20 juli 2025, 14:18:52

♥ Randy's Diary 2009 ♥

Gestart door Randy, 4 maart 2009, 19:32:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Aaaaaarch.... ??? ???

Hoi Randy ....ach arme Buya , wat erg natuurlijk dat ze een tumor had, sterkte nog met het verlies, ik vind het zo erg en je kan het niet verhinderen he! Gelukkig weet je wel waaraan ze is heen gegaan, ocharm , lieve meid....gelukkig is het nies besmettelijks als dat een troost kan zijn he! Veel geluk en met de geelwangetjes die broeden, ik hoop dat ze uitkomen bij jou! Grtjs Ann

Rianne

Gelukkig niks besmettelijks maar evengoed onwijs balen natuurlijk. Maar het zal wel een opluchting zijn geweest dat je hier echt niks aan had kunnen doen.

Saar

Gelukkig is het niets besmettelijks.. Maar het blijft natuurlijk wel erg dat ze aan een tumor is gestorven :(
Sterkte ermee :-*
Groetjes Saar :-*

Raymond

ik heb je al via de email gesproken. maar bij deze nogmaals 'gecondoleerd'met het verlies van je geelwang.

Zoals de andere ook al zeggen, gelukkig niets besmettelijk! dat is toch ook wel belangrijk om te weten.

Sterkte en succes met de andere koppels!

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Randy

@ caroline
ja inderdaad blij dat ik weet was het is, maar nog beter dat het niet besmettelijk was.... dat scheelt me een hoop zorgen!

ja ik ga mezelf automatisch verwijten maken, en nu hoeft dat gelukkig niet!   thanx ;D

@ anke
ik heb me plannen omgegooit :-[
bob en annie vinden elkaar niet leuk,,, neo en neyara niet :'(
nu zit bob met neyara en neo met annie......komen ook super leuke geelwangen uit, met voor mij intressante splits ;)

@yvon
inderdaad zielig.....maar ze merkt er nu niets meer van gelukkig! lijden is erger....
yvon we kunnen elkaar de hand schudden, mijn geelwangen doen ook geen R**T  :-\
misschien moet ik een tv neerzetten met leuke filmpjes erop ;)

@ann
thanx voor je berichtje!
ik laat het jullie weten als ik weer nieuws heb;)

@ Rianne
ja inderdaad enorme opluchting, voel me ook niet meer schuldig nu, en de rest loopt geen gevaar gelukkig!
ellen en jordi waren hier gister,, ze hebben hun nieuwe valkjes opgehaald......pino heet hij :P en volgens mij vonden ze hem erg leuk ;D

@saar
thanx voor je berichtje 8)

@raymond
zo last but not least :P
thanx man! maar komt wel weer goed,, ik HOOP geelwangen te krijgen dit jaar, en hou er zelf dan ook 2! nieuw koppel vormen :P

**UPDATE**

alle witasker opaline jongen zijn gister opgehaald, en hebben allemaal een goed huisje gekregen, dus ben daar erg blij mee 8)
1 jong zit nog in de buitenvoliere met zijn ouders, maar die moet even wachten tot gerdy weer ruimte in haar voliere heeft ;)

en aangezien bob  en annie niet klikte,, en neo en neyara niet.....heb ik  besloten om ze om te wisselen!
dus nu zit bob met neyara,,, en annie met neo..... KUNNEN :P ook erg leuke jongen uit komen met leuke splits!
ivm allebij fallow, is dit ook wel beter!

buiten in de voliere zitten 6 geparelde jongen en 2 wildkleur,,, binnen 2 gepareld! en aantal zijn gereserveerd maar sommige ook nog niet!
maar ze zijn pas 4 weken dus komt wel goed :P

8)greeeetz
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Raymond

Randy,

Succes met de switch van koppels. Nu maar hopen dat zij elkaar wel leuk vinden :)

De natuur moet nog wel haar werk doen!

Anke

Hoi Randy,
Vertel eens welke jongen verwacht je nu dan bij de gewisselde koppels?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Raymond

Hey Randy,

Hoe gaat het inmiddels met de switch. Zien ze elkaar al een beetje zitten of zijn er zelfs al eitjes gekomen?

Ben benieuwd hoe het allemaal verloopt inmiddels!

*Manon*

Hoi Randy,

Sterkte nog met het overlijden van Buya.. jemig!

Spannend dat je twee koppels geruild hebt met elkaar... benieuwd wat er uit komt en hoe ze het vinden met hun nieuwe partners!
Succes in ieder geval  ;D

Groetjes Manon

Kimm

jeetje wat een verdrietige zaak hier zeg. eerst met dat donsje en nu met buya :'(  :'(

ik wens je heel veel sterkte.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Randy

hallo iedereen

sorry voor mijn uber late reactie :-[ SHAME ON ME ;D
MAAR de wissel is weer ongedaan gemaakt..... :-\

Neyara me cinnamon fallow geelwang pop is ziek.....
daar ben ik heel druk mee bezig geweest.....ontlasting opsturen, naar dierenarts geweest  enz..... Want ze had super last van diaree........ er is uitgekomen dat ze het aan haar nieren heeft....nu een 10 daagse antibiotica kuur...mocht dat niet helpen dan is het chronisch (wat ze wel denken bij de dierenarts :( )   dus dan is het over en uit wat het kweken betreft met haar.....en dan moet de toekomst maar uitwijzen wat we gaan doen met Neyara.....hier BAAAL ik dus super erg van, het heeft TOTAAL niks met Buya te maken, dit is gewoon een geval opzich.......!

Annie zit dus met Bob en Neo in een kweekkooi,,,,, en tot nog toe nog steeds geen eitjes, jongen uberhaupt geen intresse in het blok :-X dus krijg er een hard hoofd in......

Verder had ik de laatste tijd 6 geparelde, 2 wildkleur, en 2 cinnamon geparelde jongen,,,,,,geen fotos van deze jongen neergezet :-[ MAAR inmiddels zijn alle jongen gereserveerd enz...verder zal ik kijken of ik binnekort nog tijd heb om wel wat fotos van ze te plaatsen!

Groetjes Randy

Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Saar

He wat balen joh dat Neyara ziek is :(
Hopelijk kan ze nog een mooi leventje lijden, ook al zal die waarschijnlijk korter zijn :(
Sterkte :-*

Caroline

Jeetje, je hebt wel pech met je geelwangmeisjes.  :-\

Heel erg veel sterkte.

Ondanks dat toch een heel erg fijn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hoi Randy,

had ik het toch goed geraden, wel helaas, zeker als het chronisch is. Daar kunnen ze toch evengoed wel mee leven? Staat mij iets van bij dat Valerie ook een valkje heeft met nierklachten, deze mag in elk geval geen eivoer meer hebben.
In ieder geval veel succes ermee :) En fijn dat je jongen gereserveerd zijn, is toch weer een zorg minder.

Anke

Hoi Randy,
Ach arm Neyara :(
Hopelijk kunnen medicijnen helpen.
Fijn dat de jongen gereserveerd zijn :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes