18 juli 2025, 17:30:22

Arie geeft slijm?? over???

Gestart door BaUkJe, 28 februari 2009, 09:40:54

« vorige - volgende »

BaUkJe

28 februari 2009, 09:40:54 Last Edit: 28 februari 2009, 09:47:16 by BaUkJe
Wat kan dit zijn???? Zie het nu net pas... Hij is aan het braken en er kwam net slijmerig (waterig) spul uit zijn mondje!!! En hij zit maar met zijn snaveltje te bewegen!!! Wat kan ik doen????

Hij is maar aan het braken.. maar totnutoe komt er niks meer uit... maar schud wel met zijn hoofdje erbij...

BaUkJe

Zo ziet zijn krop eruit!!! Vaag!!! Hij is nog steeds aan het braken!! Ik hoop niet dat ie na me werk dood in de kooi ligt!! Ik moet van 12-19 werken! :(

Rianne

Ik zou even een DA raadplegen voor je naar je werk gaat. Stinkt hij ook erg uit zijn snaveltje?
Op de foto zie ik niks bijzonders iig.

BaUkJe

28 februari 2009, 10:07:00 #3 Last Edit: 28 februari 2009, 10:14:41 by BaUkJe
Citaat van: Rianne op 28 februari 2009, 10:04:32
Ik zou even een DA raadplegen voor je naar je werk gaat. Stinkt hij ook erg uit zijn snaveltje?
Op de foto zie ik niks bijzonders iig.

Zijn krop ook niet? Dat het zo ingedeukt is?

Hij heeft weer geelig slijm eruit gekotst om het zo maar te noemen... maar hij had hiervoor net gedronken en ik heb altijd wat gele druppeltjes erbij dus misschien is het het water? Iets te veel druppels erin? Heb het water gelijk weggegooid, gister is het ververst raar hoor... nu heeft hij gewoon water...

Hij is alweer met zijn speeltje aan het worstelen! Dus misschien is het nu over? Ook gaat ie net weer op zijn schommel... dus ik denk dat er iets dwars heeft gezeten? Ik hou hem nog mooi ff 1,5 uur in de gaten... en dan moet ik toch echt naar me werk!

Rianne

Oh dat, volgens mij is dat net hoe z'n veren zitten. Anders even voelen of het hard aanvoelt. Eet hij wel gewoon?

BaUkJe

Citaat van: Rianne op 28 februari 2009, 10:13:12
Oh dat, volgens mij is dat net hoe z'n veren zitten. Anders even voelen of het hard aanvoelt. Eet hij wel gewoon?

Ik kan hem niet aanraken... hij is alleen tam dat ie bij je komt zitten voor de rest mogen we hem niet kroelen of aanraken of aan hem voelen/aaien. Ik heb hem (nog) niet zien eten... Maar hij is nu alweer wat vrolijker! Gelukkig!!!

Kimm

hoi baukje,

he wat vervelend meid. als het wel doorgaat met braken dan inderdaad even een da bellen.
ik hoop gewoon dat dit eenmalig was. misschien zat hem iets dwars.
sterkte,

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

BaUkJe

Hij zit zich nu inmiddels lekker uitgebreid te wassen... niet meer zien braken! Dus ik denk en hoop dat het 1malig was!!!! Ik schrok wel ff... Maar houd hem nog streng in de gaten voordat ik moet werken! Ohja.. Bedankt voor jullie reacties!!!

BaUkJe

Arie heeft nu helemaal geen last meer van overgeven, blij toe!
Hij heeft alweer lekker voor me gevloten en zit lekker te schommelen! Dit boekje kan op slot! Gr Baukje