Spikey en zijn kindjes Fientje en Bailey

Gestart door danielle, 29 maart 2009, 10:35:09

« vorige - volgende »

*Manon*

Heej Danielle,
Wat goed joh van ze!!

Ik dacht..... dat het zo langzamerhand wel weer tijd werd voor wat foto's 

Liefs Manon

danielle

Fientje special

Fientje verteld vanavond ook nog een verhaaltje, zodat jullie weten wat een geweldig leuk lief valkje ze is.  ;)   :D   ;D

Caroline

De foto's waren in ieder geval super lief!!!!

Wat een lief smoeltje.  :-*

KNuffie voor mooie Fientje.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi,
Wat een heerlijke foto's van Fientje!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Hallo valkjes mensjes,
Ik ben Fientje en ben nu 7 weken oud. Ik moet zeggen dat ik heel wat lol beleef in deze leuke wereld. Mijn baasje zegt dat ik een valkje met karakter ben. Ik ben altijd sneller geweest dan mijn broertje/zusje, kon in ieder geval het hardste bedelen en kreeg daarom ook heel veel eten. Ik ben 3 dagen jonger dan Bailey, maar dat was eigenlijk nooit te zien. Nu eten we een weekje zelfstandig en daar was ik het eerst niet mee eens hoor. Ik ging gewoon door de tralies naar mijn Papa schreeuwen, dat zijn toch geen manieren, ik vond het heerlijk om gevoerd te worden. En waar ik het beste in ben is ........... aandacht vragen. Ik ga gewoon de hele tijd heen en weer klimmen aan de tralies en fluit daarbij de hele tijd. Tja mijn baasje is gewoon mijn beste vriendin. Ze kan zo heerlijk met me praten en kroelt mij zo lekker. Dan vind ik het gewoon niets dat ik in de kooi moet zitten. We hebben ook een klein kooitje, omdat mama ons veertjes er nog steeds uit plukt en ik moet je zeggen dat doet wel heel veel pijn. Ik ben dus een popje, maar ik ben gek op fluiten. Ik zit flink te oefenen, maar meestal kom ik niet verder dan Hallo, maar dan zonder letters, maar wel de zelfde klank. Buiten de kooi vind ik het leukste om gewoon rustig bij mijn baasje te zitten, ik hoef echt niet de hele tijd daar uit te hangen waar de andere zijn hoor. In de kooi ben ik veel aan het ondernemen, maar vind het ook heerlijk om lekker te kroelen met mijn broertje/zusje. We kennen elkaar natuurlijk ook door en door en kan dus alles met hem............ Op hem staan, over hem heen lopen, heel hard met mijn vleugels flapperen als hij naast me zit, hem van zijn stok of laten donderen. Hihi we zijn echt zus en broer/zus van elkaar. Ik voel me helemaal op mijn gemak hier en ben blij dat ik hier gezellig mag blijven wonen. Mijn baasje zegt dat ik het tamste valkje ben die ze kent, ze kan me gerust met haar vollen handen vast pakken, ik vind helemaal niets erg.

:-* van Fientje

Caroline

Ach wat een bijzonder leuk verhaal heb je geschreven en wat een leuk valkje ben jij geworden (was je altijd al hoor  ;) ) , ik denk dat je baasje heel erg blij met je is.  ;)

Een hele dikke knuffel vor jou en geef jij je broertje er ook één van me.  :-*

Groetjes van Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

danielle

Dank je wel Caroline, daar moet ik wel van blozen, maar zo'n compliment doet een valkje wel heel erg goed  ;). Ik geef ook Bailey een knuffel, maar morgen komt er ook nog een Bailey special  ;D

Marian

Hoi Danielle,

Hihi, die Fientje, wat een scheetje en een dondersteen ::)
Ze kan het ook mooi vertellen hoor :D :D
En dan ook nog als een prinsesje op de foto...
Goh, wat moet dat worden, ze is pas 7 weken :o

Groetjes, Marian

danielle

Hoi Marian,
Dank je wel! Ja hihi wat moet het wel niet worden  :D . Ze wil echt zo graag aandacht, wel heel leuk om te zien welke manieren ze hier voor vindt. Maar wat een volume al uit haar komt  :o , die gaat Spikey nog overtreffen. Wel heerlijk hoe ze kan kroelen.

De pareltjes zijn niet zo heel duidelijk te zien op de foto, maar ze wordt steeds mooier en de pareltjes worden steeds wat meer duidelijk. Vooral haar borst is echt heel mooi geel. Het is/wordt echt een pracht valkje. Ik ben benieuwd als ze uit haar eerste rui is.

Bailey special

Bailey verteld vanavond nog een verhaaltje, zodat jullie weten wat voor een geweldig, super, cool valkje hij is  ;D  :D  ;)

☺ Pita ☺

Ooow wat een lekker stelletje hebben jullie :D
Lekker ondeugend komt me bekend voor. Mja dat heb je he als je ze lekker vaak pakt :D
Leuk hoor mooie foto's ook !!

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Hallo valkjes mensen
Ik ben Bailey en ben al bijna 8 weken oud. Mijn baasje zegt dat ik een rustig en bedachtzaam valkje ben. Het gaat ook heel goed met me. Vanaf het begin heb ik altijd alles rustig bekeken, er is ook zo veel te zien, er komt geen eind aan. Eigenlijk wil ik vanaf het begin al lekker mee doen met mijn papa en mama en nu ik dan eindelijk ook groot ben, kan mijn lol niet meer op. Zo ging ik al vroeg klauteren, vliegen en aan het eten knabbelen. Toen Fientje en ik nog bij papa in de kooi zaten, ging ik ook al veel zelf eten en hoefde ik een stuk minder te bedelen dan mijn zusje. Ook kan ik al veel beter en beheersder in het vliegen. In de kooi ben ik lekker rustig en houd me bezig met lekker eten, klauteren en spelen. Aandacht vragen en fluiten dat laat ik aan mijn zusje over, dat is niets voor mij, ik vermaak me namelijk echt wel. Buiten de kooi, wil ik het liefst met alles spelen, of papa en mama na doen. Ik raak echt alles aan met mijn snaveltje en vermaak me uren. Mijn baasje pakt mij ook wel eens om lekker bij haar te zitten. Dat vind ik ook best hoor, dan laat ik me even kroelen en ga me lekker wassen op haar schouder en met haar haren spelen. Ik ben ook dol op Fientje, lekker kuiten samen, kroelen en lekker dicht tegen elkaar aan slapen. Ik zelf weet natuurlijk wel of ik een vrouwtje of mannetje ben, maar dat verklap ik lekker nog niet, dat blijft een verrassing! Nou ik ga lekker slapen om morgen rustig op ontdekkingsreis te kunnen.

:-* Bailey

Sally

Hoi Danielle,

Wat een leuke Fientje en Bailey special, en leuke foto's van beide.

Wat groeien ze toch snel he! het zijn al echte valkjes nu. En zo leuk om te lezen hoe ze van karakter schelen.
Leuk hoor dat Fientje lekker veel fluit enzo, het is een dame met pit.

En bailey wil je ook niet stiekem aan mij verklappen of je een jongentje of een meisje bent? :P

danielle

Dank je wel Sally  :D . Ja leuk he die verschillende karaktertjes he.
Ik moest van Bailey zeggen dat hij het ook nog niet aan jou gaat verklappen, bang dat ik er dan ook achter kom  ::) .

----------------------------------------------
Tja ik kan het niet laten. Wou ze eigenlijk pas morgen laten zien, maar ze zijn zo lief  :-* . Lekker na hun eerste douche beurt, waar ze heerlijk van hebben genoten.

Sally

Aah wat lief zo in die handdoek.
Mooi hoor!