28 april 2024, 06:46:51

Kiwi + Looney(rip) + Coconut foto-topic

Gestart door S. van Klink, 22 februari 2009, 13:54:12

« vorige - volgende »

Kimm

ja ik vind het voordeel hiervan, dat als de zon schijnt zomers, dat je dan niet gelijk de gordijnen dicht hoeft te doen en voor de valkjes vond ik het ook ideaal.
misschien zijn rolgordijnen iets voor je. daar heb je ook leuke soorten in tegenwoordig. laat ook lekker wat licht door en je hoeft ze niet helemaal dicht te doen als de valkjes los zijn :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

S. van Klink

Hehehehe ja wat dat betreft ben ik qua interieur van m'n huis een beetje een zeur...  :P
Rolgordijn zal absoluut niet staan onder paars velours gordijnen namelijk... denk dat er heel erg weinig zal staan onder paars velours...
Die dingen was ik voorlopig ook niet van plan weg te halen, hangen er nog maar een jaar ook ofzo... Ach misschien ooit een keer een stukje vitrage ofzo...

Kimm

geeft niks hoor, het is jouw interieur.
nou wie weet wat je nog tegenkomt wat je voor de ramen kan gaan doen.
we horen het wel als het zover is ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

aad

Eej Sjaak

Wou even laten weten dat het hier wel redelijk gaat  :)
En ik moet zeggen .het wordt een echte vent al  :D
Gewoon laten vliegen heb ik ook altijd gedaan.. na één keer de ramen weten ze het wel  ;D ;D

Groetjes Aad

S. van Klink

Zoooo, ff wat stof afblazen van m'n eigen topic, nou ja, het topic van Kiwi en Looney dan he...
Zoals de bedoeling is er weinig spannends gebeurt, ze leven allebij nog en zijn ook nog steeds allebij gezond... Wat ook nog steeds onveranderd is, is dat ze nog steeds regelmatig met elkaar aan het ruzieën zijn, maaaar het gebeurt ook steeds vaker dat ze gezellig vlak naast elkaar zitten te slapen, ofwel, gaat nog steeds helemaal super hier.
Om het topic maar een beetje in ere te houden, hier dus nog een paar verse foto's!!














Caroline

Hey, wat een mooie foto's!!!!  :D

En wat heeft Looney een mooi geel koppetje gekregen.  :-*

Een heel fijn weekend.  8)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

S. van Klink

Zooo ff een stofzuiger en stoflap over m'n topic heen...
Onder het mom van geen nieuws is goed nieuws, heb ik dus eigenlijk helemaal geen nieuws aangezien het nog steeds helemaal goed gaat hier...
Het zijn en blijven natuurlijk 2 mannetjes, dus ja, af en toe een beetje knokken, dat hoort er bij... Maaaaar over het algemeen zijn ze wel lief tegen elkaar en ze worden ook steeds liever voor elkaar.... Zo betrapten we ze van de week dat ze elkaar zaten te kroelen!!  :o
Kiwi is nog steeds redelijk voorzichtig en (redelijk onnatuurlijk) niet echt nieuwsgierig, papier slopen vind die daar in tegen wel weer helemaal geweldig (zou echt raar zijn als dat niet zo zou zijn...)...
Looney daar in tegen is heeeerlijk lomp met zo ongeveer alles, vliegen kan die maar op 1 snelheid en dat is volgas, landen doet die dus regelmatig op dezelfde manier, niet echt zachtzinnig dus...
Maar dit is niet voor niets een foto topic, dus daar zijn ze weer hoor:

Looney voor het raam (die dingen snapt die trouwens nog steeds niet helemaal, zelfs niet als de gordijnen dicht zijn  ???  :P)




Kiwi en Looney saampjes op het kussentje voor het raam:




Alleen Kiwi op de vensterbank:
(Is niet te zien, maar Looney zit dus achter het gordijn...)


Looney toch maar weer op het kussentje:


Kiwi op m'n arm:


En Looney op m'n arm:


Nu was ik dus vandaag ook bezig met de kooi schoon te maken, heb je net een verse lading houtsnippers in de onderbak gegooid en mag je 1 keer raden wie er meteen in gaan staan, nog voor die bak weer in de kooi hangt....

Kimm

hoi,

fijn dat het goed gaat allemaal  :D
leuke foto's ook hoor!

ik herken het van de kooi verschonen. dan zitten een paar valkjes van mij ook gelijk op de schone snippers ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Leuk om weer wat van je te lezen! Mannen onder elkaar zijn echte donderstenen hoor. Hier is dat precies zo. En wat dat kroelen betreft: Wijlen Gabber en Goofy begonnen daar pas na ruim anderhalf jaar mee. En heb je mijn 'knokverhaal' van eergisteren nog niet gelezen? Maar zolang het gewoon af en toe bij een 'gewone' vechtpartij blijft (zonder lichamelijk geweld en bloed...) laat ik ze maar lekker in hun 'valkjessop' gaarkoken, hoor.

Geniet maar lekker van je ventjes, ze zijn prachtig!

                              ;D  ;D  ;D  ;D

S. van Klink

Dank jullie wel ;)
Het blijft inderdaad alleen bij een beetje ruziën hoor, heb nog geen bloed of wat gezien... zijn af en toe wel heel gemeen tegen elkaar, maar andere momenten super lief, ze blijven elkaar wat dat betreft ook steeds opzoeken ook...

marie

Laat ze maar doen ;) Echt mooie valkjes!
!!!Flip!!!

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

S. van Klink

Beetje late reactie, maar dank je wel nog Kimm  ;)

Caroline



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!



Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.