28 maart 2024, 09:18:11

Goodbye Sweet Man!!

Gestart door Kita, 19 maart 2009, 12:33:57

« vorige - volgende »

rabaman

CitaatMerk toch wel in de omgeving, dat veel mensen zoiets hebben van het is toch 'maar' n vogel...  Angry
En die begrijpen ons verdriet dus ook niet zo goed...


Iedereen die der ooit eentje gehad heeft begrijpt het wel hoor. Het zijn echt hele lieve beestjes.

Ik heb ooit een heel mooi boekje gelezen van Miel Dekeyzer. Over zijn Wiet (dat was wel geen valkparkietje maar een dwergpapegaai) Het is echt een schitterend boekje, wat het leven van een (tamme) vogel beschrijft. ik kan het iedereen aanraden:

http://www.proxis.be/BENL/Product/Wiet/8874165__detail.aspx?search=wiet&shop=100001NL&SelRubricLevel1Id=100001NL&page=2

Misschien helpt het om je verdriet wat te verwerken

Groetjes Raoul

Kita

Dat is dan ook wss het probleem, dat niemand in mijn omgeving n valkparkietje heeft...
Maar het lijkt me wel n mooi boek!

Kaatje

Hoi Kita,

Heel erg veel sterkte met het verlies van je lieve valkje Ricky ! Wat een prachtig verhaal heb je geschreven, zo liefdevol  :-*

De rillingen lopen over mijn rug en de tranen over mijn wang  :'(

:-*  :-* Karin

Kimm

hoi, daar ben ik nog even.

toen mijn eerste valkje dood ging wilde ik ook geen valkje weer. ik kon dat niet maken tegenover mijn overleden valkje vond ik. toch heb ik na  maanden een nieuw valkje genomen en ik ben er super blij mee en nu heb ik er 4 ;D
wij snappen en voelen jouw verdriet. dit heeft tijd nodig en schrijf het hier maar lekker van je af. dat zal je helpen.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kita

THX Kaatje   :)
Hij heeft ons ook veel liefde en plezier gegeven!
We zijn blij en dankbaar dat we hem bij ons mochten hebben!
Hij had nog veeeeeel langer mogen blijven de schat!

Kimm, dat gevoel herken ik dus meteen  ;)
Vind ook dat ik het niet kan maken tegenover Ricky..
Maar stiekum kriebelt het wel, ik word gek van die stilte...
Ik merk ook dat ik het fijn vind om het hier van me af te schrijven  ;)

lynette

tranen rollen over me wangen  :'( wat vreselijk om jullie stoere ventje te verliezen. Je heeft hem een prachtig afscheid gegeven.

Prachtig gedicht en sterkte met het verlies van Ricky

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kita

Ontzettend bedankt!!  :)

Dierenfreackske

Hoi hoi, jeetje meiss, ik lees het nu pas, echt, heel veel sterkte met het verlies van je stoere lieve ventje,  ik vind het zo erg , het is soms zo oneerlijk he, sommigen doen alles voor hun valkje en dan gaat wordt het hen ook nog vroeg weggenomen en anderen laten alles gewoon en leeft zielig in een kooitje heel lang,  ach , meis , ik wens je heel veel sterkte, je heb hem heel veel liefde gegeven en dat is wat telt hoor! Hij heeft een misschien te kort maar een goed leven gehad bij jou, daar ben ik zeker van. RUST ZACHT LIEVE VENTJE VAN JE !   Ann



Hermien

Ik kom ook wat achteraan strompelen. Ik kan heel goed begrijpen dat je je huisgenootje mist. En bij alle parkietjes die ik in het verleden aan de dood heb moeten afstaan, heb ik ook als een klein kind gegriend hoor. Van mijn vier 'Vliegtuig' onderdelen wil ik er ook niet één missen!

Sterkte.

O, en schuif het schuldgevoel van je af. Ricky gunt het je vast van harte om weer een ander valkje in huis te nemen.

Anja

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Ricky.

Rust zacht lieve Ricky.

Liefs,

Anja

Ron

Jemig wat erg ik weet wat je doormaken en ik wens jullie dan ook  heel veel sterkte.

Mijn vogel Yogi was ook ineens dood at gewoon en toen ik door had dat tie niet lekker was toen was het al te laat.

Nogmaals heel veel sterkte ,

Gr

Ron