25 april 2024, 02:06:04

albino met grijs op vleugels

Gestart door trienke, 20 april 2009, 16:22:06

« vorige - volgende »

rodero

Ik ben altijd positief en zeker ook ik vind het een mooie Valk maar denk niet dat kwekers nu ineens massaal deze willen gaan kweken hoor, Bronze Fallow Witmaskers zijn wel in de minderheid maar niet uniek  puur mijn eigen mening hoor laat dat duidelijk zijn om misverstanden te voorkomen, eventueel een  nadeel vind ik wel dat als ze geen split voor Bont zijn je alleen maar Witmaskers krijgt en dat heb ik zelf mogen ondervinden.

Rianne

Dit is een witmasker lutino bronze fallow, lijkt me net weer wat bijzonderder als witmasker bronze fallow.
Sja, het ontbreken van split bont kan bij iedere mutatie een nadeel voor de kweker zijn, niet alleen bij witmasker.

Rob S

Ik heb er hier ook één zitten, dat is een witmasker lutino opaline bronze fallow split bont ;D. Nu ga ik daar nog een leuke man voor zoeken en heb ik volgend jaar hopelijk een prachtig nieuw koppel!

Groetjes

mariejj

Citaat van: Rob S op 19 juni 2009, 21:20:08
Ik heb er hier ook één zitten, dat is een witmasker lutino opaline bronze fallow split bont ;D. Nu ga ik daar nog een leuke man voor zoeken en heb ik volgend jaar hopelijk een prachtig nieuw koppel!

Groetjes


wat denk je van een  wildkleur split bont witmasker bronzefallow  opaline-cinnamon  ;)

Rianne

Haha, hoeveel meer splits kun je in een valkje stoppen? ;D

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 20 juni 2009, 11:06:25
Haha, hoeveel meer splits kun je in een valkje stoppen? ;D


Bleekmasker ef (ofwel wildkleur split witmasker bleekmasker)  split witmasker cinnamon opaline geelwang bont bronzefallow lutino palefallow :P

*lach* splittensoep, ik denk niet dat iemand die kan kweken  :D

Rob S

Citaat van: mariejj op 19 juni 2009, 22:20:46
Citaat van: Rob S op 19 juni 2009, 21:20:08
Ik heb er hier ook één zitten, dat is een witmasker lutino opaline bronze fallow split bont ;D. Nu ga ik daar nog een leuke man voor zoeken en heb ik volgend jaar hopelijk een prachtig nieuw koppel!

Groetjes


wat denk je van een  wildkleur split bont witmasker bronzefallow  opaline-cinnamon  ;)


Op zich interessant, alleen jammer van het cinnamon ;) Ik stuur je straks even een PM

Rob S

Nou hier dan de eerste foto's van mijn witmasker lutino opaline bronze fallow split bont, tenminste, ik ga er vanuit dat het er één is ;D




mariejj

Mooii hoor,, ben benieuwt naar de jongen.   ;D   

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Mooi valkje !! :o

Weet je zeker dat ze split bont is en niet bont ?
Ik zie nl ook witte slagpennen.

Rob S

Citaat van: mariejj op  6 november 2009, 17:16:30
Mooii hoor,, ben benieuwt naar de jongen.   ;D   


Ik ook ;D

Citaat van: Caroline op  6 november 2009, 20:51:37
Apart hoor, erg mooi!!!  :D


Dank je :D

Citaat van: ♪ Marlies op  6 november 2009, 23:34:39
Mooi valkje !! :o

Weet je zeker dat ze split bont is en niet bont ?
Ik zie nl ook witte slagpennen.


Ja het zou op zich wel kunnen, heb wel eerder heel licht bonte valken uit hetzelfde koppel gaat waar dit ook een jong van is. Maar ze is op dit moment wel in de rui, dus weet niet wat er allemaal nog gaat veranderen ;)

Gr Rob