28 maart 2024, 23:47:59

Broedkooien

Gestart door ☺ Pita ☺, 22 maart 2009, 10:30:35

« vorige - volgende »

mariejj

Jahoor iemand een puber noemen en dierenbeul daar bereik je veel mee!  ::)
Het enigste wat je daar mee bereik is dat hij hier niet meer komt en ik geef hem dan nog groot gelijk ook.

Arno vroeg het een 2de keer maar dit keer in het juiste onderdeel van dit forum en dat mag gewoon, er zijn namelijk ook nog meer mensen die er een mening over kunnen geven.
En ik heb mijn mening daarover gegeven, het is dan ook totaal nutteloos om een bericht te plaatsen "dat het geen zin heeft"  Want DAT heeft pas geen zin.

Jeroenw

8 februari 2012, 17:33:37 #16 Last Edit: 8 februari 2012, 17:41:02 by Valkparkieten uit charlowa
o ik begrijpt het al jij voelt je ontzet van het heb geen zin nou sorry dat je het zo op vat neem me niet kwalijk

maar hey je begrijp het niet sorry voor dat .

Jahoor iemand een puber noemen en dierenbeul daar bereik je veel mee!  Roll Eyes

::) zal je denken , daar loop ik toch wel wat jaartjes meer hier op aarde rond dan jij  om dat in te kunnen schatten.


Het enigste wat je daar mee bereik is dat hij hier niet meer komt en ik geef hem dan nog groot gelijk ook.

dan ben je nogal licht geraakt of niet, met de juiste intenties zal hij terug blijven komen. en als je het goed gelezen heb dan was dat niet indirekt het was maar als of hopen. alleen dat hij een puber is...

geloof me maar het is zo










Rozzy-lee

Uuuuuuuuuuuuuuuuuhm.............. hoe zit het nu met die broedkooien    :-X ::) :-X

Jeroenw

Haha ;D

Antwoord = dat de broedkooi veel te klein is om daar
Valkjes in te houden.

Arno heb een lege voliere hij kan daar twee koppels in houden voor de kweek tip


Patrick

Puber of geen puber en of iets 2 keer vragen of zelfs 3 keer. Het blijft een vraag en op een forum is het juist verstandig om steeds een antwoord erop te geven zolang het in het belang is van de dieren of de informatie die er gevraagd wordt.
Mijn kennis over de valkparkieten heb ik niet van dit forum of van internet maar de basis is geleerd door bij kwekers langs te gaan en veel praten en vragen stellen en kijken hoe de vogels het thuis doen.
Hoe een vogel bij Pietje doet wil niet zeggen dat deze regel ook bij Jantje geld of andersom. Iedere voliere heeft zo zijn plus punten en negatieve punten en het is juist de balans hierin zoeken hoe de vogels zelf het beste reageren.
Kweek kooien of broedkooien waar koppels gezet worden om te kweken blijf ik hopen dat het een tijdelijke huisvesting is. In menige dieren winkel zitten ze kleiner en soms ook wel eens langer, laat staan waar ze vandaan komen (3 a 4 weken in een loper of dergelijke).
Iemand aanvallen op een forum is heel makkelijk en vooral veilig achter te scherm. Staat een bepaalde vraag je niet aan , geef er dan gewoon geen antwoord op. Ik geef ook niet altijd antwoord op een vraag of een probleem  ;D
Zolang Arno informatie blijft inwinnen leert die alleen maar en dat is positief en dat gevoel moeten we vasthouden ipv aanvallen of elkaar citaten om de oren gooien.

Gr,

Patrick
Lid van Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.nl

Jeroenw

Weet je wat het ook is

Een forum heb geen uitdrukkings inpresie
Wat je schrijft en hoe je het schrijft kan altijd anders over komen dan de schrijver het bedoel of welke klankloon het wordt gezegt en daardoor kan ook misvattingen door ontstaan

Heb je een negatieve dag bui of wat dan ook dat beïnvloed je lezen dan dat je lekker voel heb

En wat je er zelf uit wil halen .

Tip meer emotions keuze toe voegen aan de forum

En ik ben het met je eens 1 vraag of honderd keer altijd een antwoord erop geven , en dat puber hoe ik het ook bedoelt heb kan ik alleen doen in persoonlijke gesprek zonder dat iemand daar zo een punt van maak dat het de kracht weg haalt om  mij doel mee te kunnen berijken die ik wil.

Want als de informatie niet goed over komt dan ga je over tot iets dat het wel door kom

Het is volgens mij nu een andere topic geworden geloof ik ;D

Maar ook niet onbelangrijk ;D