29 maart 2024, 01:06:29

1 valkje 2 verzorgers wie heeft er tips

Gestart door Esmée, 10 april 2009, 18:04:33

« vorige - volgende »

Esmée

Hallo

Mijn vriend en ikkie gaan samen voor een valkparkiet zorgen, niets mis mee zou je zeggen maar.
Mijn vriend is bijna altijd thuis en werk ik full time dus zal het valkje vaak met m'n vriendje zijn en ook sneller aan hem wennen.

Wie heeft er tips voor mij om te voorkomen dat het valkje zeg maar eenkennig wordt.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groetjes Esmée  :)   

Kimm

hoi esmee,

als jij thuis komt sávonds is het goed als jij je ook met het valkje gaat bemoeien. dus ook op je vinger nemen en hem meenemen naar bv de badkamer, wc etc.
geef hem ook veel aandacht zodat hij jou ook gaat kennen en vertrouwen.
wat je ook nog kan doen is s'morgens zijn/haar eten enzo verversen.
succes!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Esmée

Hoi Kim

Dat van het s'morgens verzorgen had ik zelf ook aan zitten denken, dus dat gaan we zeker doen bedankt voor het meedenken.

En s'avonds is het gewoon lady's/lady's of lady's /boy time  :) hahahaha gaat goed komen.(we zijn er nog niet helemaal uit wat het gaat worden man of pop)

Fijn paasweekend

Gr Essie

Kimm

hoi,

een mannetje kan op den duur meer gaan schreeuwen als hij alleen gehouden wordt. ook kan een mannetje 1 van jullie als partner gaan zien. hier moet je wel rekening mee gaan houden en erover denken of je op den duur er nog eentje bij zal nemen.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Esmée

Hoi Kim

Met een pop zijn we wel bang dat ze vaak eitjes heeft en legnood kan krijgen.

dus het zullen dan 1of 2 mannen worden denk ik hoe zie jij dat???

Gr essie

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Karin

Gewoon 2 mannetjes nemen  ;D Het wil overigens niet zeggen als je 2 popjes hebt dat ze eitjes zullen leggen hoor. Ik heb zelf diverse popjes die al een aantal jaar oud zijn en nog nooit eitjes hebben gelegt. Alle ja, een man en een pop... als er een paring is komen er vaak wel eitjes ( alhoewel ik ook valkjes heb die recreatief paren  ;D ;D ;D )
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves