2 mei 2025, 20:39:28

Dagboek van CoCo

Gestart door Manouk, 6 maart 2009, 18:51:56

« vorige - volgende »

Larissa

Hoi hoi

Wat leuk dat Bailey nu ook een maatje heeft binnen  ;D
En zo te zien euhhhh lezen zien ze elkaar zo heel rustig aan wel zitten

Hoop dat alles goed gaat tussen die twee
Hoe is het verder met de valkjes en bailey dan ?

Groetjes Larissa

Manouk

Met Bailey boef zoals ik hem altijd noem gaat het erg goed hoor....
Hij is lekker tam aant worden, al blijft het een eigenwijs ding... :P Ook met eten e.d gaat  het allemaal goed.. en nu hij een maatje heeft gekregen is hij ook niet meer zo alleen..

Buiten gaat het ook allemaal zijn gangetje.. Ze zijn allemaal wat rustiger geworden vind ik, Gucci en Chanel zijn nog wel redelijk in de rui.. de rest zit allemaal mooi in de veren..
Gaudi wil hier en daar nog wel eens een veertje plukken, maar ook zij heeft bijna al haar veertjes weer..
Gelukkig maar, want het word toch nu wel echt koud...... :(

En ze zullen voor het eerst sneeuw gaan zien, kijken wat ze hiervan zullen gaan vinden...

@Neline..

Jaah witmaskers zijn ook erg leuk...... :D het maakt ook niet zoveel uit wat er uit komt, als ze elkaar maar lief vinden.. ;)

Liefs
Manouk

Manouk

Goedendag allemaal..

Vandaag zijn de valkjes voor het eerst naar buiten gegaan met sneeuw...
Ze keken niet op of om :S:P

Ik doe wat ik kan om het ze zo prettig mogelijk te maken, maar toch denk ik steeds dat ze het zo koud hebben en dat ze het niet zullen overleven... Ik ververs een paar keer per dag het water en zorg dat ze voldoende eten hebben, met zonnepitjes om lekker warm laagje te krijgen voor de 'echte' winter..

Ook zitten ze 's nachts in het binnenhok... dit is niet verwarmd, maar wel compleet tochtvrij,..

Verder heb ik geen idee wat ik nog zou kunnen doen.....

Liefs
Manouk

Larissa

Hey Coco

Zolang ze tochvrij zitten zouden ze goed buiten kunnen zijn hoor, ik maak me zelf ook zorgen om de aankomende kou van woensdag en donderdag.

Voor de rest doe je alles wat in je macht ligt, ik geef ze buiten elke dag zonnepitten zowel zomer en winter omdat ik gemerkt heb dat dat ze in de zomer er lang niet zoveel van eten als in de aanloop naar de winter
Water ververs ik hier ook vaak op een dag,

Hoest met Bailey en het maatje binnen ?

groetjes Larissa

Manouk

Met Bailey en Ridgey gaat het heel erg goed..
Ze slapen samen op een stok en kroelen regelmatig, ook word er nog wel eens gebekvecht :P maar dat gebeurd in de beste huwelijken ;)

Jah hier krijgen ze in de zomer ook af en toe zonnepitjes, maar meer als lekkernij... dus af en toe krijgen ze dat lekker bij wat sla enzo...
Ze zitten tochtvrij, dus meer kan ik niet doen...
Gaudi is op sommige plekjes nog wel iets kaal onder haar vleugels van het pikken, om haar maak ik me dan ook wel het meeste zorgen..
De rest vind het wel lekker en is nog steeds op en top vrolijk....

liefs

Larissa

Ja dat snap ik dat je je zorgen maakt om Gaudi...hoop dat alles goed komt

Gaaf om te horen dat Bailey en Ridgey het zo gezellig hebben met elkaar....

liefs

:-*

Larissa

Hey Coco

Hoe gaat het er mee ?
Hoe is het met Bailey, sloopt hij nog steeds van alles ?
Laat je wat weten

groetjes Larissa

Manouk

Hoi hoi Larissa...

Hier gaat alles goed hoor... ben een hele tijd niet online geweest... Dit had meerdere redenen, geen slechte hoor ;)

Ben op vakantie geweest en mijn vader met een hele waslijst achtergelaten voor de vogels binnen en buiten :P hij vond het wel leuk.... :D

Helaas heb ik minder nieuws over Gaudi.... Ze is er helaas niet meer :( wat het is geweest, k weet het niet..
Ik vond haar 's ochtends in het binnenhok op de grond....
Ze was nog niet helemaal koud dus ze was nog niet zolang overleden.... :(:(
ik vond het echt heel erg.. ze was de enige die zich nog eens lekker liet kroelen....

Met Bailey gaat het echt heel goed...
Hij word al een beetje een echte macho.. Tikken tegen dingen en stoer fluiten voor zijn meisje...
Hij heeft echt talent, lekker brabbelen en fluiten.....
En slopen kan hij ook nog steeds hoor...
Verder met de dames en heren gaat het allemaal lekker...

Gucci maakt een stuk minder herrie buiten, dus ik denk dat het een beetje pubergedrag is geweest... het is nu lekker rustig..
Wel is Gucci een maffe.. Ze gaan hier altijd het nachthok in 's avonds en die sluit ik dan af..
Als ik hem dan de volgende dag weer open doe, komt hij er als eerste uit, als de rest dan niet snel volgt, gaat meneer ze wel halen, terug het nachthok in en de rest eruit duwen :P

hahahahah

Tot zover even een update van hier ;)

liefs
Manouk

Caroline

Ach, wat verdrietig .... Gaudi.  :'(

Sterkte.  :-*

Rust zacht, lieve Gaudi ....
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Larissa

Hey meid

Sterkte met het verlies van Gaudi,gelukkig doet de rest het wel goed

groetjes Larissa :-*

max_xena

was CoCo dan al tam toen je hem kocht ??
wwe hebben sins vandaag ook een nieuw valkje wand onze voorige is weg gevlogen  :'(

we weten ook niet zo goed hoe we deze moeten tam krijgen wand de voorige was al tam

groetjes xena en onze max ( valkje  ;) )

*Manon*

Heej Manouk,

Sterkte met het verlies van Gaudi  :'(

rust zacht Gaudi  :-*

Liefs Manon

Manouk

dank allemaal voor de lieve reacties..
ze was nog een beetje geplukt op een aantal plekken, dus ik ben bang dat de kou haar toch teveel is geworden, hoewel ze het in eerste instantie heel goed deed...

Met de birdy's binnen gaat het ook goed.... Bailey laat steeds meer van zich horen en fluit soms hele concerten, soms wat hard, majah hij moet ook zijn stembanden testen denk ik dan maar ;)

verder is het echt een lief ding...

@max-xena

Coco was mijn eerste valkje en helaas is die er niet meer..
Coco kwam uit een dierenwinkel en was niet tam, hij is wel erg tam geworden.. Ik kon ermee doen wat ik wou en hij volgde mij overal.. Wou alleen niet gekriebeld worden,

Jammer dat je vorige valkje is weggevlogen.. en gefeliciteerd met Max...

Je kan het beste het stappenplan volgen dat hier op de site staat, veel tijd en energie erin steken en dan komt het vast goed...

Hoe oud is Max en waar komt hij vandaan uit een dierenwinkel of bij een kweker vandaan??

liefs
Manouk

ManjaV

Hoi Manouk,

Ik lees nu voor het eerst je boekje, hij stond ineens bovenaan :D En heb gelezen hoe je Coco voor het eerst bij je had, dat hij op je hand kwam zitten, dat hij zo mooi was...

En heb al je pagina's gelezen en zag uiteindelijk dat Coco er niet meer is  :'( Wat is er met hem gebeurd? Dat zag ik nergens staan of ik moet erover heen hebben gelezen.

Wat erg dat je Gaudi bent verloren  :'( Heel veel sterkte meid!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Manouk

Hoi Manja..

Leuk dat je even komt binnenwaaien ;)
Ik heb het zelf ook even terug gelezen, maar hier in me boekje staat inderdaad niet dat coco er niet meer is......
Hij heeft wel een aparte post gekregen bij memoriam, maar hier heb ik er dus niets over ingezet :$

Wat het met hem is geweest weet ik niet, hij zat op een dag onderin de kooi en was wat afgevallen..
Ik weet nog dat ik hem in een ander kooitje heb gezet en hem zelf wat pap gegeven om hem te laten opknappen..
Hij werd weer wat beter en het leek goed te komen..
Tot ik van mijn werk terug kwam en mijn vader vertelde dat hij toch was overleden...

Was echt erg verdrietig..
Het was mijn eerste valkje en ja dat blijft toch speciaal.....
hij was echt mijn maatje.. ;)

Nu ben je een beetje op de hoogte, hoop dat je vaker komt binnenvallen ;)

liefs
Manouk