18 april 2024, 16:02:29

Slaapwel lieve woppie...

Gestart door jourike, 19 april 2009, 09:08:03

« vorige - volgende »

jourike

Na het verhuizen van mijn vallkjeskoppel is het blijkbaar fout gegaan. Ik blijf natuurlijk mezelf de schuld geven, hoewel ik alles gedaan heb zoals het hoorde ... denk ik ?

Ik had dus 4 valkjes op mijn kamer. Tja da valkjesvirus is nogal sterk he ... nuja kvond het een beetje veel worden en wou ze bijzetten in de buitenvoliere, waar talloze andere vriendjes zitten.

Wel had ik ze eerst apart gezet, met eten water alles er op en eraan. het buitenluikje had ik wel dicht gelaten, zodat ze eerst zeker het eten en zo vonden.

Na dag 2 leek alles vlot te verlopen, er werd geëten en ze waren actief. het badje werd ook geapricieerd en tja.. de vrolijkheid zelve blijkbaar. Door hun intresse in het deurtje liet ik ze dan ook al buiten. Dit gaf geen probleem, na een uurtje of 2 vlogen ze al in ene trek door dat kleine gat naar buiten !

'S avonds ben ik het buitenluikje weer gaan sluiten. op dag 3 deed ik het luikje smorgens weer open en savonds lag woppy beweegloos op de grond .... alsof hij iets gekregen heeft of ja geen idee. Heb nix abnormaal gezien, nie mager geworden of nergens bloed/verdikkingen...

wizzy, zijn prinsesje, heb ik dan onmiddelijk terug meegenomen en zit hier terug bij mij op de kamer.

Gizmo, die ook meeverhuisde maar dan wel direct bij andere vriendjes zat, nam ik ook terug op de kamer.
Ik merk dat hij mager is en ook aggressiever naar chico en wizzy...

Nuja woppy slaapt voor eeuwig en gizmo blijft bij mij.
Wizzy lijkt niet echt te treuren om haar ventje... en gaat voorlopig ook bij mij blijven.

Slaapwel woppy, ik verwende je tot en met
en tot mijn spijt teveel ...


Kimm

heel veel sterkte met het verlies van jouw lieve Woppie  :'(

Rust zacht lieve Woppie.. :-*



groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Sterkte met het verlies van je vriendje.

Rust zacht, lieve Woppie.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.