6 augustus 2025, 16:36:00

mijn lievelingen. UPDATE!!!

Gestart door mieke_06, 28 april 2009, 17:32:31

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Mieke,

Nou, zeker een gave kooi!
En dat voor een zacht prijsje, super :D
Verdrietig van je dode donsjes in je eitjes...zelf nog nooit gezien, maar lijkt me ook naar hoor..... :'(
Volgende keer beter!!!

Groetjes, Marian

Anke

Hoi Mieke,
Hoe gaat het hier?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

mieke_06

hoi allemaal,

het is alweer even geleden maar ik had het even druk met toetsen en verhuizen.

het verhuizen is eindelijk voorbij het was voornamelijk het leeghalen en schoonmaken van het oude huis :-X

de toetsen had ik bijna allemaal voldoende behalve 1 module dat me absoluut niet intereseert en dat was kraamzorg en daar had ik een 4,2 voor dus dat moet ik na de zomer nog herkansen.

Met de valkjes gaat het PRIMA ze zitten heerlijk in de nieuwe kooi en lijken het geweldig naar hun zin te hebben ik heb nog gevraagd of ze nog in hun oude kooi wilden maar dat vonden ze niet zon goed idee  ;D ;D ;D

maar goed dit was het weer voor even want heb het nog best druk.
(huishouden enzo ach jullie kennen het wel ;D)

Groetjes, Mieke

*Manon*

Mooie kooi zeg  :o :o

Jammer van de dode donsjes....ik had wel wat aan jouw verhaal en ik hoopte op een goed einde  ;D
Mijn valkjes broeden ook niet continu... vandaag zou de eerste ook kunnen uitkomen.... maar ook nog niks  :-\

mieke_06

Hoi Manon,

Wat jammer zeg hopen dat het bij jou toch goed ga komen bij mij waren ze er wel erg veel af sowiezo overdag dus dat was jammer.

Ik heb besloten als ik zie dat ze nog een keer gaan wipwappen hang ik het broedblok er weer in anders niet.

voor de rest gaat het goed gelukkig ik moet alleen nog steeds wennen dat ze buiten zijn en niet zomaar lekker bij me kunnen zitten :-[

maar ja tis niet anders.

Met Gizmo gaat het ook hartstikke goed ze vraagt steeds een kroel bij Snowy maar die krijgt ze nooit die arme meid.

Rocky en Simba kroelen regelmatig dat is echt een hecht koppeltje geworden.

Skippy haalt echt de vreemste toeren uit in die kooi daar moet ik altijd zo om lachen ze is echt de acrobaat hier.

en Snowy praat simba al goed na heb wel het idee dat hij ook aan de pop wil :D maar ja er is geen popje die hem wil :-\

dit was het weer voor vandaag.

groetjes, Mieke

Marian

Hoi Mieke,

Ik hoop voor je dat ze nog eens lekker gaan wipwappen :D
Kan me voorstellen dat je 't jammer vindt dat ze niet meer lekker bij je kunnen zitten... :-\
Zo heeft alles zijn voor- en nadelen...
Wanneer ik een volière zou hebben, zou ik er een heerlijke luie ligstoel in zetten :D
Welke woordjes kunnen Simba en Snowy zeggen?
Is zo lieff wanneer ze wat praten :-*

Groetjes, Marian

mieke_06

hoi Marian,

Simba "brabbeld" heel veel en onverstaanbaar is wel grappig dan gaat hij tegenover rocky zitten en gaat dan met zijn kopje schuin zitten brabbelen en rocky doet dan net alsof dat ze het verstaat haha

hij zegt duidelijk simba kusje en dan doet hij kus geluiden. hij doet ook geluiden als je met je tong klikt. hij doet de ringtone van mijn telefoon na (gedeeltelijk) ook fluit hij erg graag en veel :D

tja en snowy doet het klakkeloos na hahaha

groetjes, Mieke

mieke_06

pfff druk druk en nog eens druk, ik heb van de week 60 uur gewerkt ben er echt kapot van :(

Met mijn lievelingen gaat het uitstekend ;D ;D ik heb Simba en Rocky niet meer zien wipwappen maar ja volgend jaar weer hoor. ik zal binnenkort nog is wat foto's plaatsen.

Gizmo is echt een grote meid aan het worden ze is echt een prachtvogel.

Skippy is gek op de nieuwe kooi echt mijn acrobaatje ik had haar beter adriaan kunnen noemen hahahaha

voor de rest is het rustig ik heb net een stukje komkommer geraspt en raad eens nu al op :P :P

maar goed ik moet zo weer gaan werken.

Groetjes, Mieke

Anke

Hoi,
Fijn dat het allemaal goed gaat hier.
Succes met de drukte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hoi Mieke,

Nou da's ook niet niks, 60 uur werken :o
Hopelijk kun je het binnenkort iets rustiger aan doen...
Heb je zo vakantie?
Fijn dat het met de valkjes goed gaat, leuk dat je wat foto's gaat plaatsen :D
Misschien moet ik de komkommer hier ook eens raspen, en eten ze er dan wel van. Bedankt voor de tip ;) ;D

Werk ze EN fijn weekend, groetjes Marian

Hermien

Sohe, ik had hier weer even wat bij te lezen. Je hebt de afgelopen tijd ook heel wat op je bordje gehad met je donsjes die het niet hebben gered, hè? Meid, wat een triest verhaal. Die kooi lijkt heel veel op mijn oude kooi. Mooi, maar persoonlijk vond ik hem nogal onpraktisch, omdat aan de onderkant heel veel bodemzooi tussen de randen door op de vloer terecht kwam. Om die reden heb ik een tijdje geleden een andere aangeschaft. Dat heeft toen bij mij nog wel veel voeten in aarde gehad. Inmiddels zijn wij hier aan het Vederkruid allemaal gelukkig met de nieuwe situatie.
Nog bedankt voor je lieve reactie in mijn boekje en ik ga proberen je te blijven volgen, hier.

en lieve groetjes van mij en mijn 'Vliegtuig'.

mieke_06

hallo allemaal,

het is alweer even geleden dat ik heb gereageerd maar er is ook weer zoveel gebeurd en dan niet in de goede zin.

zoals sommige van jullie weten werk ik in de zorg (revalidatie)
nu heb ik van de week plotseling vreselijke pijn in mijn rug gekregen ik kon niets meer. nu heb ik gelukkig goede pijnstilling maar daar word ik erg suf van. ook krijg ik nu fysiotherapie maar dat is allemaal nog even afwachten.

nu weer ontopic met mijn lievelingen gaat alles goed gelukkig ze zijn nu lekker met elkaar aan het kroelen en ik ga strax weer het blok ophangen, dus dat word weer spannend.

ook heb ik verteld in het begin van mijn boekje over skippy mijn overleden eerste valkje. ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem te begraven omdat ik ook geen foto's enzo van hem had.

nu vinden jullie het mischien raar maar ik heb hem laten opzetten. ik ging hem van de week halen en ik barste weer in tranen uit het is hem gewoon precies ik ben er echt heel blij mee om skippy toch nog bij me te hebben.
foto's volgen nog.

nu ga ik zo Rocky even douchen want ze heeft een poepje op haar kopje???

groetjes, Mieke

Sabrina

Hoi Hoi.

Heb is je boekje doorgelezen.

Wat vervelend allemaal van de eitjes, en dat ze zo
erg afgevallen waren. Maar zoals ik nu lees gaat alles weer goed.  Je kooi is zeker mooi! Echt een plaatje.

Je heb echt pracht valkjes!

Ga zeker je boekje volgen.

Liefs Sabrina

Marian

Hoi Mieke,

Sterkte met je rug!
Ben best benieuwd naar de foto's van Skippy, echter ook een dubbel gevoel omdat je weet dat je naar een opgezet valkje kijkt :-\  :-[
Kan me zo goed voorstellen dat je weer in tranen uitbarstte, hij lijkt zo echt.
Zal wel even wennen zijn... je hebt je hart gevolgd hierin... daar gaat 't om :D

Groetjes, Marian

☺ Pita ☺

Hoi Mieke vervelend van je rug , beterschap.
Mja ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik over een opgezet beestje moet denken.
Maar als jij je er blij bij voelt is het toch goed meis?
En jha foto's van je valkjes willen wel zien hoor !!
Groetjes Petra