Mijn valkparkiet vind andere valkparkieten niet leuk!

Gestart door jossie, 5 maart 2009, 14:09:10

« vorige - volgende »

jossie

İk heb nu anderhalf jaar een valkparkiet, een wildkleur mannetje. En 7 weken geleden heb ik twee valkparkietjes weggehaald (van toen nog maar 3 weken oud), had verschillende redenen, ben eigelijk sterk tegen de handopfok.
Op het begin was het erg leuk, mijn valkparkiet leerde ze van alles. Maar sinds 4 weken moet die niks van ze hebben, hij bijt ze en jaagt ze weg. De twee kleintjes zitten niet altijd bij Jossie maar wel min een paar uur per dag. Jossie vind het alleen leuk als iemand hem uit de kooi haalt en met hem speelt, dus mensen vindt hij wel harstikke leuk maar soortgenootjes niet, komt dit nog goed?

tante to

wat een vervelende situatie. Ik zou niet goed weten wat je hier mee aan moet.  Heel veel succes ermee. Miranda

marie

da's een moeilijke. Je weet natuurlijk niet wat hij heeft meegemaakt met een andere valkparkiet. Mischien een nare ervaring of zo, ik weet het niet. Je kan wel proberen om hem in een kooi naast de andere te zetten. Maar doe dit niet te lang. Volgens mij moet het dan wel lukken. ;)
!!!Flip!!!

Bello

Schijnt dat je een valkje dan een mensenvalkje is.

Maar gewoon bij de anderen valkjes laten, alleen is ook maar alleen.

Hier hebben we Bello en die is ook een mensenvalkje maar ze zit gewoon bij de anderen.

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel