19 juli 2025, 23:07:05

Marie's Valkjes

Gestart door mariejj, 8 april 2009, 16:01:07

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

LOL, zo, jij hebt je weer ff vermaakt  ;D

mariejj

Citaat van: -•=Bonnie=•- op  5 mei 2009, 22:53:12
LOL, zo, jij hebt je weer ff vermaakt  ;D

Gaat snel hoor met de calculator  ;D  En ik wou zelf ook nog even zien wat er ook al weer uit komt  :P

Rianne

Cindy is sowieso split bont, omdat moeders bont is. :) En kanssplit bronze fallow :) Zou echt mooi zijn als je bonte geelwangen eruit krijgt. Maar met wildkleur geelwang is ook niks mis toch? :) Zijn er eitjes bevrucht dan?

mariejj

Citaat van: Rianne op  6 mei 2009, 09:41:26
Cindy is sowieso split bont, omdat moeders bont is. :) En kanssplit bronze fallow :) Zou echt mooi zijn als je bonte geelwangen eruit krijgt. Maar met wildkleur geelwang is ook niks mis toch? :) Zijn er eitjes bevrucht dan?

Dat weet ik  ;) Ik heb dat er alleen bij de eerste berekeningen niet bij gedaan want dan krijg je een hele lange lijst met dezelfde mutaties.
Wildkleur geelwangen zijn juist heel mooi  ;D maar ik heb daar geen reserveringen voor alleen voor wildkleuren  ::)
Ze zijn nog maar 2 dagen bebroed  dus nog even geduld  ;D

Rianne

Wildkleur geelwangen zijn zeker mooi ;D Helaas is het koppel waar ik ze uit kan kweken gescheiden sinds ik ze in de voliere heb gezet, paps heeft een nieuwe vlam ::) Helaas kan ik die niet apart zetten.

mariejj

Citaat van: Rianne op  7 mei 2009, 10:59:24
Wildkleur geelwangen zijn zeker mooi ;D Helaas is het koppel waar ik ze uit kan kweken gescheiden sinds ik ze in de voliere heb gezet, paps heeft een nieuwe vlam ::) Helaas kan ik die niet apart zetten.

Je hebt toch een apart gedeelte in je voliere?  Wel jammer want ik denk dat er anders nog wel meer geparelde geelwangen uitkomen  ;D
Cindy broed trouwens wel,, Alleen Ricky wil ook steeds broeden dus ik denk dat Cindy zoiets heeft van  doe jij het maar lekker dan  ::)   Ze loste hem net wel af en kon Ricky even eten.

Eitjes/jongen stand :

Davey&Macy, 4 jongen: 2 witmaskers 1 cinnamon witmasker 1 opaline cinnamon..    vreemd blijkbaar een crossovertje ergens?
Danny&Daisy,  5 eieren : minstens 1 bevrucht
Sydney&Sendy, 9 eieren  :o  waarvan 2 stuk op de grond.  1 bevrucht maar stuk gegaan,  3 bevrucht bij D&D   2 onder T&T en 1 tje over  die misschien onder Cindy&Ricky gaat?
Cindy&Ricky, 4 eitjes   nog te vroeg om te zien
Timmy&Tessy  3 eitjes  maar die heb ik omgewisselt
Jimmy&Jessy   zitten in een kweekkooi ZONDER broedblok omdat Jimmy vervelend in de voliere was,, maar blijkbaar ziet jessy de kooi aan voor een groot broedblok want ze heeft een ei gelegd  ::)  naja ze zoeken het maar uit zo  :P

groetjes Marie

Rianne

Nee, dat aparte gedeelte hebben we bij de rest getrokken, omdat ik toch niet zou kweken ;D Maar het had er sowieso bij gemoeten want anders kon ik de blokken niet kwijt.
Enerzijds denk ik 'ik doe Nevada weg' maar aan de andere kant, sja, voor de rest zit ze me niet in de weg. Als ik haar bijvoorbeeld bij jou zou brengen, zijn jouw koppels van slag want bijna alle mannetjes vallen voor haar, zonder dat ze er moeite voor doet... ::)

mariejj

Ik zie hele kleine miniadertjes in het 4de eitje van Cindy&Ricky!!!  ;D ;D ;D ;D ;D

Rianne

mariejj

Citaat van: Rianne op  8 mei 2009, 18:17:16
:o Gaaf! :D

Zeker  ;D

Oja Cisse& & Dallon zijn verhuist naar Rotterdam naar een man die helemaal gek van valken is.  Waarschijnlijk komt daar ook een buitenvoliere, en dan wil hij ook geelwangen.  ;D

Anke

Citaat van: mariejj op  8 mei 2009, 17:58:14
Ik zie hele kleine miniadertjes in het 4de eitje van Cindy&Ricky!!!  ;D ;D ;D ;D ;D

Hoi Marie,
Adertjes.... yesssss
Ik hoop dat je bedoelt in het eerste eitje van Ricky en Cindy ???
want anders is het foute boel met de andere eitjes....
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

mariejj

Citaat van: Anke op  8 mei 2009, 20:16:20

Hoi Marie,
Adertjes.... yesssss
Groetjes Anke

nope 4de eitje  :-\

Anke

Citaat van: mariejj op  8 mei 2009, 21:28:44

Hoi Marie,
Adertjes.... yesssss
Groetjes Anke

Hoi Marie,
1 eitje bevrucht is altijd nog beter dan geen eitjes bevrucht ;)
*duim,duim,duim*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

mariejj

Citaat van: Anke op  8 mei 2009, 21:35:14
Citaat van: mariejj op  8 mei 2009, 21:28:44

Hoi Marie,
Adertjes.... yesssss
Groetjes Anke

Hoi Marie,
1 eitje bevrucht is altijd nog beter dan geen eitjes bevrucht ;)
*duim,duim,duim*
Groetjes Anke

Wie weet zijn de anderen ook wel bevrucht hoor  ;) ze zijn nog maar 4 en 3 dagen bebroed. En deze was ook maar heeeel lichtjes wat te zien  ;)

mariejj

Candy

Farrel

Ilja

Izumi (gereserveerd)

Imre  (gereserveerd)

Inez  (gereserveerd)