24 april 2024, 20:38:31

Kiwi + Looney(rip) + Coconut foto-topic

Gestart door S. van Klink, 22 februari 2009, 13:54:12

« vorige - volgende »

S. van Klink

22 februari 2009, 13:54:12 Last Edit: 15 augustus 2011, 19:44:22 by S. van Klink
Speciaal voor Aad een foto topic van Kiwi en Looney  ;) :P
Mezelf kennende zal het regelmatig gebeuren dat ik zelf m'n eigen topic vergeet en denk ook niet dat jullie hoeven te verwachten dat dit topic dagelijks bijgewerkt word, maar is iig wel een plekje waar ik foto's van m'n valkjes "kwijt" kan  :P
Zonder al te veel woorden vuil te maken maar even een paar fotootjes, have fun!












aad

Wat eer ..speciaal voor mij  ;) ;)
Ach en als je je topic kwijt ben zijn er vast die je weer op weg helpen hoor Sjaak. ;D
Maar zo te zien gaat het wel goed  :)

groetjes aad

Ivy

Hoi hoi.
Weet je zeker dat je je vogeltje bij Aad heeft gehaald? Deze heeft een kuifje  :P




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

Komt hier echt vandaan hoor Ivana .. en Lea heeft toch ook een kuifje ?  ;) ;)

S. van Klink

Looney z'n kuif is zelfs nog weer iets gegroeid, of beter gezegd, is iets voller geworden... zal nog wel iets meer worden in de loop der tijd denk ik zo...
Gaat ondertussen steeds beter trouwens tussen de 2 valkjes, doen niet meer echt pikken naar elkaar en Looney begint zo langzaam aan Kiwi steeds meer op te zoeken.

aad


S. van Klink

Vooruit, nog maar een paar fotootjes dan:


Ze worden gelukkig ook niet verwent ofzo hoor, ze mogen dus ook nooit uit de hand eten:









S. van Klink

Zoo kleine update hier uit Almere vandaan, dit keer eens zonder foto's. Het gaat dus nog steeds allemaal goed, nou ja, steeds beter eigenlijk!
Sinds vandaag (gisteren dus eigenlijk alweer) mag ik van Looney in z'n nekje en op z'n achterhoofdje kriebelen! Word zelfs nog ernstiger, als ik daarmee stop is hij zelfs een soort van beledigd en begint die m'n vinger "aan te vallen"  :P
Tussen Kiwi en Looney gaat het ook steeds beter, naar elkaar pikken heb ik de afgelopen dagen eigenlijk helemaal niet meer gezien, het enige wat nog wel voor wil komen is dat Looney het leuk vind om bovenop Kiwi te landen als die ergens rustig zit  :P maar dat zullen we ook maar zien als spelen denk...
Eind volgende week zal het grote moment wel daar zijn dat ze samen in een kooi mogen gaan doorbrengen, het is dan tenminste alweer 4 weken dat Looney hier in huis is!!

aad

goedemorgen Sjaak

Fijn om te lezen dat het steeds beter gaat  :)
Hier eigenlijk niks nieuws  ::)

Groetjes aad

michiel

hoi,

ik heb hier aan de andere kant van Almere zeker de kloon van Looney zitten. ;D ;D
Pino begint precies hetzelfde te doen na het kroelen en het kriebelen. hij begint ook je vinger "aan te vallen" hij kan er niet genoeg van krijgen. ;) ;)

groeten Michiel


Kaatje

Wat super om te lezen dat het van die lekkere kroelkipjes zijn   ;)  Ik moet ook eerlijk bekennen dat het ook al echte lieverdjes waren toen ik ze bij Aad zag, zo klein, maar owhhh zo lief !!

Fijn dat ze het zo lekker doen en wat kuif heeft hij gekregen, prachtig  :o  :o

Groetjes, Karin

S. van Klink

En vandaag, vandaag word de grote dag!!
Na 4 weken een aparte kooi te hebben gehad gaat Looney vandaag verhuizen!! En krijgt Kiwi er dus een "kooi genoot" bij!! Spannend!! ik heb echt geen idee wat hun reaktie zal worden als het eenmaal gebeurt is... Maar ik hou jullie natuurlijk wel op de hoogte ;)

aad

Gaat vast goed.. alles wat hier vandaan komt gaat goed.. de "Veen" he ;) ;)

S. van Klink

Hehehehe das waar ja, wij "veenders" zijn niet zo moeilijk he :p
Maar de verhuizing is dus achter de rug, begin van de middag al... En inderdaad, het gaf/geeft weinig problemen.
Looney vind het allemaal wel best en Kiwi, ach die is nog steeds net zo druk als anders, hoewel die het wel iets enger vind allemaal, zal die ook wel aan wennen...
Ik heb dit niet voor niets ooit een foto topic genoemd, tijd dus maar weer voor een paar foto's...
als eerste 1 die ik nog tegen kwam op m'n pc, is m'n vriendin met de birdies:


En hier een paar snap-shots van vandaag:









christa