19 juli 2025, 16:02:42

♥ Randy's Diary 2009 ♥

Gestart door Randy, 4 maart 2009, 19:32:41

« vorige - volgende »

Rianne

He gadver, wat sneu van het jong zeg. Ik weet niet of ik het zelf gedurft had, knap hoor.
Mag ik weten welk jong er bij mij in de buurt gaat wonen? Ben nieuwsgierig ;D

*Yvon

Hoi hoi

Zo tezien komt het helemaal goed met tammaken.  ;D
Ik vind het ook heel goed van je dat je het donsje uit z'n lijden hebt gehaald.  ;)
Niet leuk om te doen  :-\ ,maar voor een goed doel moet je dan maar denken.
Gelukkig heb ik een man die het ook kan.

Groetjesssss en tot volgende week dan maar weer.  :D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Randy, wat fijn dat het zo goed gaat met de donsjes nu, balen dat aangevreten donsje , heel goed gedaan van je om het daar weg te helen hoor! Wat moet dat lieve donsje afgezien hebben, maar gelukkig dat jij er was!
Ik vind je minivalkjes prachtig om te zien, grtjs Ann

Raymond

Aah bah wat een sneu nieuws. Maar wel dapper om het zo te doen. Soms is het beter uiteindelijk.

De jonge zien er allemaal mooi uit. Ze doen me allemaal aan onze Snowy denken, alleen dan wat donkerder grijs.

Nu maar hopen dat er straks nog mooie bonte tussen zitten :)

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Dierenfreackske

Jaaaaaaa, leuk , ik hoop dat de rest het goed doet ook, veel succes met de andere jongen, grtjs Ann

Randy

@ Anke: Thanx voor je reactie ;D
en lilo en nani zijn nu weer in buitenvoliere, want ze gingen nestblok in en uit een paar dagen 8).... bob en annie hebben alles gezien dus nu MOET het gewoon lukken  ::) :-X

@ Caroline:thanx voor je reactie  8)
met de rest van de donsjes gaat het tot nog toe super goed, heb er binnen 4 en buiten nu ook  ;D 8)

@ Rianne:thanx voor je reactie hea ;)
ze wilden een mannetje,, en aangezien ik 3 precies dezelfde heb maakte het hun niets uit :P
dus 1 van de 3 mannen gaat daar naaartoe, welke weet ik dus niet ::) kan ze alleen uit elkaar halen door de ringnummers ;D

@ Yvon: ook jij bedankt voor je reactie :P
ik ben er nu tussendoor,goed hea?? ;)
geen hele week  :P
tam maken, gaat inderdaad wel goed.....alleen nu beginnen ze te vliegen, en dan worden het van die losgeslagen figuren ;D ::)

@ Ann: Thanx ;D k vind ze ook mooi :P ;)
en met de rest gaat het nog steeds goed....dus heb goede hoop 8)

@ Raymond: Thanx ;)  ,, ja in dit nestje zitten dus 3 donkere geparelde en 1 lichte :P
ik hoop het ook  ;D ;D

@ iedereen:   ;D ::),,  het was inderdaad een vreselijk gezicht, de details zal ik niet allemaal vertellen, worden we niet vrolijk van s'ochtends vroeg  :P :P

maarre omdat het donsje nog leefde en totaal werd genegeert door de ouders, en gekeken naar ze verwondingen, leek dit me echt het beste....
ik vind zoiets heel erg om te doen,,en doe het liever niet...maargoedt wat MOET dat MOET dan maar :-\

met de rest van de donsjes gaat het super goed......
alleen buiten heb ik dus straks in totaal 6 jongen en binnen ook...en onderling schelen ze best wel veel per nest... dus zit eraan te denken de wat oudere in 1 nest te plaatsen en de kleinere in 1 nest zodat ze gelijke kansen hebben :)

ook geef ik het trio buiten meer jongen, want het onervaren binnen heeft er ook 6,, word anders zwaar werk voor hun!
dus trio krijgt 7 jongen, en binnen 5....wat eerlijker verdeeld ;D

Groetjes Randy 8)

Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anke

Hoi Randy,
Fijn dat het goed gaat bij jou :)
Go Bob en Annie go go go ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi, haa ja, dat is een goed idee Randy, hihi!
Heb je een triokoppel dan? Ik ook , denk ik! Grtjs Ann

Raymond

Hey Randy,

Hoe staat het er inmiddels voor met je valkjes? Zijn ze al helemaal in de veren of heb je alweer nieuwe ;).
Je zou namelijk toch ook nog geelwangen kweken e.d.?

Gr. Raymond

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Randy

Citaat van: Anke op 30 april 2009, 11:11:18
Hoi Randy,
Fijn dat het goed gaat bij jou :)
Go Bob en Annie go go go ;D
Groetjes Anke

hej anke 8)

nu moet je nog even een ''CHEER'' bedenken en uitvoeren met die pompom dingen,, wie weet helpt het ;D whaha ;)

Citaat van: Dierenfreackske op 30 april 2009, 11:23:25
Hoi hoi, haa ja, dat is een goed idee Randy, hihi!
Heb je een triokoppel dan? Ik ook , denk ik! Grtjs Ann

Hej ann 8)

ach jaah affentoe heb ik van die buien ;D
ik heb inderdaad 1 trio waarvan ik dacht dat ze uit elkaar waren, maar neuhoor het is toch een trio gebleven 8) :P

Citaat van: Raymond op  3 mei 2009, 15:29:24
Hey Randy,

Hoe staat het er inmiddels voor met je valkjes? Zijn ze al helemaal in de veren of heb je alweer nieuwe ;).
Je zou namelijk toch ook nog geelwangen kweken e.d.?

Gr. Raymond

Hey raymond 8)

alles gaat nog goed hier ;D
ik heb je een email gestuurd 8)

Groetjes randy :P
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Dierenfreackske

Hoi Randy, hihi, wat zijn valkjes soms rare vogeltjes he! Grtjs Ann :P :P

Randy

hallo iedereeen.....

ik had gehooopt dit nooit (of in ieder geval,, voorlopig nog niet) hoeven te schrijven hier...... :-\

MAAR sinds gister zag ik buya mijn geelwang pop op de grond van de buitenvoliere zitten :-\ en ze zat beetje bol.... dus ik dacht al dat is niet goed,,

dus ik dacht nou dan kijk ik het heeel even aan, ga ik morgen (dus vandaag) anti parasiet halen en haar appart zetten....

maar het heeft niet zo mogen zijn, ik kwam net thuis en deed de schokkende ontdekking :-X...buya lag dood op de grond van de voliere :'(......ze was nog niet zo lang dood, dus ik ben net TE laat...... :'(

Baco haar mannetje, zat naast haar op de grond...afscheid te nemen!

hij zal haar heel erg missen, net als ik dat nu al doe...ik BAAAAAL hier heeel erg van :'( :'(
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anke

Hoi Randy,
Ach wat verdrietig dat Buya is overleden :'( :'(
Heel veel sterkte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Hoi Randy,

wat onwijs balen joh... Maar je had waarschijnlijk niet veel meer kunnen doen als je haar gisteren naar binnen had gehaald. Valkjes laten, net als veel dieren, op het laatste moment pas zien dat ze echt ziek zijn.
Laat je nog sectie verrichten?

Randy

hej anke,,,,

thanx voor je bericht,,... ik BAAAAL ook egt giga erg....

hej riannen....

jaah echt ik weet nu, wat een brok in je keel is :-\
ik WEET dat het niet mijn schuld is, maar voel me toch beetje dom dat dit is gebeurt........

ik wil wel sectie laten verrichten.... en heb haar nu in keukenpapier gewikkeld en in een plastic tas,ze ligt buiten in leegstaand konijnenhok......mag van me moeder niet in de koelkast....vind ze heeeeeeel vies  :-\

maar ik moet morgen ochtend even contact opnemen met dr feld......maar ik zit normaal nooit zo op me centen heb alles over voor me dieren...maar ik ben nu blut....wie weet hoe dat werkt?? moet je vooraf of achteraf als de uitslag bekend is betalen :-[
Wanna see my Diary??
CLICK HERE