23 april 2024, 20:04:20

Kiwi + Looney(rip) + Coconut foto-topic

Gestart door S. van Klink, 22 februari 2009, 13:54:12

« vorige - volgende »

Caroline

Leuke foto's hoor!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

S. van Klink

Is alweer ff geleden, maar we leven nog hoor en zijn dus ook weer een paar foto's gemaakt!!




















synchroon knuffelen?


nog 1 speciaal voor Aad  ;)

S. van Klink

En natuuurlijk terwijl ik bezig was met foto's up te loaden, vond Looney het nodig om hun sepia/mineraal blok te slopen... ofwel het stuk sepia uit het mineraal blok te slopen... het effect, sepia op de grond en daar maar verder met slopen  :P



Anke

Hoi,
Leuke foto's ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Hoi Sjaak

Ik zie idd dat meneer steeds geler aan het worden is  :)
Klooney van Luuk  !! :)

Groetjes aad

S. van Klink

Is zeker wel leuk ook om de foto's van een paar maanden geleden te vergelijken met nu... je ziet best wel een aantal verschillen... maar overeenkomsten natuurlijk ook (zoals bv dat rare blauwe puntje aan 1 van z'n staartveren  :P)
Als die z'n uiteindelijke "kleurenschema" heeft zal ik wel een soort foto reportage maken...
@ Anke: dank je wel  ;)
Is alleen best lastig zat om van Kiwi foto's te maken... die kan namelijk echt geen 2 seconden stil zitten behalve als hij slaapt dan...  :P Maar om daar nou alleen maar foto's van te maken...  :P

Caroline

Fijn dat het goed gaat met beide valkjes .... leuke foto's heb je gemaakt hoor!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

S. van Klink

Zoo nog weer een paar foto's gevonden op de telefoons.. kunnen hier ook wel bij...
Met z'n tweetjes:


poetsende Looney:


Kiwi achter tralies:


En ehm Aad, weet je zeker dat er niet iets van vleermuizenbloed in Luuk en/of Lucky zat? Looney vind het namelijk leuk om ondersteboven te hangen....  :P

Kimm

mooie leuke foto's  :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

S. van Klink

(beetje late reactie) Dank je wel Kimm  ;)
Het word een beetje eentonig, maar het gaat nog steeds helemaal goed hier met de valkjes...
De ene dag zijn ze drukker dan de andere dag en soms, heeeeel soms hebben ze van die dagen dat ze echt rustig zijn (gelukkig niet zo vaak)
Looney doet ondertussen ook dus lekker melodietjes fluiten en zo af en toe doet die ook Kiwi toezingen...
Het zijn allebij echte knuffelkippen, Looney helemaal. Als je een vinger in de kooi steekt weet Looney niet hoe snel die daar bij moet zijn  :P En ja natuurlijk als ze los vliegen willen ze voornamelijk bij je zitten en gekuffeld worden...
Heb het al eerder vermeld (geloof ik) maar Looney is wel avontuurlijker dan Kiwi. Kiwi gaat niet zo snel zomaar ergens zitten, Looney wel, denkt die dat die een mooi plekje ziet om te zitten of te hangen gaat die er ook zitten of hangen, geeft soms erg comische effecten....
Maar goed, ik vind dat ik wel weer genoeg heb zitten tikken hier, tijd weer voor een aantal foto's...
Have fun!!
















helaas niet helemaal scherp, maar wel leuk










Looney is Kiwi aan het toezingen:

aad

Begint al een echte "Luuk" te worden ! :)
Heb helaas niks meer vernomen van de echte Luuk  :-\

Groetjes Aad

S. van Klink

Ach het is een schatje... alleen stik jaloers :P
Is zeker erg jammer dat je nooit meer wat van hem vernomen heb hoor. Maar we blijven hopen dat die nog leeft en dat er iemand contact met je op gaat nemen dat die gevonden is ;)

S. van Klink

Zooo weer tijd voor een mini update!! Hoewel er eigenlijk niets te melden is... Gaat nog steeds goed met m'n valkjes... Ze leven nog steeds, ze doen nog steeds elkaar vervelen, zoeken elkaar (buiten de kooi) nog steeds op... het enige wat veranderd is, is dat ze toch wel wat meer aan het slopen gaan... maar zolang ze het bij de stokken in de kooi houden, is dat niet zo erg...
Van de vele foto's die regelmatig gemaakt worden, hier weer een paar van de leukste:


Looney:


Kiwi:


Looney:


Kiwi:


Looney:


Kiwi en Looney:


Meeste foto's zijn dus inderdaad wel van de beestjes in de kooi eigenlijk om verschillende redenen wat weer 1 soort oorzaak heeft...
Als de vogeltjes los zijn, zijn de gordijnen dicht en als de gordijnen dicht zijn, is het best donker in huis.. iig zo donker dat de camera de flitser nodig heeft (zelfs met alle lichten aan) en ja aangezien ik geen ringflitser heb oid worden de valkjes wel heel licht op foto's, Kiwi helemaal... De meeste foto's die ik dan probeer te maken kunnen dus eigenlijk ook bijna allemaal meteen verwijderd worden...
En de "oorzaak" is eigenlijk Looney... natuurlijk is het altijd veiliger om de gordijnen dicht te doen als de vogels uit de kooi zijn, maar Kiwi snapt ondertussen wel dat die niet door ramen heen kan vliegen, Looney niet...
Die heb ik  als eens voor een raam neer gezet en dat beest probeerde er echt constant doorheen te lopen, wat natuurlijk niet lukt... Looney begon dus ook half te spacen omdat hij het gewoon niet snapte... Dus maar weer voor het raam weggehaald en gordijnen weer dicht getrokken... We proberen het natuurlijk nog wel weer een paar keer, maar of die het ooit gaat leren...

Kimm

hoi,

leuke update hoor! en mooie foto's. fijn dat het allemaal goed gaat met je valkjes.
tja gordijnen, daarom heb ik gekozen voor houten jalouzieen, dan heb je het niet gelijk donker in huis. misschien ook een idee voor jou?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

S. van Klink

Hmm ja zou een optie kunnen zijn, alleen is dat nou niet echt mijn smaak... Moet nog even een keer wat proberen te bedenken hiervoor... maar toch bedankt voor de suggestie  ;)