IN MEMORIAM....WILMA....

Gestart door ROCKS, 27 april 2009, 13:56:13

« vorige - volgende »

ROCKS

27 april 2009, 13:56:13 Last Edit: 25 april 2010, 23:55:35 by ROCKS
Woorden....ik ben op zoek naar woorden....ik kan ze niet vinden....ze zijn er wel, ik kan alleen de juiste niet vinden...

My god, hoe zet ik dit toch neer?
Sorry als ik niet de juiste woorden heb gebruikt...

Vanmorgen heb ik heel slecht nieuws gehad.
Wilma, onze grote forumvriendin, heeft er voor gekozen om niet langer te willen leven.

Ongeloof....verbijstering....verdriet....

Het ging zo goed met haar, na een tijd dat het echt slecht ging, en ze meerdere malen is opgenomen. Ze krabbelde er weer bovenop, en viel af en toe weer terug.
Vorige week sprak ik haar en voelde ze zich wat duf, en katterig(zo noemde ze het zelf). Dat was zondagmorgen, we hebben een halve afspraak gemaakt voor deze, of volgende week, ze zou naar me toe komen en dan zouden we lekker naar het strand gaan. Eén van haar favoriete plekjes....
Helaas....dat moment zal nooit meer komen....

Wilma leeft verder, op een ander plekje, waar het heel mooi is. En in onze harten, daar zit ze in, zeker weten.
En als wij hier weer afscheid moeten nemen van iets dierbaars, gaat zij er voor zorgen, wedden?

Ik wil iedereen die haar kent heel veel sterkte wensen.
Vooral haar man, zoons en schoondochters!
Maar ook de mensen hier, er zijn er zat die haar persoonlijk kenden, en waar ze een leegte achterlaat.

Haar man vond het goed dat ik het op het forum zou zetten, daar ben ik blij om.
Ik heb hem gevraagd of hij het goed vindt dat er een laatste groet van het forum komt, en dat is goed.
Bij deze wil ik dan ook vragen of je mee wilt doen aan iets moois wat we dan kunnen geven? Een mooi stuk, of als iemand anders een idee heeft?
Haar lievelingskleuren zijn wit en geel.....

Zodra ik meer weet horen jullie het, ik weet dat de crematie in besloten kring plaats vindt, maar er komt wel een condoleance avond voor iedereen, waar ik zeker naar toe ga.

Sterkte....Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Lisa

Lieve Lieve Lieve Wilma,

Waarom jij?!

You'llBeInMyHeart<3

Piet familie vrienden coco ruby mitzy en de rest heel veel sterkte met dit verlies!

:-* :-* :-* :-* :-* :-*

Mara

27 april 2009, 14:00:11 #2 Last Edit: 27 april 2009, 14:03:53 by Mara
Lieve Wilma

Ook ik heb het zojuist gehoord en ook ik kan de woorden er niet voor vinden zoals Nellie al geschreven heeft.

Rust zacht Wilma, je zult in mijn hart zeker voort leven.

Voor Piet, de familie, vrienden en iedereen die Wilma heeft gekend, heel veel sterkte met dit tragische verlies.

En ja Nellie, ik doe zeker mee als er iets vanuit het forum gedaan wordt ter afscheid.

Mara

Rianne

Lieve Wilma...

So close, no matter how far...

Ik weet nog goed hoe we de hele middag in de dierenwinkel hebben doorgebracht bij de Rosé Kaketoes... en hoe ik de volgende dag terug ben gegaan om er 1 op te halen. Je was zo gek op Rhody, en hij ook op jou.
Je vriendje Max zit hier bij mij in de voliere en is hier heel gelukkig. Ik ga super mijn best doen om dat zo te houden.

Lieve Wilma, ik hoop dat je je rust hebt gevonden... Veel sterkte toegewenst aan Piet, je kinderen, familie en vrienden... :'(

Saar

27 april 2009, 14:10:25 #4 Last Edit: 27 april 2009, 17:54:02 by Saar
Hoi Nellie...
Het is echt verschrikkelijk nieuws :'( :'( :'(
Vanmorgen toen ik de eerste krabbels las, had ik zoiets van nee dit kan niet?! Ze was er voor me in een moeilijke tijd... Zodra ik advies nodig had, ging ik naar haar toe.. Al die kleine dingetjes die ze voor me heeft gedaan... Die zijn nu zo speciaal voor me...

Lieve Piet, zonen en schoondochters... Heel erg veel sterkte met het verlies van deze bijzondere vrouw!

Ik wil eventueel wel meebetalen aan een mooi bloemstuk... Zijn er nog meer mensen die dit willen?
Liefs Saar :-*

Caroline

27 april 2009, 14:11:53 #5 Last Edit: 27 april 2009, 14:13:44 by Caroline




Lieve lieve lieve Wilma ......

Waarom??

Voor Piet, je zonen, je meiden en je beestjes, heel erg veel sterkte met dit onmenselijk grote verlies.

Lieve Wilma, hopelijk ga je daar de rust vinden die je hier niet vond.

Kus .... Ed, Caroline en de witkopjes.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Saar

Ik zou wel mee willen doen.

Mara

Rianne

Saar en Mara, en iedereen die mee wil doen, stuur Nellie even een IM :)

Peter

Rust zacht Wilma,

We wensen de familie en vrienden veel sterkte toe.
Geld inzamelen is een goed idee, daar zijn we helemaal voor.
Toch het laatste wat we kunnen doen...

groetjes Peter, Angelique, Delano en Julian

Monky

Hier schrik ik een beetje van. Wat onverwachts.
Woorden schieten me gewoon te kort.





After the storm,
Clouds scatter quickly,
Leaving a rainbow,
A miracle of sun,
Light and water,
A prism of promise



Rust zacht, lieve Wilma.
Heel veel sterkte aan de naaste familie in deze moeilijke tijd.

Liefs,
Monique

Marianne

Lieve Wilma,

Rust zacht.
Hopelijk heb je nu eindelijk de rust gevonden waar je al zo lang naar op zoek was.
Piet en andere familie leden heel erg veel sterkte met het verlies van Wilma.

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Bello

Wilma,

Waarom ben je zo vroeg gegaan?
Waarom
Waarom

Het is zo vreemd, raar, dat je voor altijd weg bent
....... het leek zo de goede kant op te gaan.

We wensen Piet, je zonen en schoondochters en je lieve diertjes veel sterkte in deze tijd die nu is en komen gaat.


Wilma rust zacht.


Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Wij doen mee voor het bloemetje

Ivo en Dorothé

ps. Nellie IM komt er zo aan.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

ROCKS

27 april 2009, 16:02:24 #13 Last Edit: 14 oktober 2009, 12:46:36 by Peter
Hallo,

Iedereen bedankt voor de reacties, het is fijn om te lezen dat er zoveel mensen zo gek met Wilma zijn.
Ik kan nog niet schrijven in de verleden tijd, dat gaat me effe te snel.

Ik ben net naar de winkel geweest waar mijn schoondochter werkt, een bloemenzaak. Yvonne wil heel graag(op mijn verzoek) iets moois maken voor het afscheid van Wilma.
Ik vind dat super, je moet het maar kunnen.

Morgen gaan we bloemen uizoeken, ik heb wel wat moois in een boek gezien. Ik wil niet alleen de keuze maken, en wil jullie daarin vragen mee te denken: wat vinden jullie mooi?
Wat zouden jullie graag zien?
Het word zowieso wit met geel, of alleen wit.

Als er mensen zijn die iets willen weten, je kan me bereiken op nummer: nummer verwijderd door admin(dit nummer wordt binnenkort weer weggehaald) of via een IM.

Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Rianne

Hoi Nellie,

super dat je schoondochter dat wil en kan doen :) Wat het wordt, maakt mij niet uit, ik weet ook niet wat Wilma mooi vond? Zelf vind ik Zandtedesia's erg mooi en witte rozen maar dat is persoonlijk.