IN MEMORIAM....WILMA....

Gestart door ROCKS, 27 april 2009, 13:56:13

« vorige - volgende »

Lisa

27 april 2009, 20:44:04 #30 Last Edit: 28 april 2009, 12:40:35 by Liesaah
Net even gemaakt :-[

Lieve Wilma,

Waarom heb je dit gedaan,
Mensen die dicht bij je staan kunnen dit niet aan.
Iedereen huilt tranen met tuiten,
Maar gelukkig kunnen wij ons verdriet uiten.
De grootste vraag is Waarom, Waarom jij?
Je bent en blijft een kei.
Lieve Wilma rust zacht You'll be in my heart.
RestInPeace 26O42OO9




Gerda



Lieve naasten van Wilma, vooral Piet en de kinderen,

Toen ik vanmorgen het bericht vernam, kon ik alleen denken aan jullie en jullie verslagenheid voelen. Ik wens jullie heel veel sterkte, en neem jezelf echt niets kwalijk.

Wilma, ik hoop echt met heel mijn hart dat je de rust gevonden hebt waar je zo hard naar op zoek was, want je nabestaanden moeten er een erg dure prijs voor betalen! 
Maar ik kan niet anders dan jouw keuze respecteren.

Hier op het forum wordt je ook gemist.

Gerda


Christine

27 april 2009, 21:47:48 #32 Last Edit: 27 april 2009, 21:49:36 by Christine
Wilma,
De leegte zonder jou
is met geen pen te beschrijven.
De leegte zonder jou
zal altijd bij ons blijven.
Maar veel fijne herinneringen
verzachten onze smart.
Voorgoed uit ons midden
maar altijd in ons hart!

Rust zacht lieve meid!
We gaan je allemaal missen!

Enorm veel sterkte gewenst aan familie, vrienden,...

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Larissa

Hey Mensen

Aller eerst wil ik de Familie, vrienden, bekenden van Wilma condoleren met dit enorme verlies

Zelf heb ik Wilma niet gekend maar wens jullie dan ook veel sterkte toe voor de komende tijd

Larissa

Sanna

Jeetje, ik weet niet wat ik lees..........

Piet en kinderen en iedereen die Wilma na staan, ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Sanna

Marian

Bij deze wil ik Wilma haar man, kinderen, familie en vrienden  condoleren met dit enorme verlies.
Zelf heb ik Wilma niet gekend, echter door het lezen van al deze berichten merk ik dat een bijzondere en geliefde vrouw, afscheid van het leven heeft moeten nemen.
Voor iedereen veel sterkte toegewenst.

Marian

Mandy

Vreselijk! :o
Heb haar ook niet persoonlijk gekend maar zeker wel eea mee gevolgd hier op het forum. Moeilijke en zware tijden die haar helaas teveel zijn geworden. Dit doe je niet zomaar, en had ook niemand kunnen voorkomen! Een groot gat en gemis blijft over. Samen met tranen en herinneringen, die hopelijk ooit met lach komen. Laat de mooie momenten in vele harten voortleven. Voor alle dierbaren; ontzettend veel sterkte! :'(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kimm

Lieve Wilma,

Ik schrik hier enorm van  :'(
Lieve meid, ik hoop dat jij je rust nu hebt gevonden.
Voor iedereen heel veel sterkte  :'(  :'(
Rust zacht lieve Wilma..  :-*  :-*  :-*



Liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Zonder dat ik Wilma heb gekend wil ik toch haar naaste familie, met name haar echtgenoot en kinderen heel veel sterkte wensen bij dit grote verlies. Ik bid dat God jullie de kracht zal geven om het gemis te kunnen dragen en de draad van een leven zonder Wilma te zijner tijd weer kunnen oppakken.


Sally

Ook Ik heb Wilma niet in het echt gekend, maar wil bij deze haar man en kinderen, haar familie en haar vrienden heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijden.

Wilma, ik hoop dat je nu de rust gevonden hebt die je wou.

Dierenfreackske



Lieve Wilma, ook al kende ik je niet , jij zal voor altijd
in onze herrinnering blijven, rust zacht lieve Wilma, Ann



Peggy

 ''We gaan je missen Wilma ''

Dat gaan we zeker lieve Wilma.
Wil hier nogmaals jou Piet en jullie kinderen en alle andere nabestaanden heel veel sterkte toewensen met dit grote verlies  :'(

Liefs Peggy

Rust zacht lieve Wilma  :-* :'(


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Valerie

Ik ben stil. Heel stil. Anja belde me net om me op de hoogte te brengen.
Ik weet niet wat ik zeggen moet. Ik ben er echt ff niet goed van.
Dit komt zo onverwacht. Het laatste wat ik net nog meegekregen was (zondag, toen we net van vakantie weer waren), waren de foto's van haar mooie auto'tje.
En dan nu... zo plots... weg... Geen Wilma meer.  :'(
Dat is moeilijk te vatten.
Ik heb haar 1 keer ontmoet. Volgens mij was dat in het NOP. Toen had ze een mondkapje bij, tegen het stof van de vogels.
Ik kan me ook nog heel goed haar verhaal herinneren, hoe ze al haar dierbare valkjes moest opgeven. En hoe ze, tegen doktersadvies in, toch nog meerdere vogels gehouden heeft.
Ik herinner me Wilma als een lieve, fijne en heel sterke vrouw. Ik had altijd bewondering voor haar.
Ook ik ga haar enorm missen.
Ik vond het zo fijn om telkens haar nieuwe, prachtige handtekening te bewonderen.
En nu...  nu houdt alles op. De wereld staat stil.

Ik wil Piet, jullie kinderen, vrienden en familie heel veel sterkte wensen.
Blijf niet afvragen "Waarom?". Er is geen antwoord op.  :'(

Valerie

*Nellie,

Ik wil ook meedoen voor een bloemstuk. Ik PM je zo.



ROCKS

Het is zo onwezenlijk....

Ik kan het nog steeds niet bevatten, logisch, het is nog maar net dat we het weten.
Vanmorgen heb ik Piet gesproken, best lang, dat was heel fijn.
Ik had zoveel vragen en dingen waar ik graag antwoord op wilde. Gelukkig had hij tijd en zin om te praten, en ik kreeg de antwoorden op de vragen.

Vrijdagavond is de condoleance, dinsdag de crematie.
De crematie is besloten, dat was Wilma's wens, dat had ze duidelijk aangegeven. De condoleance is voor iedereen die afscheid wil nemen.
Anja en Ton, mijn moeder en ik gaan er naar toe, voor de allerlaatste keer....

Ik ben net met Yvonne weer wezen kijken voor bloemen, ze kwamen vanmiddag vers van de veiling.
Donderdag is het Koninginnedag, dus is er morgen en donderdag geen veiling. Ik heb al heel wat moois gezien, voor de kenners onder ons: witte phalanopsis( ik weet niet of ik het goed zeg), dat is een hele mooie orchideeensoort, echt een plaatje. Google maar eens, dan kom je hem wel tegen.
Die bloemen gaan er zeker in, met natuurlijk nog veel ander moois, grote wit/groene rozen, ook een plaaaatje.
En nog veel meer....

Ik wil even de mening vragen over wat er op het lint moet komen te staan, willen jullie daar over meedenken?
Ik dacht zelf aan: dag lieve Wilma....
Maar wat moet er aan de andere kant van het lint, wat moet er op komen als afzender? Je vogelvrienden? Ik weet het echt niet....help....

Ik heb al van meerdere mensen een bedrag gestort gekregen, van sommige weet ik van wie het is, helaas niet van iedereen.
De mensen van wie ik het weet krijgen een IM, als je nu wel iets hebt overgemaakt, maar geen IM hebt ontvangen laat me dat dan weten please? Anders schaam ik me rot....

Nellie



                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mara

Heb eigenlijk al sinds gisteren geprobeerd om nog iets op papier te zetten maar het lijkt alsof er niets uit mijn vingers komt. Maar daar straks kwam ik mijn nachthok in waar de schommel van Wilma hangt en ik moest meteen denken aan hoe blij ik was dat ze die voor me gemaakt had.

Eigenlijk hoef ik niets op papier te zetten, er zijn al zoveel mooie dingen geschreven en gezegd door iedereen hier.

Maar ik ben blij dat ik Wilma ken en dat ik met haar over veel dingen maar vooral over onze liefde voor valkparkieten heb mogen praten en samen lachen.

Nellie schreef over haar herinneringen aan Wilma. Ik vergeet nooit meer de 16de januari 2007. Toen raasde hier die storm over Limburg en ik moest nog naar huis toe. Kon niemand thuis bereiken dus belde ik Wilma op, zij heeft me naar huis gekletst, door de vallende takken heen en dat heeft een onuitwisbare indruk op me gemaakt.

En ook het contact wat we hadden voordat ik haar valkjes zou opvangen wat niet door is gegaan. Wilma nam me niets kwalijk, ze was even enthousiast en blij dat ik haar toch probeerde te helpen.

Ik hoop echt dat ze nu haar rust en vrede heeft, dat is haar gegund en ik hoop dat Piet, de zoons en de schoondochters het een plekje kunnen geven.

Hoi Nellie,

Mijn geld komt er nog aan, ik probeer het vanavond nog over te maken maar mijn internet valt vandaag regelmatig uit en ik moet zometeen nog weg, maar het komt er aan.

Wat op het lint te zetten...dat is echt lastig zeg. Hoop dat iemand een goed idee heeft.

Liefs

Mara