28 maart 2024, 17:46:59

Jossie&de kleintjes

Gestart door jossie, 3 januari 2009, 11:50:16

« vorige - volgende »

Marian

Hoi,

Soms moet je het vogeltje echt zien om de naam te bepalen......is ie een Moppie.....of is ie een Pino?? ???
Succes ;)
Groetjes, Marian

Dierenfreackske

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Grtjs Ann



jossie

Hallooo,
Het gaat super goed met ze, ze groeien super hard! Moppie heeft alleen een kaal plekje op haar achterhoofd die niet meer weggaat, maar ze blijft toch een schatje! Ze eten van de papvoer niet echt goed meer, dus ben vanaf vandaag over naar 2 voedingen per dag gegaan, ze eten namelijk super veel trosgier en pellets (zelfs zonnenpitten krijgen ze open). Soms laat ik de 3 valkparkieten + de parkiet Eddie samen in de huiskamer rondvliegen, erg leuk, ze gaan dan helemaal door het dolle! Binnenkort weer fotos!

Marian

Hallo,

Heb je nu voor de naam Moppie gekozen? :)
Fijn dat het zo super gaat :D
Ben benieuwd naar je foto's ;D

Groetjes, Marian

jossie

Ja, ze heette al Moppie dus laat ik het daarbij houden, ze is trouwens ook een Moppie en geen Pino hihi!

Marian


Caroline

Fijn dat het zo goed gaat .... ben benieuwd naar de foto's!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

jossie

Caroline,

Telkens als ik na de foto van die lieve Sil kijkt word ik erg verdrietig! Ik heb je dagboekje ook bijgehouden, super erg! Ik hoop dat iemand Sil gevonden heeft met het idee dat ze nog papvoeding nodig heeft, en anders; je heb gedaan wat je kon!


Jossie doet soms erg gemeen tegen Moppie en Henkie (terwijl die eerst zo super super lief was) als de kleintjes slapen dan bijt Jossie ze stiekem, gelukkig zit ik er wel altijd bij als ze met ze alle in de kooi zitten. Dit vind ik erg vervelend!

Caroline

Een beetje late reactie van mij, sorry, ik ben overal een beetje achter met lezen.  :-[

Maar alsnog bedankt voor je lieve woorden over Sil.  :-*

FIjn weekend.  :D

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Melissa,

Komt wel goed hoor met Jossie, Moppie en Henkie. :D

Ben erg blij dat het zo goed gaat met ze!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Dierenfreackske

Hoi hoi, ben ook al benieuwd naar de foto's , grtjs Ann



jossie

Hoi iedereen, het is een tijdje terug dat ik gereageerd had.
Moppie en Henkie zijn nu twee grote sterke vogels! (Gelukkig) Op het begin was ik nogal bang. Moppie en Henkie zijn heel lief voor elkaar, maar sinds 3 weken nu wil Jossie niks meer van hun hebben, erg vervelend vind ik dat. İk denk zelf dat Henkie een mannetje is en Moppie weet ik niet. İk heb helaas nog geen foto,s omdat ik tot zondag niet thuis ben. Dus zondag zal ik fotos van hun maken. Met Moppie en Henkie gaat alles erg goed, ben blij dat er in die vervelende periode van handopfok niks gebeurt is. Hoop dit geen tweede keer mee te maken, heb natuurlijk erg van hun genoten maar het is gewoon de angst dat er iets gebeurt of dat er iets mis gaat.