18 juli 2025, 19:19:15

Nestjes Valkparkiet.com

Gestart door Lique, 30 juli 2003, 21:41:32

« vorige - volgende »

annemiek botter

Zeker erg mooi die pareltjes. Wel raar dat Kiko en amstel ze alleen hadden en de andere 2 niet. Maar die hadden gele vlekjes in de nek en dat hebben kiko en amstel weer niet. zo zijn de valkjes wel allemaal uniek! Geen een dezelfde!!!

ziralioness

Op deze foto kan je Kiko's pareltjes op haar buikje een beetje zien.
Kiko heeft trouwens ook een paar lichte veertjes in de nek!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Irene

:o ::) och, Lique wat zijn het toch weer een plaatjes, die kleintjes van Sammy en phoebe!!
Leuk hoor! Hebben ze allemaal al een nieuw onderkomen, of nog niet?
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Lique

Hoi allemaal,

Een tijdje geleden weer, maar de jongen zijn nu 6 weken, en de eerste, Spike is net opgehaald door Frans.
Zondag worden de andere 3 jongen opgehaald.
Dan hebben we nog 4 jongen van Storm en Jaco, waarvan er al 1 uitgevlogen is.
Nog 2 weken ongeveer, voordat ze weg mogen.
1 is al besteld door Henry.
1 houden we zelf, de jongste, maar er zijn er nog 2 over.
Deze zullen vast en zeker ook een goed thuis vinden.

groetjes lique

Lique

Hoi Annemiek,

Helaas voor jou, de jongste is ook een wildkleur.
Deze heeft alleen een groei achterstand, dus wil ik hem niet verkopen.
Ik houd hem zelf, en hopelijk groeit hij door tot een ongelooflijk mooie gezonde valk.

Groetjes Lique

annemiek_botter

Hoi Lique

Jammer dat er geen geparelde bij zat. Maar ik heb genoeg geduld dus er zal er vanzelf wel eentje op mijn pad komen denk ik.

Bij mij liep het jongste vogeltje ook iets achter op de rest en die heb ik ook zelf gehouden, ook omdat ie erg pluizig is/was en hij had wat kale plekjes van het plukken van de vader. Maar hij is goed bij gekomen en wordt met de dag mooier (en geler op zijn koppie!!), dus ik ben er zeker van dat die van jullie ook erg mooi gaat worden!

Groetjes Annemiek

Peter

Hoi allemaal,

Vandaag zaten Storm en Jaco samen met de kleintje bij ons op de bank en Storm wou niet dat de camera in de buurt van de kleintjes kwam, dus die ging in de bewaking :)

Groetjes,
Peter

Marianne

Hoi Peter,

Wat een leuke foto.
En wat verdedigd Storm de kleine goed.
Mooi om te zien.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

mallemeid

Wauw wat een prachtig mooie vogels zijn dat geworden zeg! Als ik naar onze piepjes kijk kan ik me écht niet voorstellen dat ze ook zo worden... :)

Hoeveel jongen hadden jullie nou in totaal? Best veel volgens mij!

Lique

Hoi Mallemeid.

We hadden van storm en jaco 4 jongen.
Deze zijn nu allmeaal verkocht, en de 3e gaat morgen weg, en de 4e volgende week (omdat hij iets jonger is)
We hebben in totaal dit jaar ongeveer 21 jongen gehad.
Een lekker jaar, wat volgend jaar alleen maar beter wordt.

Je valkjes groeien per dag, en nu is de verhouding erg zoek, maar met 3/4 weken, zijn het mooie mini valkjes hahah.
\

groetjes lique