14 mei 2025, 16:33:22

broedblok

Gestart door jeroenn, 14 april 2009, 21:11:17

« vorige - volgende »

jeroenn

hallo,

ik heb vorige week dinsdag 7 april nu dus precies een week geleden een nieuwe kooi gekocht.
alleen waren mijn valkjes al druk bezig in mijn andere kooi met het broedblok bezig druk aan het wipwappen.
voor dat ze in het blok gingen duurde dat ook al 3 weken moet ik nou eerst weer 3 weken duren voor ze in het blok gaan?
of herkennen ze hem en gaan ze weer verder? met het wipwappen

wesley

Citaat van: jeroenn op 14 april 2009, 21:11:17
hallo,

ik heb vorige week dinsdag 7 april nu dus precies een week geleden een nieuwe kooi gekocht.
alleen waren mijn valkjes al druk bezig in mijn andere kooi met het broedblok bezig druk aan het wipwappen.
voor dat ze in het blok gingen duurde dat ook al 3 weken moet ik nou eerst weer 3 weken duren voor ze in het blok gaan?
of herkennen ze hem en gaan ze weer verder? met het wipwappen

nu dat hangt er van af ik laat meestal tijdens de kweek alles zoals het was maar heb vorig jaar eens n keertje meegemaakt dat ik de valkjes in een andere kooi heb moeten zetten en heb hetzelfde blok erbij gehangen en ze deden gewoon verder met wipwappen! maar ze hebben wel eerst enkele dagen tijd nodig om aan de nieuwe kooi te wennen en daarna gaat alles vanzelf! maar dat het koppeltje al een koppeltje was dat helpt zeer in het wennen aan de nieuwe kooi!

grtz
weSSey