11 mei 2025, 11:43:49

YES over 2 weken me eerste valkje!

Gestart door DeesDoos, 30 november 2003, 03:22:00

« vorige - volgende »

DeesDoos

was net iets te snel met posten maar Tailey zou het dan worden ;D staat nog net iets luxer ;D

Tara

Prachtig :D, ik heb nog Kaila gehad, vond ik ook nog mooi, maar z'is ook gestorven :-[. Tja, vele jongen zijn gestorven vorig jaar :(

DeesDoos

Tara

Ja, maar ik kan niet wachten tot volgend jaar, kan super leuke mutaties krijgen, met super leuke splitten!

En over anderhalf jaar, kan ik me mezelf op een albinootje trakteren, uit eigen kweek, Sequoia, wordt de naam, hahah, ik kijk gewoon veel te ver vooruit :D.

Maar vind het zo leuk dat je over 2 weekjes je valkje kan gaan ophalen, die 2 weken gaan sneller dan je denkt hoor :).

Maar hoe ga je dat doen met het vervoer? Gaat je moeder je voeren?

Groetjes, Tara

DeesDoos

Nee paul wil me valkje mee nemen naar zwanenburg. me vader wil hem daarvandaan wel ophalen maar neit vanuit rotterdam :( te ver omrijden zegt ie.. misschien dat we tegen die tijd zelf in nederland zijn (me moeder en ik) en dan kan ik hem zelf ophalen ;D ik doe me valkje in een hamsterkooi of gelijk in zijn eige kooi.. ligt eraan welke kooi het word want ik heb niks meer gehoord van dat meisje met die kooi van gister avond :'( ik ben dus nog steeds aan het zoeken. als de kooi te groot is dan word het gewoon een hamster kooi waar nu nog verdiepinkies in zitten maar die haal ik er dan uit, hang er een touw en een huisje of iets dergelijks in een bakje met eten en trosgierst en dan kan ie er tegen voor de reis van 4 uur volgens leque
maar dan moet ik wel opschieten met een kooi kopen.. anders heb ik zometeen wel me vogeltje maar geen kooi  ::)

Tara

O zo dus,

maar tijdens het vervoer, kan je'm best wel in een kleiner kooitje doen hoor, maakt niets uit, tot je thuis bent :). Dan de grotere kooi.

Wel naar dat je niets meer van dat meisje hebt gehoord, jammer zeg, hopen maar dat je dan snel een kooi vindt :-/.

Groetjes, Tara

DeesDoos

ik heb een kooi gevonden voor 22,50 bij een webwinkel,

http://members.lycos.nl/kleinewittetijger/Dieren/b_128.jpg

is het wat denk je? ;D

Tara

Hoi hoi,

hoe groot is die denk je?

Hij's best mooi, en volgens mij wel groot genoeg voor 1 valkje, maar wat zijn de afmetingen?

Groetjes, Tara

DeesDoos

de maten weet ik niet... stond er niet bij, maar ik denk iets van 50breed bij 80 hoog ofzo?? ik zou het niet weten  :-/

Tara

Als het zo zit is ie goed genoeg voor een valkje :).

Had al gereageerd bij kooien, volières en klimbomen ;).

Lijkt me een goede kooi dan, voor je valkje, maar als je er dan een bij neemt, met de tijd, zal het toch wat te klein zijn, volgens mij.

Groetjes, Tara

DeesDoos

het is de bedoeling dat ik zelf een kooi ga maken. heb in me gedachten een meter breed en dan iets van 130 hoog ofzo, dat vult de dode hoek in me kamer een beetje ;) en dan ongeveer ook een meter diep trouwens.

maar daar moet ik eerst spullen voor halen en even kijken hoe ik het precies wil doen.. eerst maar zorgen dat ik alles in huis heb voor me valkje komt!

Tara

O leuk, voor zoiets heb je toch wel heel wat inspiratie nodig, ben benieuwd hoe het er van zal komen, lekker ruim, wordt dat dan :).

Groetjes, Tara