*-*Huize valkjespret*-*hier mag een slotje op.

Gestart door Christine, 7 april 2009, 22:12:04

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi hoi, leuke jonkies hoor , jij hebt mooie donsjes hoor! Grtjs Ann



Christine

Citaat van: *Yvon op 13 april 2009, 23:12:08
Hoi hoi

Nou je hebt wel een stel schitterende jonge valkjes zeg !!  :o  ;D
Zijn er nog wat donsjes onderweg ?

Groetjessss Yvon


Er zijn nog een paar koppeltjes bezig:
Dario&Cathy


Timmy&Amy


Amy heeft nu pas door dat ze haar eitjes in een LEEGSTAAND ;D blok moet leggen.
Ze legde haar eitjes bij Nicky&Ricky terwijl daar vijf jongen in zitten :-\
Inmiddels hebben Timmy&Amy hun derde eitje en Dario&Cathy hun tweede eitje..
En ik wacht heel geduldig ::) af tot de eitjes van Toby&Snowy uitkomen :P
Dus men meisje wordt nu echt groot!
Aangezien Nicky&Ricky vorig jaar een nestje hadden van zes en er twee achterblijvertjes waren heb ik Toby, Cathy en Amy gedeeldelijk met de hand gevoerd. Toby kreeg echter kropproblemen en heb hem daarna gewoon bij zijn ouders gelaten. Deze drie waren dan ook onafscheidelijk en heb ik samen gehouden.

Amy is nog de enigste dat heel tam is! Ze komt op men schouders zitten, geeft me kusjes wanneer ze aandacht wilt.


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine


Tijd voor foto's
Timmy


Diega


Simba&Sunny (koppeltje! :D)


Miko


Miko en Diega (vader en dochtertje, dochtertje helpt mee met het opvoeden van de jongen van haar ouders! Lekker handig dus, veder hebben ze niets met elkaar gemeen.)


Freya


Een deel valkjes bij elkaar!


Freya en Jazzy


Freya


Ozzy


Freya


Ricky


Nog eens Ricky


Flutty


Tosca en Diega (zo lief om moeder en dochter bij elkaar te zien!)


Flutty


Amy :-*


Tosca


Ozzytje


Dan heb ik nog een deel foto's die ik op 6 april heb gemaakt!
Die plaats ik in het volgend berichtje!
Alleen gaat dit voor morgen zijn!


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

☺ Pita ☺

Leuke foto's hoor!!
Mooie valkjes heb je :)
Groetjes Petra.

Sally

Mooie foto's Christine!
Vandaag nog foto's? ;D Jeej!!

En nogeens donsjes foto's ook? :P

Christine

15 april 2009, 22:42:07 #35 Last Edit: 15 april 2009, 22:43:47 by Christine
Morgen foto's van de donjes...
Vandaag de foto's van 6 april ::)

Cathy


Amy


Cathy


Tosca


Tosca


Dario


Dario


Miko


Miko


Flutty


Nicky


Nicky&Ricky


Timmy


Flutty




Jazzy


Amy








Morgen dan babyfoto's ;D
Groetjessss

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

danielle

Dat zijn lekker veel foto's en morgen nog meer. Ik moet dit boekje goed in de gaten houden  :D .
Je hebt mooie valkjes! En je hebt mooie foto's geplaatst.
Ik ben natuurlijk al benieuwd naar al die dons foto's.

Groetjes Danielle

Christine

Citaat van: danielle op 16 april 2009, 00:00:23
Dat zijn lekker veel foto's en morgen nog meer. Ik moet dit boekje goed in de gaten houden  :D .
Je hebt mooie valkjes! En je hebt mooie foto's geplaatst.
Ik ben natuurlijk al benieuwd naar al die dons foto's.

Groetjes Danielle

Ik ben eigenlijk ook beniewd... Allé voor ze op foto te zien dan!
Want die van Flutty&Freya zitten bijna allemaal mooi in de veren!
En als het prachtige opaline'tje van hun opaline blijft (een popje dus) zo het mooi zijn! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Hoi hoi!!!
Prachtige foto's Christine!!
Je hebt daar echt super mooie valkjes zitten.

Ik ben benieuwt naar de donsjes foto's. ;D

Als Kenji en Pietje af het donsje zijn zal ik hier ook is snel een foto nemen. ;D


Groetjes!

☺ Pita ☺

Mooie foto's weer hoor !! Ben ook benieuwd naar je grut :)
Groetjes Petra.

Christine

16 april 2009, 18:27:05 #40 Last Edit: 16 april 2009, 18:29:20 by Christine
Veertjes, stekeltjes ;D
Dat betekend kleine jonkie's
Alhoewel sommige niet meer zo klein zijn :D
Wel jammer dat ik nu geen enkele geelwangen meer heb van Nicky&Ricky, daarom hoop ik enorm op geelwangen bij Toby :-\ Of ik laat iedereen gewoon nog een ronde doen! Maybe heb ik dan ineens ook een albino van Miko&Tosca, waar ik echter al bijna drie jaar op wacht :-[ :-[

Nestje Flutty&Freya
Opaline (zowel man als pop)
Hem/haar had ik betrapt op uitvliegen! ;D
Maar zit nog lekker in het nestje.


Wildkleur (zowel man als pop)


Wildkleur (zowel man als pop)


Wildkleur (zowel man als pop)


Nestje Nicky&Ricky
Wildkleur (man)


Opaline lutino (popje)


Lutino (popje)


Wildkleur (man)


Wildkleur (man)


Nestje Jazzy&Baïsha
Opaline (zowel man als pop)


Opaline (zowel man als pop)


Opaline (zowel man als pop)


Opaline lutino :-* (popje)
Ze blijft echter wel heel rustig en traag groeien.
Verder zie ik niets mis aan haar!
Lekker bijdehand en heel druk ;)


Nestje Miko&Tosca
Ik hoop dat er bij deze jongen geen crossover meer inzit! Want hier heb ik echter geen zin in!! :o
Anders weet ik helemaal niet meer wat het wordt..

Cinnamon bonte witmasker (vermoedelijk man)


Cinnamon (zowel man als pop)


Cinnamon bonte witmasker (vermoedelijk man)


Cinnamon opaline (popje)
Deze meid is lekker druk! Ze wilt niet stil zitten als ik foto's van haar maak en loopt zo van men hand af! Natuurlijk hou ik de jonkies enorm laag zodat ze vanzelf op tafel kunnen rondlopen maar zij heeft enorm veel houvast nodig anders loopt ze lekker rond op tafel! ;)


Cinnamon opaline witmasker (vermoedelijk popje)


Cinnamon witmasker (vermoedelijk man)



Verder gaat alles super hier!!
Wel vrees ik voor de eitjes van Toby, één is stuk en ziet van binnen redelijk donker... (stuk gemaakt door ouders)
De andere beweegt nog lekker

Amy: ondertussen 4de ei onderweg maar toont amper interesse in de eitjes! Wilt alleen maar leggen, is ook de eerste keer, ben benieuwd of Timmy interesse gaat tonen in de eitjes! ::)  ::)

Dario&Cathy doen het nu ook super goed!
Hoeveel eitjes zij hebben weet ik niet meer (moet ik eens nakijken maar hun stoor ik liever niet te veel)

Dan Ozzy zit constant op het nest, denk zelfs zonder eitjes :o
Dat ventje denkt zeker dat er eitjes groeien vanonder de snippers?? ::) Achja, is een gekke jongen!

Ik merk ook dat de andere valkjes lekker terug hun gangetje gaan zoals ze vroeger deden. Onder hun eten, spelen, fluiten...
Maar hopelijk hebben ze binnenkort terug interesse in een nieuw nestje.. Wil wel nog een paar jonkies, eerst de 19 jonkies die ik nu heb proberen te verkopen, sommige sturen mails en als ik hun foto's stuur reageren ze niet meer... :-\
We zien wel hoe het verloopt. Het is echter nog veel te vroeg om over verkopen te praten...

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

danielle

Hoi Christine,
Wat een mooie foto's  :D . En wat heb je veel kleine valkjes. Het zijn er echt veel en ze zijn allemaal mooi. Genieten lijkt me dat al dat kleine grut. Ik heb genoten van je foto's
En er gaan ws nog meer donsjes komen.
Je hebt ook nog wat onervaren koppels, broeden op zaagsel  ::) , ze oefent in ieder geval wel goed. Het is minder als er geen interesse is voor de eitjes he, maar ms dat het nog komt.

Groetjes Danielle

Christine

Citaat van: danielle op 16 april 2009, 19:07:12
Hoi Christine,
Wat een mooie foto's  :D . En wat heb je veel kleine valkjes. Het zijn er echt veel en ze zijn allemaal mooi. Genieten lijkt me dat al dat kleine grut. Ik heb genoten van je foto's
En er gaan ws nog meer donsjes komen.
Je hebt ook nog wat onervaren koppels, broeden op zaagsel  ::) , ze oefent in ieder geval wel goed. Het is minder als er geen interesse is voor de eitjes he, maar ms dat het nog komt.

Groetjes Danielle

Misschien komt dat idd nog! Ik laat ze gewoon lekker "spelen" met de eitjes, maakt niet echt veel uit of ze het dit jaar al "kan" ;)
Ze is nog altijd men kleine meid dus ja :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Oh Christine!
Wat een schatjes allemaal. Zo mooi!

Ik hoop dat Amy snel interesse gaat tonen voor de eitjes!

Wat een rare mensen zeg! Interesse voor de valkjes en als je foto stuurt niet meer reageren. :s...

Caroline

Mooie foto's!!  :D

Wat een berg jongen joh .... heb je al nieuwe baasjes voor hen allemaal??

Succes met de eitjes die nog uit moeten komen.

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.