27 april 2024, 16:09:00

pan kokend water..

Gestart door Gerdy, 21 april 2009, 19:24:15

« vorige - volgende »

Gerdy

ik moet het ff kwijt hoor..
ben ik met het eten bezig en wil de pan met sperci bonen van het gas halen met een theedoek om de handgrepen..ik til de pan op en wil naar het aanrecht lopen..blijft de theedoek achter de pannen drager hangen en de hele pan kletterd over de grond met kokend water en de spercibonen..over min pols en voet...grrrrrrr voet meteen onder de kraan maar dat luktniet niet om mijn pols ook meteen onder de kraan te doen..

alleen mijn kleine teentje is nog vuur rood maar doet geen pijn..maar mijn pols..pffffffff daar wordt ik echt niet blij van..dat doet echt mega veel pijn..
ik heb er een brandwonden gaas op gelegd en ik hoop toch echt dat de pijn wat minder gaat worden .

nou kook ik toch al heel veel jaren maar dit is me werkelijk echt nog nooit gebeurd..maar het had slechter af kunnen lopen.

ik wilde het even van me afschrijven..

gr gerdy

Kimm

jeetje gerdy, dat is echt super pijnlijk hoor. flink blijven koelen hoor en ik hoop dat de schade aan je pols meevalt, anders morgen ff naar de dokter toe he.
beterschap!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Jeetje, heftig joh.  :-\

Heel veel beterschap.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Als het echt heel erg verbrand is, wel er even mee naar de dokter hoor! In ieder geval veel beterschap!

Gerdy

dank jullie voor het meeleven..

ik ben gisteravond even over half acht voor een paar uur naar bed gegaan..en rond elf uur er weer uit..
vannacht heb ik het speciale gaas laten zitten en..gelukkig gaat het vandaag weer heel goed..ik verwacht er verder eigenlijk geen problemen mee..

gr gerdy

Caroline

Fijn dat het weer een stuk beter is, ik was al bang dat je nu misschien zaterdag niet van de partij kon zijn.   ::)

Geef het maar voldoende rust.

Beterschap.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.