10 mei 2025, 14:18:48

paren op hand

Gestart door cora, 25 november 2003, 02:46:28

« vorige - volgende »

cora

ik heb twee valkparkieten, beiden man.
De ene wil altijd paren, als hij op de hand van mijn man zit.
Het liefst zo vaak mogelijk.
De ander heeft gelukkig die neiging helemaal niet.
Wat moeten we hiermee aan?

Mist hij een vrouwtje?
Alvast bedankt voor het meedenken.

Paul

25 november 2003, 02:55:32 #1 Last Edit: 25 november 2003, 02:56:44 by Paul
Hoi Cora,

Heb jij er ook al zo een  :D
Ik heb er Taco die het op je hoofd doet en Stan doet het ook op je hand.
Ik heb een popje wat verliefd werd op Stan en die bood zich steeds aan maar Stan wist niet eens wat ie moest doen en toen is een ander mannetje maar gaan paren met dat popje en Stan denk nu nog steeds dat ie de vader is van die 5 jonkies  ;D
Je kan er op zicht weinig aan doen denk ik maar nu hij een nestje heeft heeft ie al 6 weken niet meer op mijn hand gezeten terwijl ie dat normaal elke dag deed.
Je hebt dus kans als je er een popje bij zet dat je mannetje niet weet wat ie moet doen :-(
Stan is bijna 8 jaar oud ik weet niet hoe oud die van jou is?
hier vind je het verhaal hoe het met Stan is gegaan :-)
http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=verhaal;action=display;num=1058128595;start=0

Groetjes, Paul

cora

Pim is 1 1/2.
We hebben hem sinds eind augustus. Weet niet of hij het bij zijn vorige baasje ook deed.

Paul

Hoi Cora,

WIj hebben Stan gekregen toen ie 7 jaar was en wij zijn zijn derde baasje.
ZIjn vorige baasje had ons al een beetje gewaarschuwd dat Stan dat deed  :D
Ik vind het verder niet zo erg dat ie dat doet want hij ziet mij normaal gewoon als partner maar nu heeft ie een nestje en kan ik bijna niks met hem doen meer terwijl ik hem normaal op alle manieren vast kan pakken en overal aaien.

groetjes, paul

Tara

Hoi Cora,

volgens mij, doen ze dat gewoon om hun behoeften kwijt te raken. Dus behoefte aan seks, nou, zo zijn sommige mensen (jakkie) toch ook .... (nou ik heb ook biologie hoor in school). Dus tja, je kan het niet verhelpen, ook al klinkt het wat vies, hij vindt het superfijn :). Niet alle valkjes doen dat ook, ligt een beetje aan hunzelf ::).

Groetjes, Tara