18 april 2024, 06:21:08

Mijn koppels, valkjes en nestjes boek

Gestart door Dierenfreackske, 14 april 2010, 06:34:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi, effe met Queenie geknuffeld en een paar foto's

Is een cinnamon opaline (nog niet gereserveerd)





Probeer ze tam te maken, ga er regelmatig mee binnen ook...grtjs Ann





Larissa

hey hey

ik kwam ff aan gevlogen in jou boekje
Mooie foto van Queenie....en al eitjes nieuws ? tikt er al wat piept er al wat ?

groetjes Larissa

Dierenfreackske

Hoi Larissa .......jaaaaaa hoor,   :P :P :P

Goede vraag ...moeilijk...te veel om hier uit te leggen....





Larissa

Hey

tjee is er veel aan de hand dan ?
Of doen de ouders het nie zo best

groetjes

Dierenfreackske

Hoi Larissa, jaaaaa, Shadow heeft eens een paar keer het nest verlaten ,eb de eitjes lagen koud..maar nog niet verloren he, ze broedden nog steeds, en de eitjes zien er wel nog goed uit, niets afgestorven lijkt, of ik bven misschien te vroeg gaan kijken?? Misschien ligt er nu wel een donsje he ...

haha ..neeee, gaat super ook met de andere nestjes, gisteren 2 lieve donsjes gezien bij djonah en Yellow, gele met zwaerte oogjes....laat ze nu verder met rust tot ik ze moet ringen ...stress is ook niet goed he ....dan beginnen ze te flippen he, de donsjes van Belle en Sky, felix en Fleur, Wiske en Mysterie (misschien een speciaal donsje, net gaudwangetje) , en Cleo en Winnie doen het super nog steeds, en leven nog allemaal...ook de 5 donsjes, al minivalkjes, van Cleo en Winnie leven nog allemaal en doen het super, en het zijn superouders allemaal....

Nou Mijn mooie koppeltjes Twister en Melissa waarschijnlijk ook donsjes ...niet gekeken, maar Mellissa eet wel goed van het eivoer....en Twister zit de hele dag op de eitjes en of donsjes...

Er is hier veel aan het gebeuren hoor...


Quaanie gaat bijna uitvliegen denk ik....zit bijna helemaal in de veren he ....de rest geniet van wilgentakken en berkentakken, die ik gaan halen heb...

en hebben veel te doen met slopen he...is hier ook heel rustig in de voiliere ....grtjs. Ann



Dierenfreackske

Hoi, hier alles goed, foto tijd !!
Remo




Doe de ganzepas ....(Remo en Rocky)















Dierenfreackske




Larissa

 ;D

Geweldige foto's weer

Ben blij te horen dat alle koppels het goed doen

S6 verder