Valkje Jefke heeft problemen met zijn stoelgang

Gestart door rabaman, 24 februari 2009, 09:49:25

« vorige - volgende »

rabaman

Het gaat heel goed met haar, ze is heel levendig. en ze begint stilletjes in gewicht toe te nemen.
We hebben echter de bodem uit haar kooi gehaald, en ze denkt nu niet meer aan broeden. Als we de bodem terug zetten, kruipt ze opnieuw in haar hoekje en wil ze opnieuw broeden.  :o :o :o

We gaan eens een paar dagen aanzien, en dan de bodem terug zetten, misschien is dan haar broedgedrag over.

Kimm

Hoi,

ik ben erg blij voor jullie dat het goed gaat met haar. lekker hoor!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

rabaman

Hoi

Het gaat inderdaad een heel stuk beter met Jefke, we zitten alleen met één probleem.

Op dit moment hebben we jefke zijn bak onderaan de kooi weggenomen staat het ijzergestel van de kooi op de tafel met een handdoek eronder. Vorige week hebben we de bak terug proberen te zetten en ze ging dadelijk terug op de bodem in een hoekje zitten, net zoals op het moment dat ze eitjes ging leggen.

Hoe zouden we dit kunnen oplossen.

mvg Katja


Kimm

hoi,

ik zou eerlijk  gezegt niet weten wat nu handig is. kan zij voorlopig nog zonder het onderstel? want dan zou je nog even kunnen wachten om het er weer neer te zetten. het is maar een idee, want ik weet nu niet wat slim is om te doen.
ik hoop dat je nog wat advies krijgt hier.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010