27 april 2024, 20:56:44

albino met grijs op vleugels

Gestart door trienke, 20 april 2009, 16:22:06

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Nou de titel van je topic kan je ook veranderen,ze zijn niet grijs meer.  :P ;D
Wat een schitterend valkje gaat dat worden !!  :-*
Die mensen waar het valkje naar toegaat treffen het maar met jou.  ;) ;D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rob S

Naar aanleiding van Yvon's berichtje in mijn dagboek zet ik hier ook maar even een foto neer van mijn albinootje, die wel verdacht veel op die van Trienke lijkt. Volgens de berekening kan het vogeltje cinnamon zijn, maar dit vind ik wel heel erg cinnamon







Wat zeggen jullie er van?


Kirsten

Hoi hoi,

Beide erg lastig hoor, mijn gok zou zijn bronze-fallow of een sterke aanwezigheid van cinnamon.
Een bronze-fallow tegenover zetten en je krijgt vanzelf je antwoord.

Groetjes
Kirsten

ps: wel beauty's hoor!


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rob S

Ja het is inderdaad heel lastig, volgens de berekening zonder fallow is het een albino cinnamon opaline pop. Maar ik heb eerder cinnamon albino's en lutino's gehad en die waren veel lichter bruin.

Wat overigens wel opvalt bij dit koppel is dat de roodogige jongen allemaal zeer slecht in de veren zitten. Misschien kan dat komen doordat er toch 2 roodogige mutaties aanwezig zijn ???

Groetjes Rob

•=Bonnie=•

Citaat van: Rob S op 25 mei 2009, 19:57:27
Wat overigens wel opvalt bij dit koppel is dat de roodogige jongen allemaal zeer slecht in de veren zitten. Misschien kan dat komen doordat er toch 2 roodogige mutaties aanwezig zijn ???

Groetjes Rob


Volgens mij wordt ze gewoon geplukt  :P ;D ;)

Haha, ff serieus, het lijkt wel op fallow albino, zeker met die ogen.

Rob S

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 25 mei 2009, 20:12:42
Citaat van: Rob S op 25 mei 2009, 19:57:27
Wat overigens wel opvalt bij dit koppel is dat de roodogige jongen allemaal zeer slecht in de veren zitten. Misschien kan dat komen doordat er toch 2 roodogige mutaties aanwezig zijn ???

Groetjes Rob


Volgens mij wordt ze gewoon geplukt  :P ;D ;)

Haha, ff serieus, het lijkt wel op fallow albino, zeker met die ogen.


Haha zou het daar van komen ja :P

Mocht het een fallow blijven en ze zit mooi in de veren, dan blijft ze hier. Ik had toch al plannen om een fallow koppel samen te stellen binnenkort en dan is dit wel een mooi begin eigenlijk. Dan zou het een fallow witmasker lutino cinnamon opaline split bont zijn, een hele mond vol zeg maar haha.

Ik zal zo ook nog even foto's plaatsen van eerder lutino's uit dit koppel waar ik ook mijn twijfels bij had.




•=Bonnie=•

8 juni 2009, 10:20:18 #36 Last Edit: 8 juni 2009, 10:23:10 by -•=Bonnie=•-
Zijn er al nieuwe foto's van deze schoonheid?  Het is inderdaad zeer waarschijnlijk een bronzefallow albino.

Uit de eitjes die ik nu heb liggen zouden palefallow albino's moeten kunnen kruipen... Daar heb ik  al eens foto's van gezien op een site, errrrg fraai ook.  :)

trienke

hier weer wat foto's






Zullen waarschijnlijk 1 van de laatste keer zijn aangezien ze binnenkort naar haar nieuwe baasje toe gaat.

Het koppel heeft momenteel weer 2 roodoogjes, heel spannend wat daar uit gaat komen :)

Groetjes Trienke

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Wauw ze is prachtig Trienke, ik hoop dat de palefallow variant hier een beetje op gaat lijken  :-*

Jammer dat je niet meer actief bent in je boekje, je hebt zulke leuke koppels, vond ik altijd erg leuk om te volgen. Maar goed, je moet er maar tijd voor en zin in hebben natuurlijk.  :)

Hou je ons hier op de hoogte van de nieuwe jongen?  :D

trienke

Hoi caroline
dankje

Hoi Bonnie
Ik ben weer actief in me dagboekje hoor :D

Groetjes Trienke

•=Bonnie=•

Citaat van: trienke op 10 juni 2009, 19:56:33
Hoi caroline
dankje

Hoi Bonnie
Ik ben weer actief in me dagboekje hoor :D

Groetjes Trienke


LOL ja ik zag het net! leuk!

*Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Tjerk

Ze lijkt precies op mijn Bronze Fallow Witmasker.

[img]

Groeten Tjerk

Rianne

Wauw, wat een mooi valkje! :D Zal mij benieuwen hoeveel kwekers zich nu op deze mutatie gaan storten ;)