|
Pagina's: 1 [2] 3
|
|
|
Auteur
|
Topic: Marktplaats. (gelezen 2161 keer)
|
|
|
|
|
B87
Valkparkiet

Geslacht: 

Suzy(L)
|
Ja er staat al bij aa de kooi mankeert niks...  Ben ook in staat zo'n vogeltje op te halen, maja dan heb je echt een dierentuin als je dat doet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nemi
Kleuter valkje

|
http://link.marktplaats.nl/334509228 Deze werd eerder in het huisvesting topic geplaats. Moet bijna huilen om zulke dingen, die kooi dat kan echt niet! Ben bij dit soort dingen altijd geneigd om zo'n beestje op te halen (t is ook nog eens vlakbij) maar vrees dat ik dan in serieuze relatieproblemen kom 
Is er iemand die dit beestje redden wil?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xx-inge-xx
Kleuter valkje

|
Jaa inderdaad heel zielig dat topic had ik toen geplaats, helaas kan het valkje niet nemen dan krijg ik ook problemen hier Maar gelukkig is de advertentie van de website af hopelijk heeft iemand het valkje en goed plekje geven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xx-inge-xx
Kleuter valkje

|
te vroe gejuicht, de advertentie staat er weer op 
klikhier
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peggel
Valkparkiet

Geslacht: 

|
kan er mss iets aan de lengte van die URL gedaan worden? ik moet wel zeggen dat ik dus ook soms dieren op MOP moet zetten zoals de laatste keer met mijn Fretten, dan ga je naar een Fretten forum en daar mag je ze niet aan bieden, en ik ben echt niet iemand van het "zomaar" weg doen van dieren.
ook zet ik als ik jonge valkjes heb op MP. maar mijn vogels zijn wel getest, dus dan kan "men" bij mij tenminste op zeker spelen dat ik geen zieke dieren weg do;)
maar als je kijk naar 4 animals en Dennis... ergens redden die het mss toch niet zonder MP enzo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xx-inge-xx
Kleuter valkje

|
Ik wou echt echt dat het vogeltje kon helpen. Heb zelf al aan vrienden kennisen enz gedacht maar dat zit er ook niet in. Zo de link is even verkort:P http://link.marktplaats.nl/335353619
Hoi Peggel vind het ook niet slecht hoor, dat dieren op mp aangeboden worden alleen het niet al betrouwbaar maar dat is met alles zo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
channie
Kleuter valkje

|
Daar heb ik eerst even een berichtje achter gelaten 
Je zet toch niet een geringde valk binnen 2 weken op MP.... Of ligt dat nou aan mij
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: 1 [2] 3
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.148 seconden met 20 queries.
| |
|