IN MEMORIAM....WILMA....

Gestart door ROCKS, 27 april 2009, 13:56:13

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Wij zijn ook weer thuis.

Nellie heeft het allemaal erg mooi verwoord. Ik kan het niet.

De bloemstukken zijn prachtig echt waar. Ik schoor helemaal vol toen ik ze zag. Er waren heel veel bloemstukken en heel veel mensen. Ik denk wel 250 tot 300 mensen (als het er nier meer waren).

Het was zeer emotioneel. Ik heb Wilma nog over haar bolletje geaaid en haar een dikke zoen gegeven.
Nu ik dit hier neer zet schiet ik weer vol.

Namens Piet, Danny en Petra, Jamie en Leontien, bedankt voor alle steun en alle kaarten en niet te vergeten de mooie bloemstukken.

Dag lieve Wilma...........ik blijf je missen en ik zal je nooit vergeten.

Dikke kus,

Ton en Anja

aad


Rianne

Mooie bloemstukken, echt prachtig! Dat heeft Yvonne mooi gemaakt.

Kaatje

Wat een vakwerk heeft Yvonne geleverd. Echt heel mooi met de linten  :-*

Bello

Een dikke knuf en een groet voor iedereen van ons.


Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja


Morgen, 5 mei 2009, zal een rare dag worden. Wilma wordt morgen gecremeerd  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
In gedachte zullen we bij Piet, Danny en Petra, Jamie en Leontien en de rest van de familie zijn.
Wilma wordt op Bevrijdingsdag bevrijd, tenminste zo zal ik het voelen voor haar.

Dag lieve Wilma,

Je laat een hele grote leegte achter lieverd.

Waarom zijn er zoveel vragen,
Waarom is er zoveel pijn,
Waarom zijn er zoveel dingen,
die niet te begrijpen zijn.

Liefs,

Ton en Anja

ROCKS

Hallo,

Ook voor mij is het Wilma's bevrijding...
Ze is los van alles wat ze hier achterliet, al haar ellende, pijn, het "niet meer willen en kunnen".
Voor de mensen die achterblijven, en dat zijn er nogal wat, gaat het nu pas beginnen...na de crematie... dan is er echt niets meer....
Wat zal zij gemist worden...

Dag lieverd...ik denk aan je...en ga je nooit vergeten...

Een hele dikke knuf, van Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

ROCKS

Hallo,

Ik wil even iedereen bedanken die mee heeft geleefd, en mee heeft gedaan met het rouwstuk wat voor Wilma is gemaakt.
Het is zo warm, al die lieve woorden, dat doet zo ontzettend goed.
Er is vandaag een kaart op de post gegaan, namens "JE VOGELVRIENDEN", met daarin de namen van de mensen die hebben meegedaan aan het stuk voor Wilma. Ik weet niet wanneer hij aankomt, ik denk dat ie te laat was voor de laatste lichting van de brievenbus.

Ik vind het jammer dat er mensen zijn die hebben aangegeven om mee te willen doen aan het stuk, en dat dan toch niet doen, ondanks dat zij het meerdere keren hebben toegezegd. Niet voor het geld, want dat was er al.
Ik noem bewust geen namen, dat is overbodig, diegene zullen het zelf wel weten.
Ik wil dit er nog over kwijt: je moet er zelf mee leven, mij maakt het niet uit, je doet het voor Wilma...

Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Valerie

Hoi Nellie,

Heel erg toppie wat jij allemaal gedaan hebt, hoor!
Gaat het nu een beetje met je? Het zal vandaag wel een moeilijke dag zijn. Ik zit er ook aan te denken. Wilma wordt bevrijd op bevrijdingsdag. Alsof ze het zo gepland heeft.


Citaat van: ROCKS op  4 mei 2009, 21:41:53

Ik vind het jammer dat er mensen zijn die hebben aangegeven om mee te willen doen aan het stuk, en dat dan toch niet doen, ondanks dat zij het meerdere keren hebben toegezegd. Niet voor het geld, want dat was er al.
Ik noem bewust geen namen, dat is overbodig, diegene zullen het zelf wel weten.
Nellie


Wat gek. Weet je zeker dat er geen fout bij overschrijving gebeurd is bij de bank?

Ik wil iedereen vandaag extra veel sterkte toewensen. Na vandaag is Wilma toch echt weg. Wat zal het hier altijd leeg zijn, zonder Wilma.
Meis, we missen je allemaal. 




Caroline

5 mei 2009, 12:00:20 #115 Last Edit: 5 mei 2009, 12:01:59 by Caroline





* Rust zacht, lieve Wilma .....





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne


Kaatje


•=Bonnie=•

Ik las het allemaal net pas... ik kende Wilma niet persoonlijk maar mijn hart gaat uit naar haar familie en vrienden die nu moeten zien hoe ze verder moeten met dit grote gemis. Ik wens hen allen heel, heel veel sterkte.

*Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >