24 april 2024, 20:37:33

valkje van anita en berry

Gestart door bengel, 26 november 2003, 14:19:13

« vorige - volgende »

bengel

Hoi anita hier ik wil even laten weten dat ik me sinds kort op deze site heb aangemeld. Ik heb zelf een valkje die kuifje heet. En dankzij mijn zus hoorde ik van deze site en dat leek me heel leuk omdat ik zelf ook een valkje heb. Even nu wat over mijn valk vertellen via deze site ben ik er achter gekomen dat hij een mannetje is. Hij is heel tam en houd van knuffelen liefst de hele dag. Hij is een gezellige valk die de hele dag fluit en aandacht vraagt en die krijgt hij ook heeeel veeeeeeel vooral van onze zoon Jan waar kuifje helemaal gek van is. Als hij los is vliegt hij meteen op jan zijn hoofd en komt daar de eerste tijd ook niet meer vanaf. Nu zijn we nog op zoek naar een jong popje die met de hand is groot gebracht zodat wij haar net zo tam kunnen maken als ons kuifje. En we hopen natuurlijk dat het een vriendinnetje van kuifje gaat worden. Nou ik hoop dat ik jullie een beetje op de hoogte heb gebracht als nieuw lid.

       Groetjes Anita :)


Xander

Hoi anita leuk dat je nou ook eindelijk op deze site zit. Welkom en ik hoop dat er veel plezier van zult hebben. En ik hoop dat je gauw nog een jong valkje vind.

   Groetjes je zus Linda :-*

Tara

Hoi Anita,

welkom hier op deze mooie site, hopelijk heb je hier ook zoveel plezier als vele anderen :).

Leuk dat je naar een volgend valkje op zoekt bent, 2 is altijd meer dan 1 ;). Veel succes met het zoeken, en veel plezier hier ;).

Groetjes, Tara