9 mei 2025, 01:19:24

papier etend valkje

Gestart door coco, 5 februari 2009, 15:38:47

« vorige - volgende »

coco

hallo, is het normaal dat mijn valkje zoveel papier eet?
Ik heb een krantenwinkel en als ik de krant lees bijt hij rondom randjes aan mijn krant. Als mijn brood op tafel ligt bijt hij in 1 sec een gat in de zak. Ik mag niets van papier op mijn tafel laten liggen of er zijn hele stukken uit, zelfs mijn geld moet ik goed wegsteken. Hij eet het wel op want ik vind niets van papier terug. Is dit normaal?
Groetjes Karina

Sanna

Hoi Karina,

Valkjes houden nou eenmaal van slopen. Post en rekeningen die ik heel wil houden moet ik ook buiten bereik van de valkjes leggen. Maar je moet oppassen met kranten hoor. Daar zit drukinkt op en dat is niet goed voor je valkje, kranten bij hem weghouden dus. Voor de rest kan het weinig kwaad, is meer vervelend voor jezelf ;).

Groetjes, Sanna

Hermien

Behang is hier zeer geliefd, maar ze eten het niet op! Ze strooien het momenteel gewoon lekker door de kamer.... >:(

krimhilde

Hier is de vloei gelieft bij punky  ;D
zodra ik een shagie wil draaien heeft hij een gat in het vloeitje als ik niet oppas  ::) ::)

Groetjes van Krimhilde

Jolandaa

Bij ons is het behang ook zeer geliefd, ze doen er dan ook alles aan om er bij te kunnen komen soms in de vreemste houdingen ;)

R0

Haha, weet ik alles van, als ik de gids op tafel heb dan houdt er niks meer van over, dan kun je vegen, en dan suffen ze en doen ze net of niks hebben gezien:P

heb 4 valkjes :)