*-*Huize valkjespret*-*hier mag een slotje op.

Gestart door Christine, 7 april 2009, 22:12:04

« vorige - volgende »

Christine

Citaat van: Cherro op 23 juni 2011, 10:27:31
Vervangen worden kunnen ze nooit, maar ik hoop voor je dat er een valkje op je pad komt die haar eigen plekje in je hart zal gaan krijgen om de leegte op te vullen.

Ik mis mijn overleden honden en katje nog steeds als de dag van gisteren en dat is nu alweer 5 jaar geleden. Soms huil ik zelfs nog, maar daar is niets mis mee. Lekker laten gaan.

Sommigen zitten gewoon heel diep in je hart, meer als anderen  :-* Dikke knuffel :-*

Men kat is nu 2 jaar geleden overleden en mis haar ook nog steeds. Het is gewoon teveel geweest, eerst men kat dat een blaasontsteking had enkele weken geleden en bijna gestorven was en nu Amy.

Alles gaat lekker hier. Valkjes doen het super goed en ik begin nu te wennen aan het idee dat Ricky (mama van Amy) verloren tijd in te halen heeft. Ze vraagt nu alle aandacht. ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

*Manon*

Hoi Christine,

Ik kom even langs om te vragen hoe het met je is   :)

Groetjes Manon

Christine

Citaat van: *Manon* op  2 juli 2011, 08:18:37
Hoi Christine,

Ik kom even langs om te vragen hoe het met je is   :)

Groetjes Manon

Goed, super goed eigenlijk.
Na de dood van Amy heb ik opnieuw mijn kweekblokken naar boven gehaald, opgehangen en lekker hun ding laten doen.
Dus eitjes, zelfs bevruchte waarvan ik niet verwachtte dat die het zo goed gingen doen.

Nicky&Ricky:
1 bevrucht eitje van hun en twee overleggers (vermoedelijk van hun maar twee blokken in gebruik genomen)

Flutty&Freya:
5 eitjes bevrucht  ;D

Toby&Snowy: achja, van hun is het moeilijk te begrijpen.
Ze hadden één eitje, broedde er perfect op, legde nog een eitje erbij (eerste eitje was bevrucht) daarna gingen ze een paar daagjes van het nest af. maar de laatste eitjes zijn wel bevrucht.


Jazzy&Baïsha: Deze hadden vier eitjes. Twee waren veel te rond (zag dat Baïsha wat moeite had met eitje leggen) na de twee eitjes waren de andere normaal) Nu zijn de twee laatste bevrucht en heb de eitjes die nog altijd op de grond worden gelegd bij hun gelegd zodat ze toch nog vier eitjes hebben. Dus heb hun eerste niet bevruchte eitjes vervangen.

Miko&Tosca: achja, altijd hetzelfde. Hun dochter legt steeds mee eitjes in hun blok. Dus zes eitjes, allen bevrucht... We zien verder wel met hun, in de toekomst toch hier moeten ingrijpen zodat de vrijgezelle mannen hun kans bij Diégah ook hebben.

Dario&Cathy: (mijn langverwachte koppel) hiervan had ik niet verwacht dat ze het zo goed gingen doen. Cathy is het nestzusje van Amy, misschien dat ik van haar een dochtertje ga houden om die tam te maken. Dan weet ik ineens ook welke splits Dario heeft.
Twee jaar geleden toen ik ook gekweekt had, hadden ze wel eitjes, bevrucht maar was er na een week of twee geen interesse meer. Nu doen Dario het super goed, Cathy (cinnamon opaline geelwang) doet het ook. Broed samen met Dario en ben trots op haar.

Voor de rest: Simba heeft Lobke's hartje verovert. Na de dood van Sunny zijn ze dichter bij elkaar gegroeit.

Mumble: valkje met kalktekort (eerste kweekseizoen) doet het nog steeds goed met zijn krom pootje. (teentjes staan wat over elkaar) hij beseft heel goed wat er aan de hand is, krijst dan ook regelmatig voor aandacht en is een echte charmeur.  ;D

Foto's volgen nog.

Nu naar men oma haar huis om wat spullen te gaan halen, wordt een zware, emotionele dag. :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Dit boekje mag een slotje.
Vind dat het eens tijd is voor een nieuw begin... :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Christine

Citaat van: patty_dordtse valkjes op  3 juli 2011, 16:38:08
:-*

Thx meid. :-*
Weet wel nog niet wanneer het nieuwe boekje er komt.
Eerst alles in word zetten en dan hier plaatsen.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**