6 mei 2025, 22:31:00

Dagboek van CoCo

Gestart door Manouk, 6 maart 2009, 18:51:56

« vorige - volgende »

Manouk

19 december 2009, 11:14:16 #60 Last Edit: 19 december 2009, 11:20:48 by Coco88
Hier alvast een voorproefje....
k moet strax aan het werk dus nog even douchen en alles, maar hoop dat ik jullie er alvast een plezier mee kan doen..
Helaas hadden niet al mijn gevleugelde vrienden zin om eruit te komen, dus 2 moeten jullie even missen.. Dior, mijn bleekmaskertje
en Gianni mijn cinnamon ventje..
maar hier de andere 4 van de bende..

heerlijk zo'n kriebeltje, precies dat plekje... oooow lekker

heeeej dan moet je niet stoppen  >:(

heej Gucci,, proef dit lekkere water eens.....

jah, het is inderdaad erg lekker :P

ben ik niet stoer?? en zo lekker breed ook...

en nog even stoer doen om zijn vriendinnetje Donna te versieren......

Gucci is laatst en nog steeds eigenlijk erg in de rui geweest, wat resulteerd in een heel klein dun kuifje..
Bijna al zijn kuifveertjes vielen tegelijk uit om plaats te maken voor nieuwe.. hij ziet er zo schattig uit zo.....

nou tot de volgende foto update moeten jullie het hier even mee doen :D

fijne dag allemaal en tot snel :D

doooooeeiii

Manouk

Heej Sylvia..
neej helaas nog geen gekookte, gebakken of geklutste eieren!! :(
maar wel alvast wat foto's heb ze met photobucket gedaan, maar ze zijn wel groot uitgevallen :S
hoe kan ik ze verkleinen??

Anja

Hoi hoi,

Ik zie helaas maar 1 foto  :'( :'( :'( :'(
Maar wel een mooie foto hoor.

Liefs,

Anja

Kimm

ik zie ook maar 1 foto, maar die eerste is erg mooi hoor  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Manouk

nou het is me gelukt..
de andere foto's plus dat ze kleiner zijn geworden..
Ben ik geweldig of niet..

amazingleeuwtje

Sorry lees nu pas je dagboekje  ;)..

Maaruh je bent geweldig ;) het is je goed gelukt ;D

Gave foto's heerlijke valkjes heb je ;D..

Groetjes Syl

Manouk

dank je..
Ben zelf ook erg blij met mijn bende.. vooral de variatie vind ik erg leuk...
en allemaal zo gek als een deur ( net hun vrouwtje )
gister toch een beetje zorgen gemaakt..
Gaudi moest overgeven 's ochtends..
maar dat is nu allemaal over en ze eet, klimt, speelt weer alsof er niets gebeurd is..
:S ook de poepjes zijn in orde.. Dus wat het geweest was ik zou het niet weten....

Donna zit steeds vaker in het blok nu.. overdag zie ik haar regelmatig in en uit gaan en zit ze er soms een tijdje in..

Het eerste wat ik altijd doe als ik thuis kom is kijken, of als ik wakker word.. gelijk kijken :D:D

het is allemaal wel erg spannend.. :D:D
fijne dag sylvia..... (ben je ook al ingesneeuwd??)

kus

amazingleeuwtje

Misschien is ze gewoon ff misselijk geweest :-\..

Ja het is hier bar en boos nu, echt winter ;D..

Manouk

Sinds vandaag heeft ook Gucci het blok gevonden..
en nu zit Gucci er al de hele tijd in.. koppie naar buiten.. en donna is nu onderweg naar het blok.. Ze wil er ook bij volgens mij :D

Is dit een teken??? :O we hopen het maar...
verder is Gaudi opgeknapt en doet ze weer alles zoals voorheen... gelukkig maar, want ooow wat kan je je zorgen maken...

Creatura

Hey Manouk,

Spannend joh! Ik hoop echt dat ze snel eitjes gaan leggen :D

Ja, kan me voorstellen dat je je zorgen maakte om Gaudi. Het zijn toch eigenlijk je kindjes he. Tenminste, zo voelt het voor mij wel een beetje :)

Sunny was trouwens heel erg leuk ;)

groetjes, Renske

Manouk

Ja het zijn echt je kindjes..
Mijn vriend sliep hier van de week en de nacht ervoor had ik paniek gehad in de kooi..
en van elke vleugelslag die ik dan hoor als de lamp uit is gaat mijn hard sneller slaan en sta ik al bijna naast mijn bedje..
Hij vond het wel vreemd. hij is begaan met mij beestjes en vind ze super, maar dat je er zo mee bezig kan zijn als ik ben.. vond ie maar apart.. ;)

net hebben ze nog even een lekker douche met de plantenspuit gehad.. zo bang als ze er eerst voor waren.. zo geweldig vinden ze het nu..
Zitten er 6 valkjes allemaal naast elkaar vleugeltjes wijd open en maar druppeltjes vangen.. :D geweldig geweldig gezicht vind ik dit..
Misschien ben ik gek, maar misschien herkennen mensen het..
Ik vind het heerlijk om aan mijn valkjes te snuffelen ;) ::)
Ik vind de geur van een valkparkiet gewoon lekker :D:P en ik weet niet of alle valkjes zo ruiken of alleen de mijne..
maar ik hoop dat andere dit ook hebben, anders verklaar ik mijzelf echt GEK!!!!!

kus van de bende van 6 en ook van mij

amazingleeuwtje

Je hoeft jezelf NIET voor GEK te verklaren ;D..

Ik denk dat vele hun huisdier valkje kat hond ect ect lekker vind ruiken..

Blijf jij maar lekker snuffelen in/aan jou valkjes :-*

Marian

Citaat van: Coco88 op 18 december 2009, 23:17:18
nee is niet de bedoeling geweest ;) maar je weet natuurlijk nooit, wou ook bij 1 valkje houden en kijk nu ;)
hahah jaah ik heb hier een valkje die eigenlijk de hele dag bij me wilt zitten en knuffelen..
die is er eigenlijk altijd uit.. de rest gaat in en uit de kooi als ze zin hebben.. meestal zijn ze erin,. daar kiezen ze zelf voor..
ze kunnen eruit en doen dit dan ook.. maar gaan meestal na een tijdje weer terug..

jaah, heb jij ze ook allemaal samen in een voliere?? en ook al donsjes gehad of dat niet??

Ja, hier zitten ze ook met z'n zessen in een kamervolière.
En nee, geen donsjes gehad ... nog niet ... wil dat zooooo graag ... voor één keertje ::)
Maar 't moet ook niet uit de hand gaan lopen :-\, dus ga nog rustig bedenken hoe ik dit het beste aan kan pakken ;)

Mooie foto's heb je geplaatst. Zeker de eerste, wow mooi scherp hoor, en wat een mooie kleuren, prachtig valkje!

Wat grappig hè, wanneer ze zelf teruggaan in de kooi, doet Teddy bij mij ook, en dan gaat z'n vriendinnetje er meestal achteraan :-*

Oh, ja, ze ruiken en voelen weer extra zacht na een badje of douche ;)
En IK ben NIET gek hoor! ;D ;D

Wat spannend om het blok en 't koppeltje in de gaten te houden... heel veel plezier!!

Groetjes, Marian

Always look..

Je bent niet gek hoor...  ::)
Toen mijn Valkje Vito overleden was (het valkje voor Arti) miste ik de geluidjes heel erg en het knuffelen..
En toen ik na een tijd Arti ging halen was het eerse wat ik deed thuis is aan hem ruiken ik had de geur van een valkje zooo gemist!
Maar ook m'n meisje Pukkie ruikt heerlijk! de geur van hun maken me rustig!
(weet alleen niet of hun daar zo blij mee zijn...  :-\ ... als ik verdrietig ben snuif ik ze zowat op...)

xx San

ps:  je hebt hele leuke foto's gemaakt!

Manouk

Jaah het is heel vreemd....

Je moet ze niet opsnuiven..... dat zit niet zo prettig in je neus denk ik ;)
hhaha..
hoe is het met Arti en Levi??
al een beetje rustig geworden of nog steeds schreeuwerig?? en is Levi ook alweer een beetje aan het  vliegen??
hier wel.. al gaat het soms moeilijk.. en ik wil coco niet teveel laten vliegen eindelijk krijgt hij weer een fatsoenlijke staart....
ik lees ook wel her en der over de afgebroken veertjes eruit trekken zodat ze sneller terug groeien, maar dat durf ik niet aan.. :)

kus
manouk en haar bende ;)