Spikey en zijn kindjes Fientje en Bailey

Gestart door danielle, 29 maart 2009, 10:35:09

« vorige - volgende »

danielle

Citaat van: Anja op 23 mei 2009, 22:56:20
Hoi Danielle,

Het is al een hele tijd geleden dat ik in je boekje ben geweest. Prachtige foto's van je stekelvarkentjes.

Liefs,

Anja

Wat leuk om je hier weer even te zien  :D

Anke

Hoi Danielle,
Fijn dat Spikey meteen gaat voeren :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Hè jakkes, wat balen!!

Gelukkig kreeg je meteen wat tips .... meer kan ik ook niet bedenken.

Succes met je kinders.

Ben wel benieuwd naar foto's van je gele Fientje.  ;)

Groetjes  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sabine

He,  wat vervelend :-\ Hopelijk is het opgelost met het bakje op de bodum. Wat fijn dat Spikey ze gelijk ging voeren.

Groetjes Sabine

danielle

Het lijkt goed te werken  :D .
Ik heb een creatief mandje voor ze gemaakt, waar ze ook wat beschut kunnen zitten en Spikey nog makelijk erbij kan om ze te voeren.
Ze worden nog als de beste gevoerd.
Izzie komt ook nog af en toe bij ze kijken en plukt dan nog wel wat, maar het is een stuk minder erg.
Ik ben blij dat het zo goed lijkt te gaan en zo komen ze een stuk meer aan hun rust toe, die ze toch nog wel nodig hebben.

@ Caroline, het lukt me vandaag niet meer om foto's te maken. Ik heb ze al teveel gestoord en heb eigenlijk huiswerk dag. Ze hebben me eigenlijk al veel te veel gestoord, maar ja kinders gaan voor he  :P .

Groetjes Danielle

Marian

Hoi Daniël,

Hé wat fijn, de rust is teruggekeerd. En gelukkig worden ze ook goed gevoed :D
IEKK, dat klinkt heel naar, huiswerk dag!! :o

Groetjes, Marian

Anke

Hoi Danielle,
Fijn dat het helpt!!
Succes met je huiswerk ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Het is vandaag weer helemaal goed gegaan  :D .
SPikey blijft als de beste voeren. Izzie voert niet meer, ze plukt helaas ook nu ze op de grond staan, maar wel een stuk minder.
Ze heeft trouwens toch geen interesse meer in het blok.
Kan ik het blok dan weghalen, aangezien ik geen nieuw nestje wil en de bak op de grond goed helpt?

Hier foto's van de groot geworden baby valkjes  :P .

Bailey is trouwens al uit de mand geklomen en dit is net zo moeilijk als uit het blok gaan. Toen ik thuis kwam zat hij naast de mand. Hij begint ook wel erg actief te worden. Hij is nu 3 weken en 3 dagen.
Ik vraag me wel af hoe hij er uit is geklommen, maar hij doet het niet meer voor  :P .

En nu ben ik wel benieuwd, heeft Fientje parels  ???

En nu de gewone  :P

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor  ::)

Kijk eens hoe stoer ik al ben  8)

Wie is hier nou de grootste  ???

Hoezo verwaand  ;D

En nu komt een raadsel. Welk plaatje hoort bij welk?

Foto: 1

Foto: 2

A:

B:

Sally

Fijn dat het goed gegaan is met het mandje Danielle.
Wat grappig dat Bailey er al uitgeklommen was.

Ik zou zeggen bij Fientje toch pareltjes.. Maar omdat het zo licht is twijfel ik ook, dus laat het maar aan de experts over. ;D

SUPER mooie foto's hoor!!!

En het gewicht.. Ik denk Fientje het zwaarste, omdat die altijd zwaarder is geweest dan Bailey.. :P

Oja, en ik denk ook wel dat het blok weg mag, aangezien ze dr niet echt meer naar omkijken, en omdat het goed gaat in het mandje.. En omdat jij geen nieuw nestje wilt...
Maar ook dat laat ik aan de experts over. :P

Groetjes!!

danielle

Hoi Sally,
Ja ik zie geel, maar het is wel heel licht. Ik wacht af wat de anderen vinden. En ik verklap nog niet of je antwoord goed is of niet, eerst de anderen laten raden  :P .

Maar ik was iets te vroeg over het blok: Izzie is weer druk bezig in het blok.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in nog meer eitjes, moeten ze al die moeite doen voor niets. Ik hoop dat iemand tips heeft.

Groetjes Danielle

Sally

Er is blijkbaar niemand anders die raad...

Ben benieuwt of ik het juist heb of niet... :P

En ook of Fientje nu pareltjes heeft of niet...

danielle

Citaat van: Sally op 25 mei 2009, 21:31:22
Er is blijkbaar niemand anders die raad...

Ben benieuwt of ik het juist heb of niet... :P

En ook of Fientje nu pareltjes heeft of niet...

Ik ben er uit hoor, dank je wel voor het mee denken  :D .
Ook nog even aan Anke raad gevraagd en bevestiging gevraagd.

Het gaat goed de kleintjes in de mand. Izzie was weer aan het scharrelen in het blok en voordat ze weer met wipwappen gaan beginnen en het cyclus weer opnieuw start heb ik het blok weggehaald. Het plukken ga ik niet helemaal tegen houden, maar het gaat in de mand in ieder geval beter, omdat Izzie niet de hele tijd er in zit. Ze beginnen nu ook wat actiever te worden en het zal niet lang duren voor ze gaan uitvliegen.

En ja pareltjes. Het zal wel apart zijn twee cross overtjes  ::)

Groetjes danielle

Marian

Hoi Daniëlle,

Hé wat leuk, een raadspelletje ;D
Maar eerst wil ik zeggen wat een scheetjes van jonkies je hebt! Prachtige foto's :-*
Ik zou zeggen, en dan ken ik geen andere gewichten, dat je ons probeert voor de gek te houden >:(
Kijk; het wildkleurtje lijkt kleiner dus je zou denken dat hij/zij het minste weegt, maar daar trap ik dus niet in!! :P
Hahahahha, dus ik zeg: 1B en 2A
( en nu maar hopen dat ik gelijk heb :-[ ::))

En dan de pareltjes........daar ben ik eigenlijk niet in thuis......ik zou zeggen van niet....maar dat kan ik goed mis hebben hoor!! ;D ;D ;)

Wanneer verklap je de goede antwoorden??! :P

Groetjes, Marian

Sally

;D ;D ;D

Op de vraag van de parels gaan we er experts bij moeten halen denk ik he Danielle. ;D

danielle

Hoi Marian,
De gewichten kloppen echt hoor  ::) . Ze zijn al zwaarder dan hun mama en papa. Met zo'n 3 weken is hun gewicht ook het hoogst, daarna zakt het meestal weer wat.

En tja, wanneer ik de raadsel bekend maak. Eerst even wachten of er nog meer gaan raden. Er is natuurlijk wel een prijs voor diegene die wint he  ;D

Groetjes Danielle