Woorden....ik ben op zoek naar woorden....ik kan ze niet vinden....ze zijn er wel, ik kan alleen de juiste niet vinden...
My god, hoe zet ik dit toch neer?
Sorry als ik niet de juiste woorden heb gebruikt...
Vanmorgen heb ik heel slecht nieuws gehad.
Wilma, onze grote forumvriendin, heeft er voor gekozen om niet langer te willen leven.
Ongeloof....verbijstering....verdriet.. ..
Het ging zo goed met haar, na een tijd dat het echt slecht ging, en ze meerdere malen is opgenomen. Ze krabbelde er weer bovenop, en viel af en toe weer terug.
Vorige week sprak ik haar en voelde ze zich wat duf, en katterig(zo noemde ze het zelf). Dat was zondagmorgen, we hebben een halve afspraak gemaakt voor deze, of volgende week, ze zou naar me toe komen en dan zouden we lekker naar het strand gaan. Eén van haar favoriete plekjes....
Helaas....dat moment zal nooit meer komen....
Wilma leeft verder, op een ander plekje, waar het heel mooi is. En in onze harten, daar zit ze in, zeker weten.
En als wij hier weer afscheid moeten nemen van iets dierbaars, gaat zij er voor zorgen, wedden?
Ik wil iedereen die haar kent heel veel sterkte wensen.
Vooral haar man, zoons en schoondochters!
Maar ook de mensen hier, er zijn er zat die haar persoonlijk kenden, en waar ze een leegte achterlaat.
Haar man vond het goed dat ik het op het forum zou zetten, daar ben ik blij om.
Ik heb hem gevraagd of hij het goed vindt dat er een laatste groet van het forum komt, en dat is goed.
Bij deze wil ik dan ook vragen of je mee wilt doen aan iets moois wat we dan kunnen geven? Een mooi stuk, of als iemand anders een idee heeft?
Haar lievelingskleuren zijn wit en geel.....
Zodra ik meer weet horen jullie het, ik weet dat de crematie in besloten kring plaats vindt, maar er komt wel een condoleance avond voor iedereen, waar ik zeker naar toe ga.
Sterkte....Nellie