13 mei 2024, 14:13:22

triootje?

Gestart door jbx, 17 april 2009, 21:02:57

« vorige - volgende »

jbx

ik heb oa. een koppel van vorig jaar wat nu met een nieuw legsel begonnen is, maar wat schetst mijn verbazing...??

Heb een ander mannetje wat zich nog niet gekoppeld heeft aan een ander vrouwtje, en dit mannetje broed nu dus mooi mee in de blok, ze zitten er zelfs af en toe met 3 in.??

Komt iemand dit bekend voor??
Heb al enkele jaren valkparkieten, maar heb dit eerder nog nooit meegemaakt

hilde

ik had een koppeltje een man en 2 poppen het omgekeerde dan die van jou

Marianne

Hoi,

Ook ik heb een trio.
Mijn koppel Bassie en Zazou  en dochterpop Dory als pleegmoeder. Gaat prima zo.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

XxLindaxX

Hoi,

Ik heb ook een trio koppel.
Zou hebben met succes in 2007 al 2 nestjes groot gebracht en hebben net weer hun eerste ei gelegd.

groetjes Linda

wesley

ik heb ook een trio koppeltje  :P
3 valkjes van 2008 dus net kweekrijpe vogels...
ik dacht dat het kwam omwille van onervarenheid maar dus blijkbaar niet  :P
ze broeden met zn drietjes als geen ander koppel  ;D
maar helaas denk ik dat de eitjes onbevrucht zijn...
maarja dat word afwachten..

groetjes wes
weSSey

Saar

Ik heb ook een trio stel...
2 mannen waarvan 1 gehandicapt... Heeft maar 1 pootje en kan dus niet paren... De gehandicapte is het knuffelmaatje van de pop, en de andere man is goed om babies mee te maken ;)
Groetjes Saar :-*

logan

Bij mij nog iets straffer  8)
Ik heb 2 trio's
trio 1: 2 poppen broeden samen en wisselen met de man af( die op een hoop eieren zit!)
trio 2: de man en pop zitten op één nest en wisselen af, de andere pop zit op andere nest en moet haar nest volledig alleen doen.

Ik dacht dat trio's abnormaal was, in mijn voliere blijkbaar niet  :-\

Guinevere

Ik zit hier ook met een soort van trio.

Had een pop en een man die 3 eitjes hadden, 2 dagen later waren het er 7 ud sik vermoedde dat er nog een pop eitjes in dezelfde kast aan het leggen was. Ik zie een andere pop (die voorlopig geen partner heeft) inderdaad vaak rond de nestkast hangen en er af en toe inglippen, maar veel broeden kan ze niet want dat laat de andere pop niet toe..

Ik wacht af en hoop dat het goed gaat !!