook nog eens vanaf het begin een papkindje is denk ik dat je heel erg blij mag zijn als hij met een week of 8 tot 10 zelfstandig kan eten maar de kans is nog groter dat het nog een beetje langer duurt ....  ::)

Een papkindje kun je met zelfstandig worden niet vergelijken met een jong wat gewoon opgroeid bij pa en ma en door hen zelfstandig gemaakt wordt. Deze eten over het algemeen tussen 6-8 weken helemaal zelf maar pappertjes zijn echt een hele tijd later hoor.  ;)

Nog even geduld hebben dus.

Daarbij komt als ik de foto's ook bekijk dat hij toch enigsinds een groei en mogelijk een ontwikkelingsachterstand heeft opgelopen en veel kleiner is voor zijn leeftijd. Zeker met dit lage gewicht zou ik de pap nog niet gaan afbouwen .... laat hem eerst maar een mooi groot valkjes worden, dan is het tijd genoeg om af te bouwen.

Succes!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mieke_06

Hoi Caroline,

Dank je wel voor de informatie :)

Helaas heb ik erg slecht nieuws, Lucky heb ik net dood gevonden in zijn kooi :'( :'( :'( :'( :'(

met bikkeltje en de rest gaat het gelukkig goed Bikkeltje woog vanmorgen 76 gram.

Lucky zat gelukkig apart en was erg mager hij woog 67 gram toen hij al dood was ik denk dat hij wormen heeft gehad maar ik had hem wel ontwormd toen hij bij me was.

groetjes, Mieke

Caroline

Ach .... arme Lucky .... jeetje 67 gram, is inderdaad eeeerug weinig.  :-\

Laat je nog sectie verrichten??

Sterkte.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

ach wat verdrietig :'(
sterkte hoor,

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010