20 april 2024, 01:23:56

Schreeuwen

Gestart door Suzanne3007, 28 maart 2009, 12:55:51

« vorige - volgende »

Kimm

hoi desire,

laat ik 1 ding duidelijk maken, het is bij mij absoluut niet overgekomen dat jij beslissingen maakte. jij hebt goed gehandeld vind ik!!!
en ik hoop dat het allemaal goed komt. fijn dat je suzanne zo helpt meid!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Suzanne3007

Ik heb net even met Dees een ge-im'd  ;) en  Rox is ook welkom!

Ik vind het wel heel lastig, maar denk dat het wel het beste is voor ze... Het gekke is,,, ik zal het geschreeuw missen hihihi.

Maar Dees ik ben helemaal gerust dat ze bij jou komen, want dan weet ik zeker dat ze het goed hebben... Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken en in het bijzonder Dees!!! Je hebt me echt mega geholpen!! :-*  :-*  :-*

Zyra

hey kim, ik dacht even dat je dat dacht, vandaar :-[

Rox komt ook hier wonen, ik ga even kijken wat de valkjes willen. Ze mogen binnen met hun eigen voliere of buiten. Binnen lijkt mij erg leuk maar als ik even via het raam naar buiten kijk naar de voliere en Dex daar zich zo ziet vermaken vindt ik het wel moeilijk hoor :o

Suzanne wilt het liefst ook binnen en op mooie dagen buiten. door een hele hogen afstap in mijn bijkeuken red ik het niet om dagelijk de binnen voliere naar buiten te krijgen en vooral er weer in terug :o dit is dus ook geen optie hier helaas. we kijken even aan hoe het gaat, maar Rox en Dex zullen snel weer samen zijn en ik heb er volle vertrouwen in dat ze het hier naar hun zin zullen hebben :) Rox en Dex zullen dus ook snel bij mijn dagboekje bij te houden zijn :)

jacco1983

Hallo

Ik heb ook een valkparkiet die de hele dag schreeuwt maar ook gewoon als ik in de kamer zit en als hij los is
Ik heb nog een valkparkiet die heb ik al een jaar en die andere wat zo erg schreeuwt die heb ik pas 3 maanden hij is nu een half jaar
Mijn eerste valkparkiet schreeuwde in het begin ook heel erg maar dat is over gegaan hij fluit nu leuke deuntjes na
die andere die fluit de deuntjes ook maar schreeuwt ook tussen door en hij heeft een schelle stem en zo gaat dat de hele dag door
zoals ik al zei deed mijn eerste valkparkiet dat ook in het begin kan het zijn dat ze in de pubertijd ofzo zijn en dat het geschreeuw op een bepaalde leeftijd minder word??

Kimm

ja soms kan het ook weer minder worden. dan hebben ze van die periodes dat ze zo schreeuwen.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010